/Dalam Talian/
Taufan:Assalamualaikum.
Ochobot:Ha,kenapa lambat sangat?
Taufan:Ada hal tadi...*jeling public fon*
Public fon:Good bye dunia...
Ochobot:Ha,ada apa telefon.
Taufan:Aku cuma nak bagitahu yang Hali dah sedar.
Ochobot:Oh,nanti aku datang.*tutup*
/Offline/
Taufan:Aik?Kenapa macam tak excited je?Lantak lah.
Sementara itu di kapal angkasa Kapten Kaizo...
Gempa POV
Argh!Aku dah serik diseksa dekat sini.Dah dua hari diorang seksa aku tanpa henti.Aku telah dikurung di dalam sebuah sangkar macam haiwan.Diorang tak bagi makanan tapi diorang makan depan aku.
Aku kena keluar dari penjara ni sekarang.Tapi,macam mana?Sekarang ni ada seekor helang bayang tengah jaga sangkar ni.Kalau dapat lepas helang bayang ni pun Fang masih dapat tahu.Hmm...Nasib baik diorang tak tarik jam aku.Sekarang aku dah dapat idea.
Gempa POV end
Fang:Woi,keluar sekarang!
Gempa:*diam*
Fang:Budak(?) degil!*pergi ke Gempa*
Gempa:*tumbuk Fang*
Fang:*pengsan*
Gempa:*larikan diri*
Semasa Gempa melarikan diri...
Gempa:(aku nak pergi mana ni.Kaki aku dah lah sakit kena sebat.Jangan main-main Gempa.Kapal ni besar.)*berhenti*(Ni bukan bilik itik tu ke?Intai jelah.)
Jangan terkejut ye reader...Sejak Gempa diseksa dia dah semakin biadap ye.(dengan haiwan tu jelah)
Di dalam bilik Kaizo...
Kaizo:Tuan,saya dah berjaya mencari kedudukan kristal elemental tersebut.
???:Bagus,sekarang saya rasa kamu kena kawal Kaizo dan adiknya lama sedikit.
Kaizo:Baik,tuan.Tapi,bagaimana dengan salah satu element yang berjaya saya tangkap?
???:Saya rasa baik kamu musnahkannya segera.
Gempa:Hah?!
Kaizo&???:Siapa tu?!
Gempa:*lari*
Kaizo:Lompatan Tenaga!
Dengan sekelip mata,Kaizo berada di depan Gempa dan terus menghentak leher Gempa sehingga pengsan.
Kaizo:Aku kena hapuskan budak ni segera!
__________________________________
Yo~~~Nana di sini...Jap-jap.Kaizo dan Fang dikawal ke?!Satu lagi persoalan.Hmm...Nanti terjawab lah.
Vote dan Komen!
YOU ARE READING
Gempa,maafkan kami! | BBB Gempa | Complete [√]
RandomAkibat satu salah faham,Gempa telah dituduh mencederakan Halilintar.Dia telah dipinggirkan oleh semua orang termasuk Tok Aba,Ochobot,kembarnya dan kawan-kawanya.Walaupun begitu, masih ada seorang kawan yang mempercainya.Didalam keadaan Halilintar y...