İKİNCİ SERİ TASLAK

34 0 0
                                    

GABRİAN DARK

2 SERİ

LUHİ: Kendisinden emir bekleyen Liki savaşcıları nı İris lerin ezici gücünden korumak için Legent 'te siper olmasını emretti .

Asasını yere vurdu şiddetli bir yağmur başladı,

İnsanlar başlarını öne eğdi yapacak hiçbir hamleleri yoktu.

Yağmur İris lerin manevra larını yavaşlatacaktı.

Liki savaşçıları kara büyünün karşısında dayanamazlardı sayıları da azdı.

Persa vadisinde bulunan hastalıktan kırılmış olan Uda klanı her an arkadan saldırma ihtimali yüksekti.

Kara büyünün karşısında kas gücünün bir önemi yoktu .

Yağan yağmurun altında diz çöktü Luhi , Legent ve Liki kabilesi izledi.

Tanrı Omegas'a dua başladı.

Gökyüzü nü bir ışık huz mesi sardı.

Alev topu halinde Arus melekleri süzülerek indi gövdeleri ve kanatları ışıl ışıl parlıyordu.

Yedi melekte erkek ti, kanatları boylarından uzundu kanat ucları kızıl renkle bezenmişti,

Gözleri zümrüt yeşili ; her birinin elinde altından silah ve sur borusu mevcut tu.

yedi 'side ayağa kalkan Luhi nin gözlerine baktı süzülen ışık huzmesi her birinin gözüyle birleşti.

Işığın birleşme noktalarında bir varlık doğdu bembeyaz bir at kanatları uçları bıçak kadar keskin gözleri zümrüt yeşili yelesi nin uçları kızıl .

Güzelliği karşısında Liki klan lideri Vales savaşçılarına dönüp.

Bugün Bu güzel varlıklar ve çocuklarımız için can verme günü, ne olursa olsun burayı terk etmeyeceğiz.

Liki savaşcıları mızraklarını havaya kaldırdı.

Meleklerden Şan öne çıktı: Enke yi Tanrın Omegas kurban etmen için gönderdi.

Ona itaat et, adağı yerine getir, ARCE ye bu bir gözdağı,

Luhi nin elindeki asa balta şeklini aldı Enke ön ayaklarıyla diz çöktü,

Liki kabilesinin insanları ve Lideri göz yaşlarını Mimas toprağına akıtmaya başladı.

Balta Enke nin başını kopardı; gövdesinden akan kan gökyüzüne yükseldi.

Kan bulutu oluştu,

Tosen Ormanın dan çıkan Hante , yirmibir cadı İrisler le bir araya geldi.

Hante, karanlığı savaşa hazırlamak için irisleri direk insanların üstüne gönderdi.

İrisler halka olup havalandı, Mimas ormanın önünde beklemekte olan Liki klanı na saldırdı, Luhi asasını onlara çevirdi ışık huzmesi bir kısmını uzaklaştırdı savaşçılar aldıkları kırbaç darbesiyle ikiye bölündüler, yedi melek ten Neş kendinse verilen kutsal sur u üfledi insanlar ve irisler yerle bir oldu.

Hante olanları gördü , galip olmak mümkün değildi,

Toprağın üzerine yüz üstü uzandı onu karacadılar takip etti.

Yüce ARCE tanrım dehlizlerinden, bilinmezlerinden, bizi kuvvetlendir,

Yer yarıldı içinden gaz bulutu önlerine siper oldu.

Gabrian -  Karanlık ve Işığın SavaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin