Πέρασαν ήδη δύο μήνες. Η Μαρία τα είχε ακόμη με τον Ορέστη, ο οποίος ένιωθε τόσο ευτυχισμένος, σε αντίθεση με την Μαρία, που το μόνο που την απασχολούσε ήταν το πόσο ψυχρός ήταν μαζί της πλέον ο Αντώνης. Με το ζόρι της έδινε σημασία, με το ζόρι της απηύθυνε τον λόγο, όλα πια τα έκανε με το ζόρι. Σε όλους προσποιούνταν πως είναι μια χαρά, αλλά ο Αλέξανδρος είχε καταλάβει ότι τον τελευταίο καιρό η Μαρία δεν ήταν καλά και είχε καταλάβει και τον λόγο.
Αλ:Είναι καλύτερα έτσι. Δεν έχετε μέλλον μαζί.
Μ:Άσε με και εσύ.
Αλ:Μαρία. Για το καλό σου, το λέω. Τσάμπα κάθεσαι και σκας. Είσαι με τον Ορέστη τώρα, μην το ξεχνάς. Και εκείνος είναι παντρεμένος με την Άννα σχεδόν 20 χρόνια.
Μ:Δεν είναι ερωτευμένος μαζί της, αλλά μαζί μου. Είμαι σίγουρη γι'αυτό.
Αλ:Δεν είναι ερωτευμένος μαζί σου, αλλά με την Μαρίνα, την οποία του την θυμίζεις.
Μ:Αν θυμάσαι καλά, εγώ είμαι η Μαρίνα.
Αλ:Ναι, αλλά εκείνος δεν το ξέρει. Νόμιζα πως μετά από 5 χρόνια θα τον ξεπερνούσες, αλλά εσύ τον θες ακόμα. Λυπάμαι που στο λέω, αλλά δεν πρόκειται να γίνει τίποτα μεταξύ σας.
Μ:Μεταξύ μας; Έχει γίνει ήδη.
Αλ:ΤΙ;
Μ:Σκάσε ρε. Ήμασταν μεθυσμένοι.
Αλ:Άσε ρε. Πώς και πώς αφού το ήθελες. Μαρινάκι.
Μ:Σκάσε λέμε!
Αλ:Για πες, πώς ήταν;
Μ:Σιγά μην σου πω.
Αλ:Ωραία. Πάντως, για να πήγε μαζί σου, σημαίνει ότι έχει πάει και με άλλες.
Μ:Όχι, με εμένα απάτησε για πρώτη φορά την γυναίκα του.
Αλ:Πώς είσαι τόσο σίγουρη;
Μ:Αν τον έβλεπες πόσες τύψεις είχε.
Αλ:Μπορεί να το έκανε στα ψέματα. Για να μη χαλάσει την τέλεια εικόνα του. Ποιος ξέρει πόσο κέρατο της έχει ρίξει...
Μ:Κάνεις λάθος. Ήταν ειλικρινής.
Αλ:Μπα; Μπορούμε να ξεχωρίζουμε κιόλας;
Μ:Ναι, με τόσους ψεύτες τριγύρω μου, λογικό δεν είναι; Μου είπε για τον Ιάσωνα. Τον πονάει ακόμη αυτό. Μου είπε και για την Μαρίνα. Πόσο θα 'θελε να την ξαναδεί.
Αλ:Και δεν του είπες: Ορίστε, μπροστά σου την έχεις. Εντάξει, πλέον ενήλικη, με bronde μαλλί και την πήδηξες κιόλας.
Μ:Σ'ευχαριστώ που τα ισοπεδώνεις όλα.
Αλ:Χαρά μου. Λοιπόν, ώρα να πηγαίνω. Θα βγω με τον Δημήτρη.
Μ:Τρέχει κάτι με τον Δημήτρη;
Αλ:Όχι βέβαια. Είμαστε φίλοι.
Μ:Άσε ρε. Αφού έχω καταλάβει ότι σου αρέσει.
Αλ:Δεν του έχω πει ότι μου αρέσουν τα αγόρια. Βασικά, δεν έχουμε μιλήσει καν για τις σεξουαλικές προτιμήσεις μας.
Μ:Κάποια στιγμή όμως θα πρέπει να κάνεις κίνηση.
Αλ:Κι αν με κάνει ρεζίλι σε όλο το σχολείο;
Μ:Χμμ... Αν δεν ρισκάρεις, δεν θα μάθεις.
Αλ:Μάλιστα. Και πες ότι τελικά με θέλει και εκείνος. Ποιος θα το πει στον Αντώνη; Εσύ;
Μ:Ναι!
Αλ:Ως Μαρίνα ή ως Μαρία;" του πέταξε ένα μαξιλάρι.
Μ:Ως την κοπέλα που άνοιξε στα δύο το κεφάλι του δίδυμου αδερφού της, γιατί λέει μαλακίες.
Αλ:Κρυάδες. Άντε Μαρινάκι, φεύγω.
M:Σταμάτα να με λες Μαρίνα!
Αλ:Εντάξει Μαρίνα.
Η Μαρία του πέταξε την τενεκεδένια μολυβοθήκη, η οποία πέρασε ξυστά από το πρόσωπο του.
Αλ:Φεύγω, γιατί είσαι τρελή και δε θέλω να μου χαλάσει αυτό το όμορφο προσωπάκι.
Η Δανάη έλειπε και η Μαρία πήρε τηλέφωνο τον Ορέστη, ο οποίος μέσα σε λίγη ώρα ήταν εκεί.
Μ:Ορέστη, την επόμενη εβδομάδα θα πάω επταήμερη.
Η Μαρία αρχικά σκεφτόταν να μην πάει επταήμερη, γιατί δεν είχε διάθεση, αλλά μόλις της είπε η Κατερίνα ποιοι θα είναι οι συνοδοί, άλλαξε γνώμη.
Ο:Καλά να περάσεις και προσοχή τα λιγούρια.
Μ:Μην ανησυχείς. Είμαι δική σου και μόνο δική σου.Ο Αντώνης ήταν στο γραφείο του και διόρθωνε κάτι γραπτά του τμήματος της Μαρίας. Όταν έφτασε στο δικό της και είδε το όνομα της, τινάχτηκε. Αυτούς τους δύο μήνες, την αποφεύγει και είναι ψυχρός απέναντι της, ενώ το μόνο που θέλει είναι, να είναι μαζί της. Το σεξ, το φιλί τους... Από τα νεύρα του, άρχισε να φωνάζει και πέταξε όλα τα πράγματα που είχε πάνω στο γραφείο, κάτω.
Άννα:Αντώνη, τι έπαθες;
Α:Παράτα με.
Άννα:Αυτό, ποτέ." του είπε και έφυγε.Ο Αλέξανδρος με τον Δημήτρη περπατούσαν και συζητούσαν.
Αλ:Ανυπομονώ να πάμε επιτέλους επταήμερη.
Δ:Και εγώ.
Αλ:Θα είμαστε στο ίδιο δωμάτιο.
Δ:Ναι, το ξέρω.
Αλ:Δεν χαίρεσαι;
Δ:Δεν είναι αυτό, αλλά...
Αλ:Αλλά τι;
Δ:Άστο.
Αλ:Πες μου, μην ντρέπεσαι.
Δ:Νομίζω πως...
Αλ:Ε θα με σκάσεις. Πες το επιτέλους, πού να πάρει!
Δ:Μου αρέσεις. Ορίστε το είπα. Σε παρακαλώ, μην με κάνεις ρεζίλι.
Αλ:Και εμένα μου αρέσεις.
Πήγαν σε ένα στενό και άρχισαν να φιλιούνται.
Δ:Για αρχή ας το κρατήσουμε κρυφό.
Αλ:Εντάξει. Κάποια στιγμή πρέπει να το πούμε όμως. Η αδερφή μου πάντως ξέρει ότι σε γουστάρω. Τουλάχιστον να το πούμε σε εκείνη, εντάξει;
Δ:Εντάξει.Η Μαρία ήταν στο δωμάτιο της και διάβαζε Αρχαία Κατεύθυνσης. Ο Αλέξανδρος χτύπησε την πόρτα και μόλις του είπε να μπει, τον είδε σοβαρό.
Μ:Άλεξ, τι έγινε; Του το είπες;
Αλ:Πρόλαβε εκείνος και μου είπε.
Μ:Τι σου είπε δηλαδή;
Αλ:Αμοιβαία τα αισθήματα!
Μ:Δεν το πιστεύω! Θα κάνεις πεθερό τον Αντώνη!
Αλ:Συγκεντρώσου. Βιάζεσαι.
Μ:Ούτε που θα καταλάβεις πότε θα πας στο εξωτερικό για να παντρευτείτε.
Αλ:Α εσύ το έχεις χάσει τελείως.
Μ:Σε μία εβδομάδα θα είστε οι δυο σας στο ίδιο δωμάτιο και ποιος ξέρει τι όργια θα κάνετε!
Αλ:Έχεις ξεφύγει μου φαίνεται. Πάω στο δωμάτιο μου. Καληνύχτα.
Μ:Καληνύχτα μελλοντικέ γαμπρέ του Αντώνη.
Αλ:Τώρα που είπες Αντώνη. Τελικά πώς είναι στο κρεβάτι;
Μ:Γιατί; Μαζεύεις δεδομένα για την ερωτική ζωή των 40ριδων;
Αλ:Δε ρωτάω ξανά τίποτα.
Μ:Αμήν και πότε!
Αλ:Ήσουν όντως μεθυσμένη ή προσποιήθηκες την μεθυσμένη;
Μ:Ήμουν. Αλλά ήξερα ότι ήταν εκείνος και ειλικρινά ήθελα να είναι ο πρώτος μου.
Αλ:Το ξέρω. Ελπίζω στο τέλος να είστε μαζί.
Μ:Λοιπόν. Δεν κάναμε ποτέ αυτή τη συζήτηση, εντάξει;
Αλ:Ναι, εντάξει. Καληνύχτα αδερφούλα.
Μ:Καληνύχτα.
DU LIEST GERADE
Ένοχοι
SonstigesΔεν είναι μία τυπική ιστορία καθηγητή-μαθήτριας. Όλα ξεκίνησαν χρόνια πριν. Σ'αυτή την ιστορία, κανείς δεν είναι αθώος... Κι ας προσπαθούν να αποδείξουν το αντίθετο. ΟΛΟΙ είναι Ένοχοι. Και ο καθένας κρύβει από ένα ή περισσότερα μυστικά. Αντώνης: 43...