❝ Every part of you is perfect. ❞
×
Loceng sudah lama berbunyi menandakan waktu rehat sudah bermula. Buat pertama kalinya, aku bersendirian.
Alah, sebelum kewujudan Hyerim pun aku memang seorang - seorang selalu. Tak mati pun takde dia.
"Suhee!" Jackson yang berada di hujung koridor sudah menjerit namaku ketika terserempak denganku. Aku pura - pura tak dengar apabila banyak mata memandang.
Sakei sungguh si Jackson ini. Buat malu aku je lamak asallah dia ini kawan aku?
"Yahh, tunggulah!" jeritnya lagi sekali yapi kali ini dia berlari ke arahku yang ingin mengelaknya.
"Kau ini apa hal tak pakai je speaker sekolah buat announcement terus panggil nama aku." kataku geram. Jackson tersengih dengan muka tak bersalah.
"Patut ke aku cuba ek?"
Pak!
Aku ketuk kepalanya dengan failku. Jackson mengaduh sakit sambil memegang kepalanya yang berluban- maksud aku pedih. Rasanya ketukan itu dah cukup untuk buat dia tahu aku geram dengannya.
"Semalam lupa nak bagitahu kau, Sir Edward nak jumpa kita dekat kelas 4A- C." aku mengeluh mendengar kata - kata Jackson. Aku bukannya apa, Sir Edward itu harap je muda tapi bebelnya macam orang tua. Tak pasal - pasal sampai ke malam perjumpaannya.
"Bila?"
"Setengah jam yang lepas." Aku beri Jackson pandangan kerbau terkejut sambil berkerut.
"Bongok, asal baru bagitahu? Jomlah, dah lambat ini!" aku menarik Jackson sebelum berlari. Maka anda akan nampak dua ekor gorilla sedang berlari macam hilang anak.
"S-sir, sorry we're late." Aku tercungap - cungap. Gila kau tak cungap, macam marathon dah tadi berlari. Ah ya, Jackson tak. Mamat ini selalu pergi gym bagai kalau nak dibandingkan dengan aku ini, seboleh - bolehnya aku nak simpan tenaga aku.
"No, its okay. Actually, im a bit late too." Sir Edward yang merupakan guru termuda di sekolah kami hanya tersenyum pendek. Aku cuba menarik nafas. Fuh, balik ini kena bersenamlah ado mampus aku gini.
Langkahku terhenti apabila ternampak wajah sinis Mark memandangku. Ah, dia ada sekali. Aku tarik kerusi dan duduk di sebelah Jackson. Terdapat 5 orang pelajar semua sekali disini.
Sir Edward memandang satu per satu muka - muka pelajarnya.
"Theres one more student but i think we should just carry on." kata Sir Edward. Aku ingatkan aku dah lambat, ada lagi yang lambat rupanya.
"Okay, the first thing you-" tiba - tiba satu ketukan mencelah, memberhentikan percakapan Sir Edward
"Sorry sir, I have to help Miss Hailee with some works." Aku mengangkat muka memandang pemilik suara itu.
Eh-
EHHH?
--
; SirEdwardHudson
;JacksonWang
YOU ARE READING
❛ Couple ❜ + i.jaebum
Fanfiction❨ completed ❩ Kim Suhee × Im Jaebum ❝Kau jadi fake boyfriend aku, aku jadi fake girlfriend kau. Settle masalah kita.❞ 『231118 - 201218』 Storyline; Cover; ©dreamochi-