Hoofdstuk 21

508 16 6
                                    

Hey! Je kan nog steeds vragen stellen tot en met maandag! En over dat kaft gedoe, daar kan je geen prijs meer winnen, want ik heb er maar 1 binnen gekregen... En over wie de leukste reactie heeft, ik heb de winnaar al! Melos10 heeft gewonnen! Haar naam komt in het volgende hoofdstuk voor.

De dijken breken! Omg!!! Omg!!! Wat moet ik doen!!! Aah!!! Ik probeer de dijken te bevriezen zodat ze niet makkelijk gaan breken. Maar het werkt niet! Ik probeer het water te bevriezen, maar de stroming is te sterk! Ik haal diep adem. Ik pak een stuk water en maak er een hoge en dikke muur van, daarna bevries ik die muur. Maar die muur is al snel gebroken. Dus heb ik een dikkere muur gemaakt. En als ik zie dat die muur op het punt staat om te breken, maak ik nog twee dikke muren. Ik wacht af of dat heeft gelukt. Yesssss!!!! Gelukt!!!

Maar al gauw komt de komeet. Olivia probeert hem tegen te houden. Maar door de warmte gaat de muur smelten! Dus ik duwde al het water achter de dijken, omdat de stroming al wat minder is geworden, en bevries de dijk met een paar extra lagen. En nu probeer ik Olivia te helpen. Ik pakte wat water en doofde het vuur. Maar omdat de komeet zo snel beweegt, komt er juist meer vuur! "Olivia! Leg de komeet in de zee! Dan dooft het vuur!" schreeuw ik tegen Olivia. Ze pakt de komeet en legt het in de zee. Vraag je je af waarom Olivia de komeet kan vastpakken? Nou dat komt doordat de komeet bestaat uit vuur en Olivia kon alles met vuur. Dus ook vuur verplaatsen. Snappie? Yess!!! Alweer gelukt! En ik knuffel Olivia, ze knuffelt me terug. "Zullen we naar huis gaan?" vraagt Olivia."Ja, lijkt me een goed plan!" zeg ik en we belden onze vaste chauffeur, zodat hij ons terug naar het vliegveld kan brengen.

We zijn bij het vliegveld aangekomen! We stapten in de vliegtuig. En al gauw begint hij te stijgen. Jullie hebben het goed opgelost... Ik ben trots op jullie... Ik glimlach naar boven.

"Hey!!! Hey!!! We zijn er!!!" gilt Olivia in mijn oor. "Dat krijg je lekker terug!" zegt Olivia met een grijns. Ik keek waar ik was... Dit is mijn kamer niet... O jaa, ik ben in het vliegtuig! Ik ben vast slaapgevallen! We stapten uit en we zagen weer een limo met onze namen erop. We stapten in en niet veel later kwamen we weer thuis, nou, in mijn huis dan...

Ik had een warme welkom verwacht. Maar ze keken met beangstige ogen naar ons. De tv was aan. Ik zag dat ze naar het journaal keek. Wij zijn op tv!!!! En nee het is niet goed!!! Want het is toen we de overstroming en de komeet gingen tegenhouden!!! Dus ze zien dat we onze krachten gebruiken! Aaah!!! "Zoals jullie zien, zijn er twee meisjes die speciale krachten hebben. Maar we weten niet wie ze zijn. Zij hebben ons gered van een overstroming en een komeet. En nu gaan we het hebben over de bank. Hij is leeggeroofd. Maar we weten niet door wie. We hebben de werknemers ondervraagd, maar zij zeiden dat ze niets zagen over een beroving." Ik heb de tv uitgezet en ik plof neer op de bank. Mijn moeder geeft me een knuffel. "Het komt allemaal goed." zegt ze naast mijn oor.

Olivia is intussen al naar huis gegaan. Ik kan niet slapen. Ik moet de hele tijd denken aan wat ik heb gezien op tv. Wat als ze erachter komen! Wat als ze ons op gaan sluiten! Omg ik weet het niet meer! Wees gerust... Ik heb het onder controle... Ik zorg dat het goed komt... Zorg jij er maar voor dat je genoeg slaap krijg... Je moet morgen nog naar school... O jaa!! Helemaal vergeten!! Ik zet mijn wekker aan en ik ga slapen. Niet veel later ben ik slaapgevallen.

*Piep piep* Ugh! Ik haat de wekker! Ik zet de wekker uit en ik stap in de douche. (Natuurlijk nadat ik me heb uitgekleed) En daarna ga ik me aankleden, tandenpoetsen, mijn make-up en haar doen en ik loop naar beneden. Ik maak een broodje voor mezelf en ik schenk wat melk in. Na het eten kijk ik hoe laat het is. Het is pas 7:00. Nog een uurtje te gaan. Dan maar tv kijken.

Ik kijk naar alle zenders, ik heb geen één leuke zender gevonden. Zal ik naar het journaal kijken... Na een tijdje denken, heb ik toch besloten om het journaal te kijken. "Het blijkt dat het een misverstand was. Het waren maar poppen. De poppenbezorger reed met een vrachtwagen naar een paar winkels. Maar er waren twee poppen eruit gevallen. En de chauffeur zag het niet dus hij reed door." De bel ging. Ik deed open. Het is Jake. Hij geeft me een kus. "Ik kom er zo aan!" zeg ik en ik geef hem nog een kus. Ik zette de tv uit en pakte mijn tas en jas. En ik rende naar buiten. Bedankt mam...

Hey!!! Vergeet niet om nog een vraag te stellen bij het vorige hoofdstuk!

Vote/Follow/Comment?

Ciaooxx

The Secret Shadow Man ✔ (AAN HET VERBETEREN)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu