Chapter 34

1.3K 52 2
                                    

POV Anne

ik ben al de hele avond met Dominique in The Ocean, we hebben al flink wat alcohol op en zijn lekker losgegaan! maar nu beginnen we beiden moe te worden. 'Do, het is half 3 zullen we naar huis toe gaan?' ze knikt. We pakken onze spullen en gaan op de fiets richting huis, logeren zit er niet voor mij want ik moet morgen om 11 uur weer werken.

POV Dominique

'Ik zie je snel weer en bedankt voor de fijne avond!' ik zwaai nog even naar Anne en sla dan af mijn eigen straat in.

Ik maak zo stil mogelijk de voordeur open en sluip de trap op.

In mijn kamer doe ik mijn jurkje uit en mijn nachtjapon aan. Ik val meteen in slaap, alcohol maakt me moe..

Ik open mijn ogen aaah. Ik kreun zacht, wat een fel licht. Toen ik vannacht ging slapen was het al donker dus ik heb er niet bij stilgestaan. Nouja, ik stap mijn bed uit en loop naar de badkamer want ik heb echt zin in een lekker warm bad!

Ik zet de kraan aan, laat wat badolie uit de fles druppelen en laat het bad vollopen. Ondertussen pak ik een lichtblauwe spijkerbroek, een zwart hempje met de opdruk whatever in het wit en voor er overheen een geruite blouse. Ik leg ze op het kastje in de badkamer en zet een liedje op, daarna stap ik in bad en sluit mijn ogen. Heerlijk !

Als ik klaar ben met 'badderen' kleed ik me om en doe wat makeup op, ik heb nog niets afgesproken voor vandaag maar het is altijd fijn om klaar te zijn zodat je elk moment weg kan !

Ik plof op de bank neer en open twitter

Wat te doen vandaag? #bored

Meteen krijg ik honderden berichten, ik grinnik in mezelf. Sinds Owen mijn vriendje is, zijn ongeveer twee duizend mainiacs me gaan volgen en bij alles wat ik tweet krijg ik honderden interacties.

Ik open mijn whatsapp en zie dat ik veel berichten heb, echt veel! Het zijn veel mainiacs, ik besluit vanmiddag even naar het dorp te gaan voor een nieuwe simkaart. Ik word helemaal gek van al die berichten.

---------------------------------------------

het zijn allemaal van die  parts omdat ik niet echf iets weet om te schrijvsn, sorry !

everything I do is wrong {MainStreet}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu