"Babam"

9.2K 505 240
                                    

Mavikelebek9867
yarennergiss itafen

İyi okumalar...

Özlemek;gurbete gidip geri gelememek demek,yalnız kalıp neredesin demek,etrafına bakıp neredeyim demek,haline bakıp nasıl bu duruma geldim demek,
zamana bakıp ne zaman geldim demek,geldiğin yere bakıp neden geldim demek!Özlemek sadece bir varlığı anmak değil geçmişinden geldiğin yere kadar burnunun sızlayıp acı çekmesi demek!

Mihrimah kaç aydır geçmişinde tutuklu kalmıştı.Annesinin kokusunda,babasının duruşunda,
abilerinin mertliginde,sert duruşunda,kardeşinin elini tutuşunda tutuklu kaldı.
Nasıl bir hasreti bu?Gözleri görseydi ağabeylerinin duruşu yeterdi.Sadece özlemek varlıklara ait değil özlemek anımsamak,
tutuklu kalmak.

Genç kadın geçen günlerle birlikte ağırlaşmıştı bu süre zarfında tekrardan imam nikahı kıyılmıştı Allah katında.Havanın serinligine aldırış etmeden soğuk havayı iyicene içine çekti.Aksiyonlu geçen bir haftayı geride bırakmışlardı ama üzerindeki ağırlık gitgide artıyordu.Bebeği yedinci ayına girmişti bugün.Emile ise sancılarla boguşuyordu,dua ediyordu içinden bir nefesle kurtarsın diye ama kızlardan öğrendigi kadarıyla sezeryan gözüküyordu.

Ayağa kalkıp yavaş yavaş ilerlemeye başladı.Karanlık ne kadarda zordu!İsmi gibi hayatıda karanlıktı.Elini karnına koydu genç kadın bebeği sürekli tekme atmak yerine ağrı veriyordu.Genç kadın yüzünü buruşturdu.Eliyle etrafı incelemeye başladı.Merdivenin basamağına oturdu.Bu ağrı nasıl geçicekti?Rabbine dua etti erken doğum olmasın diye.

Boran Ağa merdivende acıyla suratını buruşturan kadına dikkat etti.Yanına gidip dizlerinin üzerinde çömeldi.

"tu başe(sen iyimisin)?"

"Ez ne başım(ben iyi değilim)!"

Zorla konuştu genç kadın canı yana yana konuştu.

"Em niha biçin(gidiyoruz hemen)."

"Ez naxazim jitere biçim derke(Ben seninle bir yere gitmek istemiyorum)."

"Enad neke(inat etme)."

Mihrimahı kucağına aldığı gibi götürmeye başladı genç adam.
Mihrimah ise tüm konağı başına toplamayı becermişti.Ama kimde birşey demedi tablo onlar için çok hoştu bir kişi hariç.Emile için!

Mihrimah ise çığlık çığlığa bağırmaya başladı.

"Bırak beni dengesiz herif!"

Mihrimahın suratına baktı genç adam.

"Çi(ne) herifmi?"

"Na na(hayır hayır)!"

"Eve geldigimizde herif deyişinin hesabını alıcam."

Genç adam gülerken Mihrimah hissetti.Bir kez daha tiksindi!
Ağrısı gitgide artan kadın hastanede sedyeden bayıldı.

Doktor Mihrimaha ağrı kesici yaparak uyumasını sağladı.
Boran Aga merakla sordu.

"Neden bu kadar ağrısı var?"

"Stres erken doğumu getirecek belli erken doğum olursa bebek en az bir ay küvezde kalmak zorunda olur çok dikkat edin."

"Peki Mihrimah?"

"Ağrıları olduğunda hastaneye getirmeniz önlem almış oluşunuz demektir,iyikide getirmişsiz yoksa akşamı bekleseydiniz bebekle birlikte bu ağrıyla evden buraya gelirken ikisinide kaydedebilirdiniz."

Kör HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin