6.Bölüm | Şans Kurabiyeleri

264 15 4
                                    

Selam.
Oy ve yorumlarınız için teşekkür ederim.Yorumlarınız benim için çok önemli, beğenmediğiniz yerleri de yorumlarda belirtebilirsiniz.
(Küfür serbest) İyi okumalar ♥

Kehlani-Gangsta

Taehyung huzurlu bir uykunun sarmaladığı bedenini zorlayarak uyandı.Aslında hiç uyanmayıp sonsuzadek Jungkook'un yatağında kolları arasında kalabilirdi, bundan hiç şikayetçi olmazdı. Taehyung Jungkook'un kollarını gevşetti ve yüzünü görebilmek için ona döndü.Bir insan uyurken bu kadar güzel, tatlı, masum ve öpülesi görünebilir miydi?

Dayanamayıp dudaklarına küçük bir öpücük kondurdu.
Jungkook -çoktan- uyanmış olacak ki gülümsüyordu. Gözleri kapalı bir şekilde "Tanrım bu ne güzel bir sabah böyle. Dün Jimin geldiği için mi acaba? "

"Ölmek mi istiyorsun Jeon? "

"Sadece bir tahmindi. " Ukalaca sırıtıyordu. Tae onun için az önce masum demişti değil mi?

"Tahminlerini kendine sakla."

"Bu kadar kıskanç olmana gerek yok Taehyung. "

"Kıskandığım falan yok."

"Evet tabi."

"Bir şey mi ima ediyorsun?"

"Yoo.Sen sinirlendin mi bakayım?"

"Sinirlenmedim Jungkook.Peki sinirli halimi görmek ister misin?"

Jungkook sırtüstü uzanırken alt dudağını ısırdı ve düşünüyormuş gibi yaptı

"Evet merak ettim şimdi."

"Göstereyim o zaman."

Taehyung Jungkook'u dudaklarına hapsederken ona kaçacak bir yer bırakmayacak şekilde kollarıyla sardı onu, ki Jungkook'un kaçmak gibi bir niyeti de yoktu zaten.Taehyung'un Jungkook'un alt dudağını ısırmasına dayanamadığını adı gibi biliyordu.

"Jungkook nereye gideceğiz? Bu ne gizem?bugün  özel bir şey var da ben mi kaçırdım?"

"Özel bir gün değil. Sadece bugün tamamen benim olmanı istiyorum. Senin için de uygun olur mu?

"Eh, yapacak daha iyi bir işim yok."

Jungkook gülümsedi. Sabahtan beri bir heyecan gizem içindeydi. Taehyung sabah Jeon'ların evinden çıktıktan iki saat sonra buluşmalardı. Jungkook bütün gün gezeceklerini eğlenip vakit geçireceklerini ve biraz önce de "...bugün tamamen benim olmanı istiyorum."  demişti. Jungkook'un bu sözleriyle Tae'nin kalbi marshmellow pamuk şeker karışımı bir şey olmuştu. Ama Jungkook'un onu Jimin'le kıskandırma çabalarını da unutmamıştı. En yakın zamanda onu kendi silahıyla vurmak için fırsat kolluyordu. Jungkook'la ortak yanlarından biri ise ikisinin de birbirlerini deli gibi kıskanmasıydı. Hatta Lisa bile onların bu haline "Yeni Evli çiftler gibisiniz." demişti.
Yeni Evli çift mi hmm bu hoşuma gitti.

"Jennie dikkatimi dağıtıyorsun."

"Ben birşey yapmıyorum."

"Burada bize yemek yapmaya çalışıyorum, bana engel oluyorsun."

"Ne yapıyormuşum?"

Jennie bunu söylerken Lisa'nın boynuna öpücükler bırakıyordu.
Lisa iç çekip yıkamaya çalıştığı sebzeleri boşverip Jennie'ye dönerek beline sardığı kollarından kurtuldu.

"Rahat durmayacaksın değil mi?"

"I-ıh."

"Peki ne yapmak istiyorsun?"

With You | chaelisa&taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin