Slm. Önceki bölümü tam yerinde bitirdiğimi düşünüyorum😏...
Biraz saçma bir bölüm olabilir bu.
Şimdiden kusura bakmayn.
Keyifli okumalar🖤
-------------Salona doğru yavaş adımlarla ilerledim.
Ve gördüğüm manzara karşısında göz yaşlarımı tutamadım...
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Burak ile bir kız....
O kız benim dokunmaya kıyamadığım dudaklarını öpüyordu...
Nasıl yapar böle bir şeyi bana...
Hani beni çok seviyordu...
Hani sadece ben var olucaktım...
Neden?
Ama ben onun mutlu olmasını istemiştim?
Şimdi neden böyle davranıyorum?
Geldiğimi fark ettiklerinde ayrıldılar.
Sanırım burak içmişti. Ama ona karşılık vermemesi gerekiyordu...
Kız ise bana piç smile bakışı atıyordu.
Ve zafer kazanmış gibi mutluydu.(Dipnot: kız burağın takığıdır. Burak onu reddedse bile yapışkan sülüğün tekidir. Ve herzaman burağın terslemelerini takmadan ona birgün kendisinin olacağını söyleyip durur.)
(Kaşar işte ya mdmdmfm)
(Kızın adı: senem: S)Kendimi sıktım. Şuan onu mağma ya gömüp üzerine lağım boşaltıp, fosilleştirmem gerekiyor...
Piç gülüşü ile sırıttı.
S-seninle böyle tanışmak istemezdim
(Kibirli smiley)G-ya bende. Seninle böyle iyi tanışmak falan olmadı yani sana layık değil. Seninle aslında şöyle tanışmam gerekiyor;
Dedim ve kızın üzerine atladım
G-laaağğğğğğnnnnnn. Sen kimsin de benim olana göz dikiyorsun. Seni parçalara ayırır, her hücreni siker, Jüpiterin çekirdeğine gömer, üzerine toprak atar, fosilleşmiş kara fatma ya çeviririm!! Duydunmu lan beni!!
Birdaha seni bu çocuğun yanında görürsem fena olur bilmiş ol!
Kızım yüzünü yırttığımdan kıpkırmızıydı.
G- hele ki birine söyle. Bak bakıyım ozaman elimden kurtulabiliyormusun. Şimdi git ve o dudağına amonyak falan sür birdaha seni gördüğümde o kokuyu duyarsam, o botokslu dudağını ben keserim, kan kokusu alırsın. Duydunmu beni!!
S-d-duydum
G-şimdi siktir git birdaha da karşıma çıkma! Unutma dediklerimi, ve bu anı aklına kazı birdaha aynısı olursa, bunu düşünüp ne salakça ağlamışım daha kötüsünüde gördük dersin. Hadi naş!
Kız dehşet korkan gözlerle bana bakıp gitti. Sinirimi dindirmeliydim. Ama burak? O ne olacak
B-gözde ya, seni döverken bile gördüğümde neden heyacanlanıyorum...
G- sen sus burak, hem n-neden onu isteyerek ö-öptün?
B-ben kimi öpmüşüm yeaa
(içti ya hani yamuk konuşuyo)G-anlaşıldı, bu konuyu sen kendine gelince konuşmamız lazım!
Şimdi sen duşa giriy-, gerçi sen nasıl giriceksin ki?Allahım! bir içkili adama duş aldırmamıştım zaten, o da oldu!
Onu kıyafetleri ile soğuk suda duş aldırdım.
Üzerine dokunmadan onu yatağa bıraktım, ıslak ıslak...
Ardından sayısını bilmediğim kadar yorgan battaniye vs. Hepsini üzerine ört tüm, sonuçta hala ıslaktı...Mutfağa inip çorba yaptım ve postit'i aldım ve yazmaya başladım.
Burak'a
Burak... Ben geldim.. Seni bırakmadım sana demiştim dün evine geldim ve seni biriyle... Neyse söylemek istemiyorum ben yanına geldim sana söz veriyorum bir daha gitmicem .. Hep birlikte ola- tabi sen hala benimle isen... Dün içmiştin. Sana duş aldırdım. Sakın yüzünde gülücükler açmasın, kıyafetli soktum seni banyoya.hasta olursun diye Çorba var (ben yaptım) iyileş, Konuşmak istersen uçurumdayım...
kim olduğunu bildiğin kişi...
Tencerenin kapağını yapıştırdım. Ve geç olduğu için burağın evinden çıkıp kendi evime gittim.
Bende sıcak bir duş alıp yattım.
******
Burak~Sabah uyandım. Başım çatlıyordu. Neden böyleydi ya.
Lavaboya girip elimi yüzümü yıkadım ve aşşağı indim kahvaltı yapacaktım ama saat 3 olmuş. Ne oldu bana ya?.
Aa bi dakika dün ne oldu ki? Aklımın hemen ucunda ama bir türlü hatırlayamıyorum.
Neyse önce yemek yemem lazım.
Mutfağa girdim ve tezgahta duran kapağına postit yapıştırılmış çorba tenceresi buldum.
( burak Postit'i okumaya başlar)
Burak...ben geldim...
Seni bırakmadım...
...
Uçurumdayım...B- yoksa...
g-gözde!...
Bu bölüm biraz saçma gibi oldu affedin djdldmx. bir de Biraz geç oldu sanki...
Neyse çok çok soriiiiiii.
Umarım beğenmişsinizdir.
Sizi seviyorum...Yazar kakaolu kek sizi öpüyor... 🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIZ -GÖZBUR-
FanfictionBİR GÖZBUR HİKAYESİ... İmkansız bir hikayenin hayran kurgusudur. bu benim ilk kitabım yanlışlarım vs olabilir affola sizi seviyorum... 💙 umarım kitabımı beğenirsiniz...