Nu mai întâlnisem niciodată o persoană cu o astfel de atitudine. Era rece şi dur, era atât de nepăsator, asta era ceea ce arăta. Stăteam în pat, cu picioarele la piept şi telefonul între degete încercând să îmi dau seama ce făcuse cu telefonul meu. Mă simţeam rău, din pricina unei persoane al cărui nume nici măcar nu îl cunoşteam.
M-am ridicat din pat târându-mi picioarele pe parchetul rece până în bucătărie.Mi-am cuprins abdomenul cu mâinile strângându-mă cu putere, simţeam un junghi în stomac. Mă îngrozea gândul că urma să îl revăd în câteva ore, iar imaginea lui din seara precedentă îmi bântuia mintea. Am prins telefonul între degete căutând numărul lui Mike când un număr nou îmi sării în ochi.
Brooklyn.
Buzele începură să îmi tremure în momentul când degetele mele apăsară butonul de apelare. Trebuia să mă conving că era băiatul din seara precedentă. Fusese un nemernic, probabil dacă aş fi avut mai mult tupeu l-aş fi plesnit.
-Faith? se auzii o voce ce mă făcu să tresar. Sunt în drum înspre tine, spuse el făcându-mă să realizez că era el. Am apucat tricoul de pe spătarul scaunului trăgându-mi-l peste în cap în timp ce mă îndreptam înspre uşă.
Mă simţeam mai rău ca niciodată şi mă invinovăteam pentru faptul că vorbeam cu un străin.Când i-am auzit motorul maşinii în faţa casei am tresărit începând să alerg înspre el. Nu doream să îl enervez, era ultimul lucru care îl doream. Avea parul dat pe spate, şi o greaca neagra de piele asortata cu tricoul alb. După ce am intrat în mașina a apăsat accelerația îndreptându-se către bar.
După treizeci de minute petrecute în mașina ajunsesem in fata barului, dar ceva ma oprea sa cobor. As fi vrut sa ii pun multe întrebări în clipa aceea, dar faptul că avea o presonalitate mult prea vulcanică mă oprea.
-Cobori? ma intreba el intr-un final, iar eu am tresarit dand din cap afirmativ,
Am închis portiera în urma mea grăbindu-mă să intru înauntru. Am ales însă să mă întorc din drum privind înapoi la bolidul ce sătatea neclintit în faţa barului. Am apucat mânerul portierei intrând înapoi în maşină şi ducându-mi braţele la piept. Uitasem preţ de câteva secunde de problemele mele, care de obicei mă opreau să fac astfel de gesturi.
-Ce vrei Faith? spuse el strângând cu putere volanul.
-Nu ştiu, am spus eu jucându-mă cu brăţara argintie ce o aveam la mână.
Mă înfiora prezenţa lui, şi totuşi eu am fost cea care a ales să se întoarcă. Nu înţelegeam nici măcar ce caut aici, iar asta clar îl enerva la culme.
-Nu şti? a pufnit el dându-şi părul peste cap. Eu cred că şti foarte bine ce vrei, Faith ! a spus el accentuându-mi numele.
Privirea lui îmi ardea trupul, iar eu am apucat mânerul părăsind din nou maşina în ciuda tuturor strigătelor lui.Eram îngrozită de el, dar nu înţelegeam de ce. Am apucat bara de metal începând să urcând scările înspre vestiarul aflat în capătul holului. Mi-am tras tricoul peste cap înlocuindu-l cu cămaşa albă şi şorţul.
-Mike te aşteaptă la el în birou ! tună o voce din afara camerei făcându-mă să tresar. Am pus hainele la locul lor părăsind încăperea şi îndreptându-mă către biroul lui Mike. Aveam senzaţia cp trec mult prea des pe aici, cu toate că trecusem doar de două ori.
Am pătruns înauntru aşezându-mă pe scaunul din faţa biroului. Brunetul Mike râse scurt ridicându-şi capul la mine. Mi-am înconjurat abdomenul cu mâinile şi l-am mai privit încă odată.
-Vreau să te rog ceva Faith, spuse el iar eu mi-am îndreptam privirea înspre el. Presupun că il şti pe Brooklyn? mă întrebă, iar eu am dat afirmativ din cap. Aş vrea să il găzduieşti pentru câteva zile, spuse el, iar inima mea mai că se oprii. Eşti de acord cu asta, Faith?
Mi-am strâns mâinile la piept, era deja mult prea mult pentru mine. Nu ştiam decât un singur lucru despre Brooklyn, faptul că avea o personalitate vulcanică, iar să stea la mine era deja mult prea mult.
-Nu ştiu, Brooklyn e o persoană mult prea misterioasă, am răbufnit eu dându-mi părul pe spate, lăsându-mi doar câteva suviţe în faţă.
-Iar asta îţi oferă posibilitate să îl cunoşti, spuse el făcându-mă să mă gândesc de două ori înainte să îi dau un răspuns. Eşti de acord, Faith? mă întrebă el, iar eu am dat din cap în semn afirmativ cu toate că nu eram prea sigură. Perfect atunci, poţi pleca. Brooklyn te aşteptă, spuse el făcându-mi semn să plec cu toate că nici măcar nu îmi începusem tura.
Am ieşit din bar, fiind întâmpinată de Brooklyn care mă anunţă că maşina lui era la doi kilometri distanţă. Îmi era frig, să plec doar într-un tricou nu fusese cea mai strălucită idee. Tremuram din toate încheieturile, în timp ce Brooklyn era bine merci în geaca lui de piele. Nu eram deloc în apele mele, probabil din cauza schimbării mele bruşte de stare.
Blondul îşi băgă mâinile în buzunar mergând înaintea mea. La urma urmei, nu era chiar atât de mult de mers mi-am spus în gând în timp ce îmi înfăşuram trupul cu mâinile.
-Îţi e frig? mă întrebă Brooklyn, iar eu am dat din cap.
O jachetă neagră ce îmi ajungea până la jumătatea coapselor îmi învăluii trupul făcându-mă să tresar.Mi-am băgat mâinile în mânecile jachetei continuând să îl urmez până într-o parcare unde se află maşina.
-Înainte să mergem acasă, trebuie să mai merg într-un loc, murmură el iar eu i-am spus ca este în regulă.
-Unde mergem? am întrebat eu după câteva minute temându-mă de răspunsul lui care ezită să apară. Uram când mă lăsa să vorbesc singură, cu toate că îi pusesem o simplă întrebare.
Blondul coborî din maşină în faţa unui bloc vechi spunându-mi să nu părăsesc maşina, pentru că aveam s-o încurc. Umbla numai prin locuri dubioase, în prima seară fusese la un depozit părăsit, iar acum la blocul ăsta vechi.
-Plecăm! spuse el apăsând acceleraţia şi luând-o pe o stradă goală ce ducea în faţa apartamentului meu.
Am răsucit cheia în incuietoare făcându-i semn să intre. Mi-am îndepărtat jacheta neagră lăsând-o la intrare , în timp ce el întră în sufragerie.
-Eu unde dorm? mă întrebă el trecându-şi mâinile prin păr.
-Pe canapea, am spus eu ridicând din umeri.
-Va trebuii să stabilim cine doarme pe canapea, Faith , spuse el plimbându-şi mâna pe obrazul meu, iar o mie de fiori îmi străbătură corpul.
CITEȘTI
Beyond limit
Fanfiction❝She was exactly like moon, a part of her was always hidden away❞ ❝Why is your name Faith if you are so faithless ? ❝