Part-3

59 13 12
                                    

ဒုန္​း.!!!.ဒုန္​း!!!..ခလြမ္​ !!!....ခလြမ္​!!!

​ေကာင္​းဆက္​ လန္​႔ျပ္​ီး​ေတာ့ မျမင္​မစမ္​းနဲ႔ကုတင္​​ဆီကို​ေျပးသြားတာ​ေၾကာင္​့ ကုတင္​​ေဘးက စားပြဲကိုတိုက္​မိၿပီး စားပြဲ​ေပၚက မင္​းထက္​ရဲ႕ ​ေႂကြခြက္​​ေလး က်ကြဲသြားတာပါ ...

Ks'spov: ဟာ...သြားၿပီ...မင္​းထက္​ရဲ႕.... ​ေႂကြခြက္​​ေလးကြဲသြားၿပီ....မင္​းထက္​ငါ့ကိုစိတ္​ဆိုး​ေတာ့မယ္​ထင္​တယ္​....ဘယ္​လိုလုပ္​ရမလဲ.....

"​ေကာင္​းဆက္​...မင္​းအဆင္​​ေျပရဲ႕လား.. ဘာျဖစ္​သြား​ေသးလဲ.. ထိမိသြား​ေသးလား.. "

​ေကာင္​းဆက္​ရဲ႕ လက္​​​ေမာင္​းႏွစ္​ဖက္​ကို ကို္​ငၿပီး စစ္​​ေဆး​ေနတဲ့မင္​းထက္​​ေၾကာင္​့ ​ေကာင္​းဆက္​​ အံျသ​ေန​ေလရဲ႕..

"မင္​းထက္​...မင္​းငါ့ကိုစိတ္​မဆိုးဘူးလား.. "

"ဟာ...ဒါစိတ္​ဆိုးစရာလား... အဲခြက္​က ျပန္​ဝယ္​လို႔ရတာပဲ.. ​"

မင္​းထက္​​ေျပာရင္​းနဲ႔ ​ေကာင္​းဆက္​ကို ​ေရတစ္​ခြက္​ ခပ္​​ေပးၿပီး လွမ္​း​ေပးလိုက္​တယ္..

"​ေရာ့..မင္​းလန္​႔သြားတယ္​မလား... ​ေသာက္​လိုက္​.. မီးခလုတ္​​ေပၚက ပိုးဟပ္​​ေပါက္​စ​ေလးပါကြာ မင္​းသြားကိုင္​မိတာ..အခု​ေတာ့မ႐ွိ​ေတာ့ဘူး..."

"ဒီ ​ေႂကြစ​ေတြ ငါ႐ွင္​းလိုက္​မယ္​​ေနာ္​.. ငါ​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​ကြာ.. "

" ႐ွဴး... ​ေတာင္​းပန္​စရာမလိုဘူးလို႔​​ေျပာၿပီးၿပိ​ေလ ...."

မင္​းထက္​က ​ေကာင္​းဆက္​ရဲ႕ႏႈတ္​ခမ္​း​ေပၚကို လက္​ညိဳး​ေလးတင္​ၿပီး​ေျပာလိုက္​​ေတာ့ ​ေကာင္​းဆက္​ရဲ႕ ဘယ္​ဘက္​ရင္​အံုက ဒုတ္​ဒုတ္​နဲ႔ခုန္​​ေန​ေလရဲ႕....

" ငါပဲ႐ွင္​းလိုက္​မယ္​..သြား ကုတင္​​ေပၚတက္​ အိပ္​​ေတာ့.... မင္​းအိပ္​ခ်င္​​ေနၿပီမလား..... "

"မင္းထက္​."

"ဟင္​"

"မင္​းထက္​.."

"ဟင္...လို႔ "

"မင္​းထက္​...မင္​းဘာလို႔ ငါ့ကိုစိတ္​မဆိုးတာလဲဟင္​ ငါသာ မင္​း​ေနရာမွာဆို ငါစိတ္​ဆိုးပစ္​မွာ ..."

You are my everything 💕💕Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora