Sambungan..
Waktu rehat..
Semua pelajar semua sudah keluar p ke kantin kecuali Song Ji Hyo.. Ketika Hyo duduk di dalam kelas seorang diri, dia mula memasang cctv di belakang langsir tingkap, selesai sahaja hyo memasang cctv pretty girls masuk ke kelas.. Ketika itu hyo bru turun dri kerusi..??: Woi kau buat apa haa?!
Jihyo terkejut dan hmpir terjatuh.
Hyo: Kau nk apa sial!
??: Ehh sedap kau je kau pnggil kitaorang sial!!!
Dua org perempuan tersebut nk serang hyo.. Tiba² so min masuk kelas.
Somin:Wey Dahyun! Bomi!..
Dahyun dgn Bomi terus terhnti perbuatan nya..
Bomi: Haisshh so min kau tngok budak bru ni.. Kurang ajar betul!!..
So min tgk jihyo terus muka jadi pucat.
So min POV
*Sunbae aku. -_-! Apa aku nk buat ni.. Tk pasal² lps misi ni aku kena tabuh dgn dia..*
End POVSomin terus pergi ke arah ji hyo.. Dan berbisik sesuatu..
S
K
I
PPretty girls menanya somin kenapa hyo berlalu pergi tinggalkan mereka begitu saja.
Dahyun: kau ckp apa kat minah tuh?
Somin: Aku bgi warning kat dia. Aku ckp klu dia buat hal lagi, aku akn seksa dia sampai dia keluar dari sekolah ni.(tipu)
Hani: Bagus arkh..
Flashback somin dgn hyo
Somin pergi kearah hyo dan berbisik sesuatu..
Somin: sunbae mianhae.. T_T
Hyo: Kau jga sikit kwn kau.
Somin: Okay. Sunbae dh letak ke belum cctv tu?
Hyo: Dh. Kau mna tau aku letak cctv?
Somin: Alaaa inspt.Sehun yg bgi tau sya yg sunbae letak cctv kt dlm kelas.
Hyo: Okay
End FlashbackHabis sahaja rehat semua pelajar berpusu pusu masuk ke kelas, Jihyo pula hnya duduk kt bangku termenung mengadap keluar.. Sehun yg bru masuk terus sergah hyo.
Sehun: Haaaa!!!
Hyo: Kau nk apa?! (Tak terkejut)
Sehun: Kau tak terkejut ke?
Hyo: Tk pon? Kenapa?(mong)
Sehun: Hisshhh.. Kau ni kan!!
Hyo: Hmm.. Aku dh buat apa kau suruh.. Blik nnty belanja aku burger ayam double dgn chocolate milk shake.. Klu kau tk belanja aku..... Aku akn buang semua bahan nk buat bubble tea kau dlm peti ais.. Faham!
Sehun: Okay.. Tau nk ugut ja keja kau..
Lepas sahaja mereka berdua bersembang sehun terus pergi kearah EXO..
Hanbin a.k.a ketua kelas
Hanbin: Hari ni semua guru ada meeting smpai blik!!
Hyo POV
Yess akhirnya tk payah belajar.. Hisshh bosan nya.. Baik aku tidur..(mata dh terlelap tiba² ada org kacau)
"hai awak tgh buat apa tu?" "kau ni bongok jugak kan?! Dh tau mata tertutup maknanya dia nk tido laah!".. Beruk mna pulak kacau aku nihhh!!!
End POVHyo: Hisshh beruk mana kacau aku nihh!!
??: Weyy dia pnggil kita beruk?! :O ..
??: Hissh kau ni V.. Kau dok buat bising apahal?!.. Yg beruk kau !
V: Ehh sedap je JIN tanah ni ckp aku beruk!!
Jin: Yahh.. Aku bukan jin tanah lahhh(gaduh dgn V)
??: Yahhh!!! Kau gaduh ni pahal haa?!
V/Jin: Monster dh mengamuk!! (Lari keluar kelas)
RapMons:Kurang di ajar punya budak!!!..
Hyo: Yahhh(menjerit) korang nak gaduh pon kat luar laahhh!!! .. Aku nk tidur laahhh!! (Tengking)
Dalam kelas tdi semua bising sebaik sahaja dgar Hyo tengking ahli BTS terus semua memandang Hyo.. Pretty Girls yg bru masuk kelas terus pergi kearah BTS..
Hani: Oppa.. Yeoja ni marah oppa ke? (Suara manja+ Pengang lengan jungkook)
JungKook: *Hisshh boleh lepas tak*..(cuba tarik lengan dri pengangan hani)
Hyo: Kau nk buat romantik pon jgn kt dpn aku lahh.. Geli aku tgk kau tau tak?(menyampah).
Hani: Kenapa kau jealous? (Smirk)
Hyo: Aku nk jealous? HAHAHAHHA.. Kau buat lawak ke? Aku tk kenal dia tiba² kau ckp aku jealous.. HAHAHHA..
Hani: Hello(gedik) FYI aku lgi cntik dri kau!(puji diri sendiri)
Hyo: Lahhh kau tk dak org puji kau ke? (Perli)
Hani: WHAT!!!(sakit hati) What do you mean?!
Hyo: maksud aku, kau tkde org puji sbb tu kau puji diri kau sendiri paham tak?. Klu tk fhm aku boleh terangkan lagi..(smirk)
Semua kecuali P.G mengelak kan hani..
P.G: Yahh korang gelak apahal haa?! Benda tk lawak..
Muka hani dh kemerahan malu campur marah.. Hani berlalu keluar dari kelas.. P.G mengikuti langkah Hani.. Hani jalan menuju ke rooftop..
Hani POV
Ehhhhh(geram) yeoja tuh.... Dia mmg nk kena!! Aku akn pastikan dia merana!!!.. Aku akn balas balik apa yg kau buat kt aku.. Kau dh malu kan aku dpn semua org.. Aku akn buat lebih dri tu. Kau tk kenal lagi siapa aku.(smirk)
End POVP.G: Hani kau okay tak?
Hani: Aku okay.. Wey benci yeoja tuh.. Dia dh malu kan aku dpn semua org..
SoMin: Kau kena sabar.. Kita tak tahu siapa yeoja tuh.. Dia lagi kita siapa.
Hani: Ada aku kesah.. Dia siapa . Apa yg aku tau aku akn balas blik.(smirk)
S
K
I
PLoceng berbunyi menanda kan waktu balik..
Sebaik sahaja bunyi loceng terus hyo terus lari kepintu pagar. Ji Hyo? 5 minit sebelum balik dia dh duduk kt tepi pintu kelas siap galas beg lagi.
Hyo: HAHAHAHAHA(seronok sbb dh blik) Mana sehun ni?
Sehun yg baru smpai dia terkejut melihat hyo ada kt tepi kereta menunggu nya..
Sehun: Yah(terkejut) cepat nya kau keluar!!
Hyo: Hisshh dh lahh cepat ark aku nak blik..
Sehun: Okay.
S
K
I
PBersambung.....
Vote
YOU ARE READING
BACK TO SCHOOL? OH NOOO!!! ✔️
FanfictionDua polis yg di tugaskan untuk mencari pembunuh dan ketua mafia di Running highschool.. Mereka di tugaskan untuk menyamar sebagai pelajar.. ??: Whattt?!!! apa ni sir Kim!!! Sya ckup mls nk ke sekolah!!! Dulu pun sya wktu sya jdi pelajar kerap² kena...