*Ambers POV*
Na het winkelen zijn we nog naar de Starbucks geweest. Nu zijn Eleanor en ik weer op de terugweg naar huis.
"Je hebt echt leuke kleding gekocht!" Zeg ik tegen haar en ik zie dat ze moet glimlachen. Ze heeft een paar truien gekocht, die haar heel mooi staan. "Jij hebt ook vet leuke kleren gekocht! Echt nice dat we dezelfde kledingsmaak hebben," zegt ze en ik knik glimlachend. We hebben één trui allebei gekocht, super leuk. Het is een witte hoodie en hij is zooo mega zacht!
"Doei Amber! En veel succes met alles, je weet wel waar ik het over heb," zegt Eleanor. "Je mag wel mee naar binnenkomen hoor, kom gerust mee!" Zeg ik en ze kijkt me dankbaar aan. "Ik zou graag willen, maar ik zou naar mijn ouders gaan, ik heb ze al super lang niet meer gezien. Dank je voor het vragen," zegt ze en ik knik begrijpelijk. "Veel plezier El," zeg ik. "Dankje!" zegt ze en ze rijdt weg.
Wanneer ik de woonkamer binnenkom, geeft Fleur mij een dodelijke blik. "Fleur, wat is er?" Vraag ik. "Wat is er? Vraag je dit nou serieus?" Vraagt ze en ik kijk haar niet begrijpend aan. "Eerst doe je al zo afstandelijk en nu ga je ook nog met Eleanor winkelen 'omdat mevrouw niet met mij wilt winkelen'," zegt ze kwaad. "Moet ik dan alles met jou doen?" Vraag ik zo rustig mogelijk en ze loopt stampvoetend naar boven. Ik ga huilend op de bank zitten. Waarom doet Fleur ineens zo? Mag ik niet met Eleanor winkelen ofzo? Ik ben toch niet haar eigendom?
"IK BEN THUIS!" Schreeuwt Niall door het huis, waarna ik de deur hoor dichtgaan. "He- oh hey Amber! Wat is er?" Vraagt Niall aardig terwijl hij mijn betraande gezicht ziet en hij gaat naast me zitten. "Fleur is boos op me," zeg ik en ik barst weer in tranen uit. "Waarom is ze boos?" Vraagt hij en ik haal mijn schouders op. "Ze vindt het kut dat ik met Eleanor ging winkelen en dat ik zo afstandelijk doe," zeg ik en ik moet nog harder huilen. Niall slaat een arm om me heen en op de een of andere manier belanden we in een knuffel.
"Hoezo ging je eigenlijk met Eleanor winkelen en niet met Fleur? Heb je dat ook aan haar uitgelegd?" Vraagt hij. "Shit, moet je dat nou echt weten?" "Wel als je wilt dat ik je help, ik kan je moeilijk helpen als ik niet weet wat er is gebeurd," zegt Niall en ik knik begrijpend. "Ik vind, nou ja, vond Harry leuk. Maar ja, ik durf natuurlijk niks te ondernemen en toen ik hoorde dat Fleur met Harry had vond ik dat best wel heel erg kut." Zeg ik tegen hem. "Ik had wat afleiding nodig, maar als ik met Fleur zou gaan winkelen, zou dat alleen maar kut worden weet je wel?" Zeg ik en hij knikt begrijpend. "Dus dat was ook de reden waarom je een paar dagen terug naar je kamer rende?" Vraagt hij en ik knik. Ik voel alweer een traan over mijn wang rollen en Niall slaat een arm om me heen.
Bij hem voel ik me veilig, net zoals bij Louis. Ik hoor mijn gedachten en ik schrik ervan. Ga ik nou Niall leuk vinden? Wtf, eerst Robin, dan Harry en nu Niall? Calm down girl. Je vond een paar dagen geleden Harry nog leuk. Dan kan je niet nu opeens Niall leuk vinden. Ugh ik word echt gek van mijn eigen gedachten.
"Fleur? Mag ik binnenkomen?" Vraag ik terwijl ik op haar deur aanklop. "Rot op" zegt ze boos en ik loop weg.
Heyyy sorry dat ik echt al bijna 2 weken niet heb geupload!
Ik heb het erg druk gehad met school en met wat persoonlijke dingen thuis, dus daardoor had ik geen tijd/zin om te schrijven. Hierdoor is dit hoofdstuk ook niet super lang, maar vandaag heb ik vrij dus ik ga proberen om wat vooruit te schrijven vandaag!
Love y'all x
~Anne-Rins
JE LEEST
The luckiest girl on earth {DUTCH STORY}
FanfictionDe zestienjarige Amber is een diehard directioner. Op een gegeven moment ziet ze zichzelf staan op Louis' Twitter. Hierna noemt ze zich 'the luckiest girl on earth'. Maar waarom? - Begonnen op 24 juni 2018 Geëindigd op 11 maart 2019 Beste rangschikk...