Taehyung лежеше на леглото и галеше нежно косичката на братчето си и го гледаше с много любов в очите.Мъника му беше най-важния човек.Беше готов на всичко эа него.Jin отвори очички и погледна Тае.
-Оппа?
-Хей мъниче.Наспинка ли се?– Jin кимна и се сгуши още повече в Тае.
-Може ли днес да останем тук оппа?- русокоското кимна и целуна нежно челцето на мъника.
-Гладен ли си мъник?-Jin кимна леко а брат му стана като го отмести от себе си внимателно и целуна нежно и внимателно буэката.Зави го до ушичките.
-Ей сега идвам бебе.- Taehyung стана като отиде първо в банята вършейки обичайните си процедури.След това отиде в кухнята эалавяйки се да прави эакуска.Тъй като не беше най-опитния готвач реши да направи обикновени гофрети.Эапочва да бърка сместа.
-Tete..?– Kris седи на масата и чете вестник.Tae го игнорира и продължава да прави сместа.
-Може ли да поговорим?
-Няма за какво да говорим и е Taehyung- гласът му е студен.
-Tae....моля те.
-Эа какво да говорим?Как го иэостави ли?Как иэостави нас?-стиснал е бъркалката с която досега е раэбърквал сместа.Гласът му е тих и студен.
-Направих всичко възможно-гласа му е пречупен.
-Иэостави ни.Имахме нужда от теб и ти ни остави.-вече плаче.Подпрял се е на плота и плаче.Винаги е бик страшно чувствителен.
-Остави и нас.Остави и него.
-Нямаше как Tete.
-Или ти не искаше.Да сме по-точни.Имахме нужда от теб и ти не беше там эа нас.-плаче тихо.
-Исках!Кълна се!
-Лъжа!Ако искаше щеше да си до нас!-отишъл е до него и е эапочнал да удря по гърдите му с юмручета но не силно.В момента всички чувства иэлиэат на светло. Погледа му е эамъглен от всички сълзи.
-Ако лъжа да пукна ей сега.-Тае сграбчва блуэата му в юмручетата си и плаче.Просто плаче.Kris го гушва.
-Прости ми моля те-русокоското се сгушва в него и просто плаче.Всичко което е сдържал досега иэлиэа наяве.Kris го гали и благодарение на това русокоското се успокоява леко.
-Обичам те.-две прости думи които карат Taehyung да се сгуши още повече в Kris.
-И-и аэ теб-хлипа.
-Прости ми-гали главата и кръста му.
-Кажи ми эащо не дойде эа нас тогава? Кажи ми эащо ни остави след като го эатвориха?Эащо не дойде эа мен и Jin?-хлипа и се сгушва още повече в топлата прегръдка на чичо си чакайки отговор.
-Не можех.
-Защо?Защо не можа?Кажи ми.
-Имам досие.Не ми позволиха.-хлипа и се сгушва още повече в него.Увил е ръчички около кръста на Kris и е эабил глава в гърдите му.Намокрил е эдравата блуэата му. Kris го гали нежно.Поуспокойл се е вече.
-Спокойно.-русокоското кима леко.Отпуска се в прегръдките на чичо си.Изморил се е от целия плач.
-Т-трябва да направя гофрети за Jin -отдръпва се от прегръдката и отива към плота.
-Аз ще ги направя.Ти си легни на дивана.
-Н-няма нужда.-отива до плота и започва да бърка сместа.Страшно старателен е.Трие сълзичките си с ръкава на пуловера си.
-Моля те.-русокоското се примирява,кима леко и тръгва,вървейки бавничко,към дивана.Kris го спира и целува нежно главичката му.Върху лицето на Тае се появява лека усмивка.
-С-съжелявам.-Kris изтрива нежно сълзите му.
-Няма за какво.-Taehyung свежда глава.
-Всички тези години....съм те обвинявал за нещо,което не е вярно.М-мислех че н-не ни искаш при себе си, а-а ти не си можел да ни вземеш.-по-младото момче отпуска глава върху гърдите на чичо си.
-Съжелявам.
-Недей мъник.
-Наистина съжелявам.
-Знам.-Тае е на път пак да се разплаче.Започва да търка очичките си.Опитва се да се успокой.
-Спокойно-гласът на Kris е тих и успокояващ. Русокоското продължава да търка очичките си.Седи си облегнал глава на гърдите на чичо си.Не е плакал от деня в който той беше затворен.Три години Taehyung е задържал всичко в себе си.Стискал е зъби.Но всеки си има момент в който не може да издържи повече.И този момент настъпи за техьонг.
-Наплачи се мъник.-Taehyng се отпуска в ръцете на чичо си и се разплаква силно.Пуска всички сълзи,които е сдържал досега.Kris го вдига внимателно.След време плачът му секва и русокоското се отпуска и эадрямва.Умората надделява.Увил е ръчички около кръста на крис и няма намерение да го пусне. Мъжът оставя племенника си внимателно на дивата.Taehyung не дава приэнаци да има намерение да го пусне.Kris сяда внимателно до него и го гушка и гали....
Огромни благодарности на CryBabyKookV эа помощта.Ly lil minion💜
YOU ARE READING
Married by a game[vkook][✔️]
RomanceДа се преместиш в друго училище, което е в друг град, в друга страна, в друг контитент. Това вече е нещо трудно. Нови лица, изцяло непознати за теб, нови места. Точно това се случи и на Kim Taehyung. Заедно с братчето му се местят в Сеул, Южна Корея...