Ти получи смс от бившия да се срещнете утре.
Вашият избор от предната част:
Б) Блокирай му номера и се направи, че нищо не си получила.
****
Събудих се изключително рано. Всъщност, не успях да спя изобщо. Не знаех кое по- точно ме остави будна толкова време. Факта, че днес имам среща с Юнги. . ако мога да го нарека среща. Или факта, че Сънгмин ми писа. Първата ми реакция, още когато прочетох съобщението, бе да блокирам номерът му, но препрочетох съобщението му стопъти, така че се бе запаметил в главата, така че да го препрочитам на ум със затворени очи. Всеки път помисляйки за това, ми ставаше все по- гузно. Но защо? Не трябваше!
Изправих се от леглото, погледайки към малкият ми пухкав съквартирант, които спеше сладко на възглавницата до мен, без да помръдне от моето движение.
- По - добре да съм тиха. - помислих си аз, не исках да го будя. Беше ми приятно да го виждам как спи. По- невинна гледка от спящо куче не бях виждала.
На пръсти се изнизах от спалнята си и отидох в кухнята. Направих си едно силно кафе и докато го пиех започнах да се гримирам леко. Исках да изглеждам хубава в очите на Юнги. Имах 2 часа на разположение пред себе си, щях да му покажа какви умения имам с гримът.
След доста грим, триене на грим, пак грим и триене на грим, реших да остана без грим. Та ако не ме харесва естествена, за какво съм му! Вече беше време да тръгвам, а кученцето ми отдавна обикаляше около мен с желание да излиза и да се облекчи навън. А аз му говорех, че трябва да почакаме още малко, но то просто ме гледаше неразбираемо и килваше глава на страни.
Когато стигнахме там, имах още 10 минути да почакам Юнги, но реших междувременно да вляза в самият парк и да пусна Макси (кученцето) да се изходи и разходи, тъкмо нямаше кучета.
YOU ARE READING
Мъжка Проститутка [ Ти Избираш]
FanfictionИмаш нужда от кавалер за сватбата на най- добрата ти приятелка, но в живота ти не присъстват мъже. По случайност попадаш на онлайн сайт за мъже "под наем". Защо пък не? История, в която ти избираш как да продължи!