Prológus

44 2 0
                                    

A harmadik világháború után és a szuperhősök eltűnése után is megtalálhatóak a Földön a szuperhősök. Lizzy is egy a szuper erő képviselői közül. Növényeket és állatokat képes irányítani.

Lizzy Woodburg

A bötönbe tengetni a napjaimat rohadt unalmas. Hogy hogy kerültem ide? Kezdem az elejéről, apám a gyógynövény kutató/királyi orvos, anyám meg a király és fia ruhatervezője a király melett dolgoztak míg apám el nem szökött megkeresni a Vörös rubintot. A király nem fogadta jó szemmel és engem börtönbe zárt hisz " Valakinek bűnhődnie kell, apád árulásáért" és anyámat imádja szóval ja én kerültem ide. Anya hetente hoz ételt és ruhát pluszba. Hisz ide csoda ha maradék is jut. Egy szabály van itt a börtönbe ha valakinek van valamilye akkor mindenkinek. Ez főleg nállam van így hisz az erőmnek hála könnyedén ráveszem az őröket hogy az ebédet mi kapjuk meg. Mellesleg két éve rohadok itt ami sokat segítetta tanulás szempontjából mostmár akár napokig képes vagyok uralni valakit és az ő szemével látni a világot, amit észre sem vesznek, és apám jegyzeteinek hála a gyógynövényekkel is profin bánok, a jegyzeteket elégedtem nehogy megtalálják.

Hali itt az új könyvem remélem tetszeni fog na Ciasztok.❤❤

Börtönbe zárvaWhere stories live. Discover now