- Ateik prie mano namų aštuntą ryto - tada aš išlipau iš jo mašinos ir nuėjau namo .
Grįžusi namo kurį laiką pabuvau su mama, pasišnekučiavome, kai pasakiau, kad rytoj anksti išvažiuoju ji palinkėjo sėkmės ir davė pinigų dėl visa ko.
Po kiek laiko nuėjau į savo kambarį ir susidėjau būtiniausias priemones:
Šukas
Dantų šepetėlį atsarginį
Drabužių
Pižamą
Kompiuterį
Pakrovėją
Kosmetiką
Šampūną ir rankšluostį, bei dar visokių nesąmonėlių.
Visa tai sutalpinau į savo kelioninį krepšį, tikiuosi bus smagu ir gerai praleisiu laiką.
Susiruošusi daiktus išsimaudžiau, persirengiau į kitus, miegui skirtus drabužius, nusistačiau žadintuvą, bei pasiruošusi miegui griuvau į lovą, kad išsimiegočiau ir nebūčiau rytoj labai irzli.
>>>>>>>>>>>>>>RYTAS
Nubudau šeštą ryto, dėl žadintuvo.
Tarsi į kokią mokyklą, tai vargino, nes aš mokyklos neapkenčiu. Kaip ir visi turbūt. Aš susišukavau savo plaukus ir pasidariau silpną makiažą, man liko pusvalandis.
Pasigriebiau savo tašę kur buvau susidėjusi daiktus ir nusileidau į pirmą aukštą, kad išgerčiau kavos ir labiau prabusčiau.
Kai viską baigiau ir susitvarkiau atėjo pats laikas eiti pas Zayn. Išėjau į lauką momentėlį pagalvojau kodėl toks rūkas ir šalta, tada toptelėjo , kad ankstyvas rytas. Kai pasiekiau Zayn namus jo mašinos bagažinė buvo pravira, nuėjau, kad pažiūrėčiau ko ten pradaryta, kai nuėjau pažiūrėti ten buvo pilna visokių daiktų. Po minutėlės atėjo Zayn.
- Labukas saulute - priėjo prie manęs nešinas kažkokį nemažą maišą ir pakštelėjo į žandą.
- Laba, kur tu čia kraustaisi?
- Kodėl kraustausi?
- Čia labai daug daiktų
- Čia maistas, patalynės, užvalkalų ir dar visokių reikmenų.
- Bet tikrai, vaizdas, kad tu kraustaisi
- Panašiai ir yra
- Ką turi omenyje?
- Aš sodybą nupirkau tik anadien, kai mes susitarėme važiuoti ir tu užmigai, atrodo pasakiška
- Sodybą?
- Taip
- Vien dėl šio savaitgalio?
- Ne tik, aš jau seniai planavau tai daryti, nes noriu turėti kažką kas priklauso man, ir dabar turėsiu vietelę kur galiu praleisti dienas.
- Aišku - man buvo kiek keista, kad jisai nupirko sodybą būtent tokiu metu
- Važiuojam? Aš kaip ir viską sudėjau.
- Važiuojam - kai jau norėjau suktis, kad lipti į mašiną buvau pamiršusi, kad laikau savo tašę, Zayn ją paėmė nuo mano peties ir įgrūdo į bagažinę. Mes abu įsėdome į mašiną, aš buvau išsišiepusi, jis buvo išsišiepes, abu buvome laimingi lyg kokia porelė, deja, tokie neesame.
Kai važiavome mes šnekučiavomės, tačiau man atsibodo sėdėti.
- Zayn?
- Mmm?
- Gal kažkur sustojame? Mano subinė nutirpo, noriu pavaikščioti.
- Tavo subinę galiu aš sutvarkyti, bet tuojau sustosime, aš parūkysiu dar.
- Ok - ką jis turėjo omenyje tuo komentaru apie mano subinę? Pora minučių dar pavažavome, po to sustojome mašinų aikštelėje kuri buvo prie miško, o šone parduotuvėlė.
Kai išlipome iš mašinos jis išsitraukė savo cigarečių pakelį.
- Duosi man viena? - Aš jo paklausiau. Jis buvo nustebęs.
- Princese, nežudyk savęs - pilve atsirado drugeliai kai mane pavadino princese.
- Kai tu savęs nežudysi ir aš nežudysiu savęs, tad duosi viena ar ir pats nerūkysi? - jis nenorom man davė. - ačiū. Zayn man pridegė cigarete ir aš ją įtraukiau į plaučius, visą laiką jis mane stebėjo, o aš jam nusišypsojau. Kai jis sutraukė cigaretę pasiūlė toliau važiuoti nes dar liko nemažas gabalėlis kelionės, aš sutikau nes kaip tik savąją baigiau.
Kai Zayn pasakė, kad dar liko nemažas gabalėlis kelionės aš nusprendžiau numigti, nes mane migdė.
Kai įsitaisiau Zayn paleido radiją dar garsiau ir uždainavo, jo balsas kaip kokio angelo. Aš užmigau su šypseną.
Prabudau nuo kratymo, Zayn važiavo žvyrkeliu.
- Dar daug liko? - apsimiegojusiu balsu aš jo paklausiau
- Nesijaudink princese, labai nedauk
- Šaunu tada
- Kaip miegojai? Saldžiai?
- Labai, įpač kaip užmigau su tokiu tavo pasakišku balsu.
- Pasakišku? Ir kieno gi?
- Tavo kvaileli
- Eik tu, meluoji
- Nemeluoju, tavo balsas pats gražiausias kokį tik žinau
- Jeigu taip, tai ačiū labai, aš pagerbtas - po minutės mes privažiavome prie kažkokių vartų - aš tuojau - Zayn išlipo iš mašinos ir priėjo prie vartų, kažkur ten pasikrapštęs ištraukė raktus su popieriais, ir kažkokiu pulteliu. Po to gryžo iki manęs.
- Ką čia turi? - iš smalsumo paklausiau jo
- Čia yra raktai - jis man iškėlė raktus - čia sodybos dokumentai - iškėlė aplanką su lapais - o čia vartų pultelis - iškėlė pultelį į orą. - dabar varome apžiūrėti namą?
- Dar klausi, žinoma
Tada jis kažką suspaudė pultelyje ir vartai prasivėrė, kai minutėle pavažiavo atsivėrė nuostabus vaizdas.
- Wow, tai bent grožis.
- Žinau, dabar jisai mūsų.
KAMU SEDANG MEMBACA
Is It Done, Lietuviskai (Z.M G.H)
RomansaGigi- eilinė mergina Zayn- eilinis vaikinas kuriam nusispjauti į teisykles Jie - skirtingi zmones, kurie atsitiktinai susitiks ir po truputį pamils viena kitą Gigi persikraustys į Londona, ir sutiks jį Zayn Malik, kuriam nusispjauti į viską, išpradž...