Κεφάλαιο 16

114 13 11
                                    

Στο σχολείο
Avril pov.

Yeeeeeessssss!!! Θα πάμε εκδρομούλα. Τι ωραία τι καλά. Ελλαδίτσα σου έρχομα.
Τώρα είναι η τελευταία ώρα που έχουμε μάθημα και μας ειδοποίησαν ότι θα πάμε εκδρομή στην Ελλάδα.

Jack" Εμ avril είσαι καλά?" Με σκούντηξε ο jack . Μμμμμ φαίνεται πως ειμουν εκτός χώρου και χρόνου.

Εγώ " Με τόσο χαρούμενα νέα πώς θες να με " Είπα φωνάζοντας, κάνοντάς τους πάντες μέσα στην τάξη να γυρίσουν προς στα μένα.
Εγώ "Συγγνώμη. Υπερ-ενθουσιασμός."
Ο δάσκαλος με αγριοκοίταξε σμίγοντας τα φρύδια του και συνέχισε το μάθημα προσπερνώντας την είδηση ότι θα πάμε τριήμερη εκδρομή στην Ελλάδα. Μα γιατί δεν χτυπά το κουδούν-

*Κουδούνι*
Καιρός ήταν. Σηκώνομαι από το θρανίο μου, μαζεύω τα βιβλία μου τα βάζω στην τσάντα μου και τρέχω στο θρανίο της Kurumi's και άρχισα να την ταρακουνάω.

Εγώ " Πώς νιώθεις που θα πάμε στην Ελλάδα?" Ρώτησα την Kurumi.

Kurumi " πρώτον σταματά να με ταρακουνάς και δεύτερον νιώθω χάλια γιατί δεν μου αρέσει η Ελλάδα. Προτιμώ την Γαλλία "

Εγώ " Γιατί δεν σου αρέσει η πιο όμορφη χώρα του κόσμου? Μόλις μου πλήγωσες την καρδούλα μου."

Kurumi " σταματά την παρλα και ακολούθα με " μου είπε και βγήκε από την τάξη και Εγώ από πίσω της.

Στο σπίτι της Kurumi's και στο δωμάτιο της.

Εγώ " μην πέρνεις τόσα πολλά ρούχα χρυσό μου. Τρεις μέρες μόνο θα κάτσουμε τι τα θες τόσα πολλά ρουχα"

Εγώ η Kurumi και ο Ben είμαστε στο δωμάτιο της Kurumi's και την 'βοηθάμε' να διαλέξει ρούχα για την εκδρομή.

Kurumi " μα τι λες πρέπει τουλάχιστον 6 ζευγάρια ρούχα να πάρω μαζί μου Αλλιός θα σκάσω."

Εγώ " Να σου πω μικρε αφού αυτή θα πάρει όλην την νύχτα μέχρι να διαλέξει ρούχα και θα ξημερώσουμε γιατί δεν ερχεσε μαζί μου να παίξουμε κανά ηλεκτρονικό παιχνιδι"

Ben" Είμαι μέσα πάμε "

Και έτσι πήγαμε στο σπίτι τον sakamaki και αφήσαμε την Kurumi να μιλά με τον εαυτό της.

Diabolik loversWhere stories live. Discover now