Rave elindeki bıçağın ucunu önündeki çocuğun vücudunda gezdirirken sırıttı.
- Demek adı Ezil...
Andy çocuğun ufak tefek vücudundaki izlere bakınca ürperdi. Rave'in yerinde kendi olsaydı bunu asla yapamazdı. Grey gördüğü şey onu heyecanlandırmış gibi görünüyordu. Andy onu tanımadan önce dosyasında pedofili olabileceğini okumuştu ama Scarlett'a aşık olduğuna göre değildi. Herhalde? Andy onu yanlış yorumluyorda olabilirdi değil mi? Hayır gözlerindeki heyecan gerçekti. Bu küçük çocuk vücudundaki yaratığın vücuduna verilmiş hasar onu heyecanlandırıyordu. Andy bir kez daha katillerin rahatsız edici doğalarını hatırladı. Değişken, tahmin edilemez, vahşi...
Rave, Ezil'i uyandırmak için yüzüne bir kova su attı. Ezil öksürerek kendine geldi. Sivri dişlerini göstererek hırladı. Andy ürkerek bir adım geriledi. Grey ise çocuğun vahşilikle dolu yüzüne buz gibi bakışlar atıyordu. Rave sakince Ezil'in yüzüne yaklaştı.
- Şimdi sana bir kaç soru soracağız ve sende cevap vereceksin anlaştık mı?
Çocuk tükürürcesine bir ses çıkardı.
- Size... Yardım... Etmem...
Kesik kesik konuşuyordu. Sanki nefes almak ve konuşmak acı veriyormuş gibi. Grey yavaşça elini çocuğun alnına koydu.
- Konuşman senin için daha hayırlı olur. Helede uzun zamandır ne kadar açlık çektiğimi düşünürsek...
Ezil'in acı dolu sesi odayı kaplarken Andy dehşetle karışık tuhaf bir duygu hissediyordu. Grey gözlerinde sadistçe bir ışıltıyla Ezil'in yüzüne bakarken fiziksel formu yavaş yavaş deforme oluyordu. Siyah uzuvlar ortaya çıkarken dudaklarında sadistçe denebilecek bir sırıtış yerini aldı. Grey hafifçe kıkırdadı.
- Çabuk ol çocuk, fazla zamanın kalmadı...
Ezil acı ile çığlık attı. Rave sakince onu çenesinden tutup kendine bakmaya zorladı.
- Neden Scarlett ve Reinhard'ın peşindesiniz?
Ezil beynini patlatacak basınç arttıkça düşünme yeteneğini yitiriyordu.
- Bizim... Ahhh!!
Grey elini çekti.
Ezil nefes nefese kıvrandı.
- Biz... Tam değiliz... Onlar gibi genç kalmıyoruz...
Rave tek kaşını kaldırdı.
- Örneğin?
Ezil öksürdü.
- Enoch, ilk yaratılanımız... Yavaşta olsa... Yaşlandı...
Güçlükle konuşan çocuk öksürdü. Dudaklarından gelen kan ona çok yakın olan Grey'in yüzüne sıçradı. Grey kanı parmaklarına alıp hafifçe gülümsedi.
- Bilgi için teşekkürler Ezil...
Grey'in fiziksel formu tamamen deforme olurken Ezil'in çığlıkları odada yankılandı. Andy ise gördüğü şeyi hayatı boyunca bir daha görmek istemiyordu...
Bas ve Enoch birbirlerine bakarken ikiside kasılmıştı. Jeff The Killer yaşıyordu. Ve Ezil ölmüştü.
- Yaşam bağı gitti...
- Öldü... Ve o herif yaşıyor...
Bas yanaklarına yavaşça akan siyah sıvı maddeyi Enoch'un uzattığı mendille sildi. Vetala kızıl saçlarından elini geçirdi.
- Hatırladığım kadarıyla sen onu öldürdüğüne emindin Alef...
Alef'in yanında suratsızca oturan Sith, Vetala'nın gözlerine baktı.
-Ezil öldü salak herif! Ve onu o piçler öldürdü, bu yüzden birini suçlamak yerine o piçleri öldürmenin bir yolunu bulmak daha mantıklı!
Vetala ona korkunç bakışlar attı.
- Bana emir verebileceğini kim söyledi şımarık velet?
Enoch birbirlerine diş bileyen ikilinin arasına geçtiğinde ikiside birbirlerine kötü bakışlar atıp tehditkarlıklarını terk ettiler.
- Hareket etmeden önce Baba ile konuşmalıyız...
Alef yutkundu.
- Enoch... Buna emin misin?
Enoch kafa salladı ve toplanma odalarının diğer ucundaki gizli kapıya yöneldi. Diğerleride onu izledi. Gizli kapıyı açıp merdivenlerden aşağı inmeye başladılar. Soğuk taş ve yuvarlak bir odaya çıktıklarında hepsi ürperdi. Onların devamı olan başka yaratıkların geliştiği tüplerin içindeki mavi sıvı floresan lambalar yüzünden parlıyordu. Oda dahada ürkütücü hale gelirken odanın diğer ucundaki adam yüzünde tuhaf bir gülümsemeyle onlara bakıyordu. Adam yavaşça ayağa kalktı.
- Ezil'in ölmesi yüzünden intikam istediğinizi söylemeyin sakın...
Enoch ona inanmaz gözlerle baktı.
- Ama Baba...
-Sus!
Adam ellerini arkasında birleştirdi ve hafifçe kamburunu çıkardı. Rahatsız edici ve en soğukkanlı insanın bile tüylerini diken diken edebilecek bir kahkaha attı. Bu sadistçe ve... Birinin ölümüne haber veren bir kahkahaydı. (Y.N multimediada bu manyağın resmi ve en sevdiğim manyak anime karakterlerinden biri olan Leloch'cuğumun kahkahasını bu herife uygun gördüm :D)
- Alef!
Manyakça parmağıyla onu işaret etti.
- Başarısız oldun oğlum...
Alef korkuyla titriyordu. Gözleri sonuna kadar açılmıştı ve gerilemeye başlamıştı.
- L-Lütfen... Bir şans daha... Hayır, lütfen!
Adam elindeki kumandanın düğmelerinden birine bastığı anda on düzine gümüş kazık vücuduna geçti. Siyah kanı yere akarken boğazından korkunç bir ses çıktı ve öldü. Adam diğerlerine baktı.
- İntikam almak istiyorsunuz değil mi? O halde alın! AMA SAKIN BAŞARISIZ OLMAYIN!
Adam hafifçe kıkırdayarak arkasına döndü.
- İki kişi eksildiğinize göre size Aradia ve Faller'ı göndereceğim... Onları fazla önemsemeyin. Başarısız birer deneyden başka bir şey değiller...
O geri koltuğuna otururken hepsi dışarı çıktı. Titriyorlardı. Gözlerinde dehşet ve korku dönüyordu. Enoch titreyerek yere çöktü.
- Alef... O... Gözümün önünde...
Enoch nefes alamaz gibi göğsünü tuttu. Bas ve Sith titriyordu. Vetala ise yarı dehşet yarı üzüntü taşıyan bakışlarını yere dikmişti. Ezil'i beklemişlerdi. Alef ise korkunç bir şoktu...