🍁TANITIM🍁

102 4 0
                                    

Hâlâ anlam veremiyorum neden Diyarbakır'a gitmem büyük bir aile meselesi haline geldi.Daha önce bayramlarda dahi görmediğim akrabalarım(!) oturmuş uğruna yıllarımı harcadığım hayallerime ulaşamamam için el birliğiyle yeni engelden duvarlar örüyorlar.
       Peki ben neden tek kelime dahi edemiyorum karşılarında.Verdikleri karardan hoşnut olmayacağım yüzlerinden aşikâr olduğu kadar bu karara uymayacağımda aşikâr.
      
Gidemezmişim Diyarbakır'a, bir sürü doğu şehri varken Diyarbakır olmazmış.Şark görevimi Diyarbakırda yapamazmışım.

Neden mi?Bu fazla saçma bir hikaye aslında.İlk kez 16 yaşımda duyup bana uzak diye atıp tuttuğum delisaçması bir hikaye...

Nerden bilebilirdim o delisaçması dediğim hikayenin ucu bana dokunacak, hayallerime ramak kala bana engel olacak.

.....
        
Bunlar gibi bilmiyorduki gelecekte bu hikayenin tam ortasına düşecekte başrolü olacak.Düştüğü aşk sonu olacak, ondan kurtulamayacak, o aşk hepimizin içini parçalayacak.Bazılarının sonu olacak.Aşk onların kaderini baştan yazacak.

Bazen bazı şeylerin son bulması için bazı kişilere veda etmemiz gerekir ya da bazılarımızın kendini feda etmesi...
        
Sonlar mutlu olmaz.Sadece insanları mutlu edecek sonlar olabilir.Bunun için bir aşkın tutsağı iki bedenin kendi sonsuzlarına kadar birlikte olmasıda gerekmez.İnsan zamanla anılarlada mutlu olmayı öğrenebilir güzel,unutulmayan,mutlu anılar.

    ~~~~~~~~~~~~♡      






Çokca güleceğimiz, bir o kadar ağlayacağımız.Bazen onlarla yaşayacağımız ve yazara azda çokta olsa mutlaka söveceğimiz bir hikayeyle.Benim ilk hikayemle karşınızdayım.

BİLGİLENDİRME: Başlarda , olaylara girmeden önce , sade,anlaşılır ve konuşma dili kullanmayı düşünüyorum sonralarda olaylar geliştikçe anlatımımızda gelişecek,güzelleşecek.

Umarım çokca sever azca söversiniz.Esen kalın, sevgilerimle🌸💜💜

BERZAHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin