Prezentari . Multe prezentari...

477 14 3
                                    

Buna . Eu sunt Ino . Sunt o fata de incredere si plina de viata . Mama mea vrea sa ma mute la alta scoala de ninja . Of , pardon am uitat sa va spun ca sunt un ninja . Asa ...amm cum am spus mama ma va muta chiar astazi la o alta scoala . Sunt pregatita ....intr-un fel ...

Ma scutura de umar , iar eu o privesc ciudat . De ce ? Doar gandeam ...Constiinta mea o ia cam razna..Paii logic , Ino ! Daca sunt constiinta ta ! Eeee pai eu , nu vroiam asta ! Asa ca lasa-ma sa fiu si eu in lumea reala macar o data ! Bine ...

-Mama..eu nu sunt ...inca..pregatita...

Ma inpinge , pana ajungem la o usa . Ea bate si apoi deschide usa incet ...Imi face cu mana si ma impinge din nou cand vede ca nu ma misc din loc .

-Totul va fi bine , draga !

Nu ii raspund ...raman masca la toti "colegii" care se holbau la mine . Chiar si profesorul e gura-casca . Ce ? Nu stiau ca vin ? Desigur ca nu , desteapt-o ! Hai , revino-ti odata ! Ridica tonul constiinta mea , ca dupa aceea s-a ma dezmortesc din luga perioada in care nu am spus si facut ceva .

-B-u-buna ! Spun aproape fara sperante .

-Buna , tu trebuie sa fi noua colega ? Nu ?

-Da...eu..

Merg mai aproape de profesor si uite sunt aici in fata clasei privind in gol . Profu' explica colegilor ceva ..ce se pare ca e tare plictisitor ...Stau asa cam 10 min , de privit peretii si fereastra larg deschisa spre libertate ...

-Sii..Cum te cheama ?

Aterizez pe paman cu o viteza unica si imi scutur creieri , pentru a-mi reveni . Dupa aceea ma pregatesc s-a raspund la intrebarea care mi-a pus capac la gandire si la levitatie . Deoarece nu ascultam deloc ce spunea .

-Ino Yamanaka . Spun increzatoare si prefacandu-ma un nu stiu ce ninja de nivel avansat .

-Hăm , bine Ino ! Uite vei sta in banca cu Sasuke Uchiha . Imi spune in acelasi timp cu care isi misca mana spre baiatul din a doua banca .

Imi misc fizicul spre banca libera , care e langa fereastră . Ma asez si imi scot cartiile din ghiozdan si le asez pe banca . Noroc cu mama care s-a interesat de ele .

Ora incepe si nu mai se termina...Cand vom zburda si noi ? 

Ma uit in dreapta mea si îl vad pe S-S...Iam uitat numele ! Esti o aiurita ! Nu poti tine minte numele colegilor ? Agrr ! Mai taci din gura aia cu salive de maimuta ! Draga , tu esti eu , eu sunt tu " Tu te insulti singura...Bine...tac !

-Tu intelegi ceva , S-S ..

-Sasuke . Si nu . Nu inteleg nimic ....Dar apropo Ino , nu te-ai topit dupa mine , nu ? Imi spune si scuipa cuvintele ingrezator .

-Da cine te crezi ? Nu ! Normal ca nu ! Esti un obsedat !

Privesc spre profu ' cum ne alege in echipe de 5 . Oare cu cine o sa pic ? Dar te rog , nu cu retardatu' ăsta !

Profu : -Acum , ultima echipa de ninja este formata din : Kiba Inuzuca , Neji Hyuga , Lord Gaara , Ino Yamanaka si Shikamaru Nara .

Ino : Asta-i minunat ! Spun sarcastica si ma ridic de pe scaun si  merg alaturi de ceilalti "coechipieri" din echipa . . .

Profu : Sper s-a va intelegeti ! Ne spune , si pleaca din clasa .

Ramanem doar noi 5 ...cred ca e timpu' sa ne cunoastem ....

Kiba : Hey , buna ! Eu sunt Kiba si el este Akamaru , catelul meu ninja si cel mai bun prieten .

Ino : Incantata de cunostiinta ! Iar ceilalti ? Spun asta cand vad ca colegii s-au asezat in banciile libere , iar noi doi stam in fata clasei .

Ready to fly ~Naruto World~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum