Minciuni . Secrete .

77 7 1
                                    

Razele puternice a soarelui rasarit pe cer , ma trezesc intr-o secunda de parca nu mai vazusem dimineata niciodata . Parca m-am nascut acum . In aceasta zi frumoasa . Azi....

Stai azi 2 septembrie ...?? Ziua fratelui meu ! Vaii am uitat complet ! Sper ca nu s-a trezit inca ! Fug repede spre bucatarie , si incep "a manevra" ceva de mancare ....Mmm clatite cu Nutella ! Delicios ' ..sper sa-i placa lu ' Raul . Ajung in fata camerei lui . Bat usor , si dupa aceea intru , trantind dupa mine usa zgomotos .

-La multi ani , frate !

-Hăm ..?

-Azi , e ziua ta !

-D-d-da ?

-Yes ... Implinesti 26 de ani !

-Deja ? 26 ? Off ...

-Uite micul de jun , din partea vampiritei tale !

-Mersi ...mult de tot !

-Na-i pentru ce ! Acum , mananca . Hai , hai ! Spun frazele si ii intind farfuria cu clatite in fata lui .

-Tu ai mancat ?

Dau din cap in sens afirmativ si ma intorc pentru a pleca .

-Multumesc ...

Trantesc usa si raman ingandurata : Sa-mi mint fratele , in halul ăsta ! Sunt o cretina .....

Incep sa lacrimez , dar imi sterg usor lacrimile cu podul palmei . Suspin din incet , in ce mai tare pana cad in genunghi si dau cu pumnul in podeaua lucitoare .

-La naiba ! La naiba....

Acum , nu mai e vorba despre bibelou , este vorba de minciuna si secrete ascunse de fratele meu mai mare .

UN LUP SI UN VAMPIR 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum