Yoongi son kelimeleri duydugunda afallandi biraz.Kafasini cevirdi okuldaki herkes yoongi bakiyordu.
'Kötü kizlari severim..Sorun degil !'dedi yoongi bagirarak. Hem gülüyordu hemde gözleri jennie'yi ariyordu. Etrafa bakindi hafif gerildi.
'Jennie gitti yoongi. 'dedi lisa gülerek.
Yoongi sinirli sinirli lisa bakti.. Bunu göre jungkook araya girdi.'Sevgilim biz gidelim.'
'Bekleyin bizde gelelim , okul gercekten cekilmiyor.'dedi tae.
'Hadi gidelim yoongi.'dedi seokjin.
'Benim işim var siz bensiz takilin.'diyerek hizla okul cikisina ilerledi.
'Yoongi asik olmuş bence..'dedi rose.
'Onu ilk defa böyle görüyorum.'dedi jisoo.
'Bence siz canınıza susamissiniz. Yoongi bu laflarinizi duyarsa size yedirir.'dedi Tae gülerek.
'Hadi gidelim..'dedi namjoon.
Okul cikisina ilerlediler.. Büyük kargaşa vardi.Önceden giden kai,suho,sehun,lay,chen,chanyeol,kyungsoo,baekhyung,xiumin hepsi kalabalik olan yerdeydi.
Gencler yoongi'nin oldugu yere ilerlediler.Karsidaki kisi jennieydi. Ama yanindaki kizlar kimdi. Herkes hayranlikla izliyordu. Sanki dizi izliyorlarmis gibi ,bölüm kisimlarini kaçırmamak icin kimse ses cikarmiyordu.
'Jennie.. Senin burda oldugunu bilseydim önceden gelirdim yanina. 'dedi momo.
Jennie hiç konusmuyordu sadece karsisindaki kizlari izliyordu.
'Tahrik edicisin.. Sadece susuyorsun. Beni sinirlendiriyorsun ama.'dedi momo yaklasarak itti jennieyi.
Etrafindaki insanlar hep bir agizdan 'waooww' diyerek ayni ses tonunu cikarmisti..
Jennie tepki vermiyordu oldukca sakindi.
'Susma konussana !'dedi momo bagirarak.
Jisoo momo yaklasti. 'Napiyorsun sen he jennie konusmak istemiyor gormuyor musun ?'dedi bagirarak.
'Sen kimsin ? Karisma sen jennieyle aramizda.'dedi momo.
'Jisoo ben halledebilirim. Sıkıntı yok.'dedi jennie tebessum ederek.
'Peki.'dedi jiso arkaya gecerek.
Momo hizla jennieyi tuttu ve bagirmaya basladi.
'Baekhyung seviyorum ve bunu biliyordun. Jennie sabrimi tasiriyorsun' dedi.
'Momo Baekhyung orada duruyor. Onu tutmuyorum.Senin merak etme !'dedi jennie sakince.
'Orada oldugunu biliyorum.. Sende cok iyi biliyorsunki seni seviyor , oyuzden ona söyle beni sevsin !'dedi momo bagirarak konusuyordu.
Jennie sinirden gülmeye basladi..
Herkes pür dikkat onlarin kavgalarini izliyordu.Momo aglayarak konustu.'Jennie sana yalvarmam gerekiyorsa yaparim..'
'Momo sacmalama ben baekhyung ne diyecegim, seni sevmesini mi ? Aptalca sence sözümü dinler mi ? 'dedi jennie ciddi sekilde. Jennie yerdeki cantasini aldi tam gidiyorduki duydugu kelimeyle dondu.
'Sen baekhyung öl dersen ölür. 'dedi momo bagirarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BADBOY SMİLES | Tamamlandı |
Literatura FemininaYavaş Yavaş eğildi Boyuna doğru.. Saçını kulağının arkasına sıkıştırdı.'Ben uğraşılmayacak Badboy'um jennie. ' Nefesi Boyununu talan etmişti.. ©Tüm haklar saklıdır.. ~ And Yoonnie ~