Hari hari.... Telahpun berlalu. Ali tak bosan tunggu Alicia balik. Kali ni Ali dah tak curiga dah. Ali hanya mau balik ngan Alicia saja tanpa berpikir apa yang Alicia buat.
Sampai... Ali kelas 4 SRT, Ali mulai bosan dan munculah rasa curiga nya kembali.
SRTCyberraya1Pukul06.30
Ali berjalan sendirian.. Sambil berpikir ape yang kena dia buat nanti kat sekolah. Ohh ya Ali ni baru nak berangkat kesekolah.
Sampai kat sekolah dia nampak Ada seorang Perempuan memakai tudung. Dia tak pernah nampak pun Ade perempuan tu kat sekolah dia.
Kringg kringgg
Lonceng berbunyi dan seluruh murid murid masuk kat kelas masing masing. Waktu Ali masuk kat kelas, Ali nampak Alicia tengah Asik baca novel. Ali berniat nak kejutkan dia.
Ali : "Hahhahh!! Target dah locked.."
Ali : "okay... 3... 2... 1... "
Bammm!!!!
Ali : "hwaaa makkk!!!"
Alicia : "hahha Ambik tu.. Nak kena kan aku lagi"
Ali : "Adoyyy Arghhh arghhh sakittttt"
Alicia : "eyy sakit sangat ke?"
Ali : "argggghhhh"
Alicia mulai cemas sebab Ali rasa sakit.
Alicia : " Ali janganlah main main.. "
Ali : "Arghh!!!!!!"
Alicia mulai mendekati Ali yang terbaring kesakitan
Alicia : "kenapa ni Ape yang sakit Ali!!!😰"
Ali : "arghhh....... Bwaaaa!!!"
Alicia : "hwaaaa!!!! Hish kau ni!!"
Ali : "hahhaha blweeekk😝Kejar lah kalau boleh"
Alicia : "sini kau...!!!!"
Bermula lah aksi mereka sampai Ali tersandung kerusi And Alicia Pun jatuh kat Atas Ali.
Ali & Alicia : "Alamak"
Mereka berdua langsung membenarkan posisi mereka. Mereka berdiam diri sebab malu lah. dan pergi duduk kat kerusi masing masing.
Puan Munah pun Datang.
All : "selamat pagi cikgu"
Puan Munah : "Selamat pagi murid murid. Baik hari ni kita kedatangan murid baru. mari masuk"
Ali pun akhirnya menemukan jawabannya..
Ali : *ooo Budak tu lah yang baru saja Aku nampak tadi*
??? : "Assalamualaikum semua. Nama saya Iman.
Ya nama dia Iman. Perempuan bertudung, and pastinya dia cantik dengan sifat yang lemah lembut.
Puan Munah : "baik Iman kamu boleh duduk.
Iman duduk kat belakang Ali.
Posisi tempat duduk kat kelas :
YOU ARE READING
Do You Love Me?
RandomCerita yang mengisahkan sebuah Anak laki laki dan Anak perempuan yang telah akrab dan semakin akrab. Yaa bermula dari kejadian kemalangan semua hidup dua orang anak itu sedikit berubah. Dan semakin bertambah bahaya. Okay itu saja. Enjoy...