kanta tribo (kingdom)

22 1 0
                                    

Bart loopt de troonzaal uit en word voor het eerst niet half tegengehouden door zijn soldaten. Bart loopt diep in gedachten over straat en loopt daarbij tegen iemand aan. "Auwww" zegt Elena. "Oeps sorry" zegt Bart en kijkt haar aan. Bart wordt ineens een beetje rood en probeert snel door te lopen. Elena houdt hem tegen. "Wat?" vraagt Bart. "Waarom liep je tegen me aan?" vraagt Elena. "Je? Het is u voor jou" zegt Bart. "Ui?" vraagt Elena. Bart kijkt haar vragend aan. "Maak je nu een grapje?" vraagt Bart. "Misschien" antwoord Elena. "Haha leuk" zegt Bart. "Heel leuk" zegt Elena. "Weet je wel wie ik ben?" vraagt Bart. "Nee" antwoord Elena. "Ik ben je chief" zegt Bart. "Chef?" vraagt Elena. "Jezus echt, chief" antwoord Bart. "Jezus is hier niet" zegt Elena. "Haha heel erg leuk" zegt Bart. "Ja" zegt Elena. "Maar ik ga weer" zegt Bart en wordt knal rood. "Oke" zegt Elena. "Hoe heet je eigenlijk?" vraagt Bart. "Ik heet Elena" antwoord Elena. "Hoi" zegt Bart. "Je moest toch weg?" vraagt Elena. "Ehh ja? Is dat zo? Ik heb nooit gezegd dat ik weg moest" zegt Bart. "Je zei dat je ging" zegt Elena en kijkt hem met een really blik aan. "Oh ehh echt?" vraagt Bart. "Oh ehh ja" beantwoord Elena. "Oh ehhh maar ehhh, moet dat echt?" vraagt chief Bart. "Wat jij wilt" antwoord Elena. "Je kan ook mee gaan?" vraagt chief Bart en klinkt awkward. "En het is u" zegt Bart. "Oke" zegt Elena. "Het wordt al laat dus zullen we naar een café gaan ofzo?" vraagt Bart. "Is goed. Daar zou ik net heen" zegt Elena. "Weet jij een goede?" vraagt Bart. Elena loopt naar een café. Bart volgt haar. "We zijn errerrrrr" zegt Elena. "Yessss" zegt Bart. Bart loopt naar de bar en besteld meteen een biertje. "Wat wil jij?" vraagt Bart. "Biertje" antwoord Elena. "Hoe oud ben jij eigenlijk?" vraagt Bart. "Bijna 18" antwoord Elena. Bart had dat niet verwacht maar besteld toch ook maar een biertje voor haar. Bart geeft haar 1 biertje en begint aan de ander. Elena drinkt het biertje in 1x op en zet het glas op de bar. Bart kijkt haar verbaasd aan en drinkt zijn bier ook op. "Nog 1?" vraagt Bart. "Ja hoor" zegt Elena. Bart besteld nog 2 biertjes. "Dankje" zegt Elena en pakt 1 glas. Bart heeft het bijna meteen op. Elena drinkt het glas ook weer helemaal op. "Nog 1?" vraagt Bart. "Ja duh" zegt Elena. Bart besteld meteen weer 2 biertjes en drinkt zijn bier langzaam. Elena drinkt haar bier weer helemaal op en pakt dan die van Bart af. "Neheeee dat is mijn bier" zegt Bart en kijkt nep boos maar schiet daarna in de lach. "Nu die van mij" zegt Elena en drinkt de bier van Bart op.

3 biertjes later.

Bart begint dronken te worden. "Kom" zegt Bart en pakt haar hand. Bart neemt haar mee naar zijn kamer in het paleis. "Waarom hierheen? Ik wil nog bier" zegt Elena. "Ik heb thuis ook nog bier" zegt Bart. "Okeee" zegt Elena. Bart neemt haar mee naar zijn kamer in en doet de deur dicht. "Mag ik nu bier?" vraagt Elena. "Zo" zegt Bart. Bart duwt haar op zijn bed en hangt half boven haar. "Bier?" vraagt Elena. Soldaat komt binnengelopen en ziet Bart. "Chief?" vraagt de soldaat. Soldaat ziet Bart op iemand. Soldaat draait zich om en wil weer naar buiten lopen. "Wat wil je nou?" vraagt Elena. Bart loopt kwaad naar de soldaat en duwt hem tegen de muur. Soldaat kijkt bang naar Bart. "Chief kijk uit met wat u doet" zegt de soldaat. Bart pakt hem vast bij zijn keel. "Waarom kom jij mijn kamer binnen?" vraagt Bart. "Ik wou u iets vragen" zegt de soldaat en krijgt minder adem. "EN DAN KLOP JE NIET?" zegt Bart. "Sorry dat was ik vergeten" zegt de soldaat. "Wat wou je dan vragen?" vraagt Elena. "W-weet i-ik n-niet meer" zegt de soldaat. Elena zucht geïrriteerd. Bart knijpt zijn keel weer iets verder dicht. "Sukkel" zegt Bart. "En nu?" vraagt Elena. Soldaat hapt naar adem. "Chief..." zegt de soldaat. Bart slaat hem vol in zijn gezicht. Elena ligt nog steeds op het bed. "Au" zegt de soldaat. Bart slaat hem nog een keer. "Aaahhh, chief stop" zegt de soldaat. Soldaat mompelt. "Ik ga echt een drankverbod aan hem geven" zegt de soldaat. "WAT ZEI JE?" zegt Bart en slaat hem weer in zijn gezicht. "Niks" zegt de soldaat snel. "Mag ik nog bier?" vraagt Elena. Bart begint de soldaat in elkaar te slaan. Soldaat probeert zicht te verdedigen maar het lukt niet. "Mag ik bierrrrr?" vraagt Elena. Soldaat raakt bewusteloos. Bart stopt en sleept hem naar de badkamer en doet die deur op slot. "Mag ik nu bier?" vraagt Elena. Bart pakt een flesje bier en gooit die naar haar en pakt er zelf ook 1. Elena vangt de bier en drinkt hem op. Bart drinkt het bier ook op en wordt daardoor nog dronkherder. Bart loopt naar haar toe en zoent haar. Elena gaat erin mee. Bart gaat op haar liggen. Bart valt in slaap. Elena valt ook in slaap.

de rp verhalen (voltooid) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu