"Hamilesin Aylin hamilesin"
Hiç bir cevap vermedim. Veremedim...
Elim istemsizce karnıma gitti. Benim karnımda bir bebek mi var yani. Bizim bebeğimiz. Selim'le benim.."Aylin! Iyi misin?"dedi ve masada ki elimi tuttu.
"Iyiyim, inanamıyorum sadece"dedim ve gözyaşlarımın yanaklarımdan süzülmesine izin verdim.
"Bizim bebeğimiz Ahsen. Aşık olduğum adamla ikimizin miniği"
Elimin tersiyle gözyaşlarımı sildiğimde gülüyordum.
Ahsen oturduğu koltuğundan kalkıp hızla yanıma geldi ve sarıldı.
"Tebrik ederim birtanem benim..Ya teyze oluyorum ben de"dedi ve ellerini çarptı.
Ben ise gülerken birden gülümsemem soldu."Ya Selim sevinmezse, istemezse"
Gözlerini devirdi.
"Saçmalama Aylin niye istemesin. Çok sevineceğine eminim."
"Erken diyip istemeyebilir"dediğimde bu sefer gözümdeki yaşlar korkuyla almaya başladı.
"Ay valla salaksın sen..Bırak onu da gel Ebru'ya gidelim. Bakalım bebişimiz nasılmış."
Elimden tutup beni kaldırdı.
Elim hala şaşkınlıktan karnımda duruyor. Allahım nasıl bir mucize bu.
Ebru Hanım'ın kapısının önüne gelince Ahsen kapıyı tıklatıp içeri girdi.
"Müsait miydin canım."dedi ve kapı aralığından baktı.
"Müsaitim müsaitim gel."
Ahsen içeri girerken ben de arkasından girdim."Sana yeni bir bebiş getirdim"dedi ve elini karnıma koydu.
"Kız kardeşim Aylin"dedi ve beni gösterdi.
"Ebru da hastanemizin en harika kadın doğum cerrahı"
Ebru Hanım'ın yüzü kızarırken sahte bir sinirle Ahsen'e baktı.
"Merhaba Ebru Hanım"dedim ve elimi uzattım.
"Merhaba Aylin. Hanımı kaldıralım, Ebru de lütfen"
"Peki Ebru"diyerek gülümsedim.
"Ee hadi o zaman bebeğe bakalım."
Bana gösterdiği yere uzanıp karnımı açtım. Ya şaka gibi değil mi? Ben mi abartıyorum. Nasıl bir duygu bu.
Karnıma sıktığı jel ürpermemi sağlarken üzerinde gezdirdiği alet heyecanımı daha da tetikliyordu.
"Ay şuna bak"diye cırladı Ahsen. Hadi ama, ben göremiyorum.
"Işte burada miniğimiz"dedi ve ekranda küçük bir noktayı gösterdi.
"6 haftalık. Henüz daha çok küçük. Badem kadar diyebiliriz."dedi ve güldü."Şuan için hiç bir sorun gözükmüyor."dedi ve aleti karnımdan çekti.
Verdiği peçeteyle karnımı sildim ve kazağımı düzelttim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN BENİM NEFESİMSİN
Любовные романыAylin Demirtan...Onun için hayatta sadece ailesi ve kariyeri var. Hayatını mesleğine adayanlardan..Ama gel gör ki töre buna izin vermiyor. Tüm hayatını ve hayallerini elinden alıyor...Sadece töre yüzünden tüm hayatı alt üst oluyor. Tanımadığı bir ad...