-Andreea scoala-te !! striga mama de jos. Întârzii!
-Bine, bine, vin ,hoo!zic eu încercând sa îmi deschid ochi !....Ma duc la baie ma spăl si ma îmbrac cu un tricul alb si niste blugi negri rupți! Îmi iau geamnta si plec !! ..Ajung la școală ma așez pe scaun si aștept sa vina profu! Toată ora ma simțeam urmărită !! Când ma uit in dreapta vad ca se uita un băiat frumos , drăguț, care ma mângâia cu privirea ...... dar nu iam dat importanța ! S-a terminat orele si ma duc acasă ! Pe drum ma striga o voce calda ! ma întorc ....era Jimin !
-Pot sa te conduc acasă?
-Aa....bn... Tot drumul Jimin ma sorbea din priviri ! Ajunși in fata casei Jimim ma întreabă :
-Aici locuiești ?
Nici nu dau răspunsul ca acesta ma ia de mana si ma săruta ! Andreea stiu ca ne cunoaștem doar de o luna dar...te iubesc vrei sa fi iubita mea ??
- Da Jimin vreau !
Mea cerut numărul de telefon i l.am dat dupăia am intrat in casa ! Mi.am făcut temele si..RINGGG...RINGGG
Convorbire telefonica:
-Ce face prințesa mea?
-Bine stau doar ce am terminat de scris ! Ai treaba?
-Nu..
-Pai vin-o la mine sa ne uitam la un film!
-Bine in 30 de minute ajung la tine !
-Bine te aștept !
-Pa te iubesc!
-Pa Jimin!
Convorbire telefonică terminata.Ma schimb si aud ca cineva bate la ușă era Jimin ! Cum am deschis ușă ma ia in brațe si ma săruta !
Se așează pe canapea iar eu aduc floricele ! Îl întreb:
- La ce film vrei sa ne uitam dinte : horror , romantic, comedie, sau +18?
-Daca îți dau răspunsul me ca o sa zici ca sau pervers !! Meam dat seamă ce vrea așa ca am căutat filmul si am uitat sa ne uitam !
- De cat sa ne uitam la ăștia care se simt bine încercam si noi ?? spune Jimin dadandumi bluza jos . Nu am zis nimica așa ca ma luat "tip mireasa" si ma aseaza pe pat !+18 atenție
Îmi da jos pantaloni iar eu încep sa il dezbrac , îmi da lenjeria intima jos la fel si eu lui incepe sa ma sarute pe gat apoi pe sani asa pana jos la punctul sensibil si a intrat in mine ! Sunetele pe care le făceam il făcea ca sa se simtă mai bine ! După o partida lunga de timp Jimin se îmbrăca ! Ma îmbrac si eu stăteam amândoi in pat îmbrățișați !
Deodata aud ușă:
-Draga am ajuns ! striga mama!
-Jimin! a venit mama ce fac ?
-Spumei despre noi !
-Bine! Cobor cu Jimin de mana cand ne vede mama zice:
-Andreea ??....cine este băiatul asta ?
-Mami el este iubitul meu ne iubim si ne simțim minunat împreună !
- Jimin tu de unde ești ?întreabă mama.
-Din Busan, Coreea de Sud ! Mama nu a mai zis nimica mama s.a apucat de treaba iar Jimin la ureche îmi spune :
-Am primit mesaj de la băieți trebuie sa ma duc sa lucrez la videoclipul de la Fake love! Il conduc pana la ușă acolo ne luam in brațe si ma săruta !
Jimin a trebuit sa plece pana in Seul ca avea concert a stat acolo o luna ! In aceasta luna eu ma simțeam rău si aveam grețuri ! Ma duc la mama si ii zic:
-Mami am ceva de vorbit cu tine !
-Da draga spune !
-Mami de o luna me rău am grețuri si amețeli ...de ce ?
-Tu ai făcut dragoste cu Jimin ?
-Da...zic lasandu-mi capul in jos si ținând mana pe burta !
-Ma duc sa îți cumpăr sa îți cumpăr un test de sarcina !
-Bine mami!....... Mia cumpărat mama testul de sarcină si eara..........POZITIV!
Il sun repede si ii spun
Convorbire telefonică.
-Jimin ce faci ?
-Pai uite sunt pe drum tu ce faci ?
-Te-am sunat sa îți spun ca sa te grăbești !
-De ce ?
-Pentru ca sunt însărcinată!
-Ce pe bune ?? O sa fiu tătic ??
-Da....Hai vin-o mai repede la mine acasă !
-Bine vin imediat ! Paaaa
Convorbire telefonica încheiată.
Nu trece mult timp si Jimin nici nu bate la ușă si a intrat in casa ma ia in brațe si îmi saruta burtica si zice:
-De acum înainte nimeni si nimic nu poate sa ne despartă !
Jimin se pune in genunchi si ma întreabă :
- Prințesa mea știu că ne cunoaștem dar de un an dar cred că a venit timpul să spun că te iubesc ești cea mai iubită persoană din viața mea te iubesc și vreau să te întreb vrei să fii soția mea!
Mă uit la Jimin apoi mă uit la mama văzând că mama a dat din cap in semn ca da eu i-am răspuns:
-Da Jimin vreau ! După 9 luni de zile am născut ! Jimin a stat lângă mine in fiecare secunda ! Ma simteam cel mai bine langa el! Am născut o fata careaia iam pus numele Anays! Am facut 12 ani de relație cu Jimin si inima mea îmi zice ca o sa murim amandoi de mana la bătrânețe!Salutttt....Sunt si eu la început și vreau sa va zic ca am sa mai scriu !! Daca va placut scrieți in comentări daca nu .....!