°3°

655 58 29
                                    

Vyšla jsem ven kde jsem viděla Finna s Noahem. Musela jsem se hodně držet abych opět nezačala nadávat.

Přišla jsem k nim a vražedně se na Finna podívala.
„Už zase kouříš?" Zeptala jsem se podrážděně Finna který zrovna potáhl z cigarety.
„Tak snad vidíš ne." Řekl a vydechl kouř.

„Proč nemůžeš být jako Noah, koukni na něj nekouří, nepije a je šťastný ze života." Řekla jsem a pak jsme se oba podívali na Noaha.

Snažil se rozpulit pendrek.
„No jo buď jako Noah. Nekouří, nepije ale pendrek taky rozpulit neumí."
Řekl Finn a trochu se usmál.
„Zavři hubu Wolfharde." Řekl Noah a prohlídl si pendrek.

„Že by si stárl tak rychle, koukni už ani zuby ti neslouží broučku." Řekl Finn a nahodil lítostný výraz.
„Prosimtě pořád lepší jak ty. Kdo si ještě v sedmi neuměl zavázat kaničky?" Řekl Noah a začal se smát. Finn jen protočil panenky a odhodil odpalek od cigarety na zem.

„Zašlápni to." Řekla jsem a ukázala na odpalek.
„Ani mě nehne." Řekl Finn a v tu dobu jsem po něm skočila a sedla si na něj obkročmo.

„Takže Wolfharde, jestli ten odpalek nezašlápneš budeš litovat." Řekla jsem a usmála se na něj.
„Pfff, co by mi prcek jako ty mohl udělat?" Řekl a provokativně se usmál.

To jsem ale nevydržela, vzala jsem si vodu a vylila jí na něj.
„Si normální!?" vyjekl a shodil mě ze sebe. Sedl si a začal si cuchat úplně mokré vlasy.
„Vždyť to není voda! To je minerálka! Je úplně sladká." Řekl podrážděně a já i Noah jsme se začali hystericky smát.

„Hrozně vtipný Taylorová!" Řekl a postavil se.
„Jé." Řekla jsem a začala utíkat pryč, Finn běžel hned za mnou. Já ještě nejsem takový hovado jako on a umím se vyhýbat lidem ale on ne.

Takže jak jinak opět do nikoho narazil. Otočila jsem se, chudák Jack...

Je jasný že když je nikdo menší tak je u Finna pravidlo do něj narazit.
„P-promiň.." Řekl Finn a podal Jackovi ruku.

„Ne dokážu se postavit sám." Řekl a stoupl si, obešel Finna a ten už se vůbec netvářil jako před tím. Koukal se do země a vůbec se neusmíval.

Já i Noah jsme k němu přišli ale on hned odešel pryč.
„Co to s ním je?" Řekl Noah a já jen zakroutila hlavou. Poslední dobou se takhle choval furt. Mluvil snad jenom se mnou, Noahem, Sadie, Millie, Calebem, Gatenem a Jaedenem.

Dřív se dost bavil s partičkou kluků. Matthew, Michael a Dave. Ale měli mezi sebou nějaký konflikt a teď se baví se jenom výjimečně.



Finn
Šel jsem už ani nevím kam, po několika minutách jsem zastavil u vody a sedl si na kámen hned u ní.

„Kéž by jenom věděl proč jsem ho šikanoval, možná by mi pak odpustil. Možná, možná by jsme pak mohli.... Ha smůla Finne to by se nikdy nestalo. Tvoje škoda ty idiote." Řekl jsem potichu a pak si jen dal obličej do dlaní a potichu začal vzlykat.

Nikdy mě nikdo neviděl brečet, jen já. Pro všechny jsem byl ten nebojacný kluk co nemá jen tak nějaký city.

Ale mám.

Breathing Darkness [Fack]  CZKde žijí příběhy. Začni objevovat