:) Hikayem biraz kısa ama umarım beğenirsiniz (:
(: Eğer istediğim beğeni çıkarsa yeniden yazmayı düşünüyorum :)
Napıcağımı bilmiyorum bunu gerçekten yapmalımıydım.Of ya ben gerçekten ne yapıcağımı bilmiyorum annem ve babam boşanırsa ben mahkemede ne söyliyeceğim.Ee tabi hakim amca babam annemi dövüyor annemde evde deliriyor mu dicem yani.Yok ya ben bunu yapamam ki nasıl yani olmaz.Aşağıdan ses geliyordu.Bu babamın gıcık sesi olmalıydı.Evet, bu babam ve her zaman ki gibi yine anneme bağırıyor.Bence ben bu konuyu açık açık hakim amcaya anlatmalıyım.Neyse ki bu sefer ki kavgaları kısa sürdü.
Yeniden bi kavga çıkmadan ben GÜZEL ailemi tanıtayım.Ben küçük kız Almeda Wilson,annem Teddy,babam da Jack.Babamı pek fazla sevmiyorum nedeni ise de anneme bağırması.Tek kardeşim zaten kardeşimin olmasınıda pek istemiyorum.Müzik dinlemeyi,arkadaşlarımla milkshake içmeyi ve alışveriş yapmayı seviyorum.Ama annem ve babamın kavgasından nefret ediyorum.10 yaşındayım evet küçüğüm ama ben buna aldırmıyorum.Okulda sevdiğim bir arkadaşım var Zendaya.Hey! ben Zendaya ile bugün cafe de buluşacaktım.
-Annee..
-Efendim Almeda.
-Ben gidiyorum bugün Zendaya ile buluşucağız.
-Tamam kızım iyi eğlenceler.Pek fazla geç kalma.
-Tamam.
Zendaya ile buluştuk.Zendaya'nın aileside benim ailem gibi ve bu yüzden ben Zendaya'ya sırdaşım diyorum.Sırdaşimla konuşurken araya aileler girdi.Konu şöyle başladı.
-Nabıcaz Zendaya.Bu aileler böyle giderse biz artık çocuk esirgeme kurumuna
gidicez herhalde.
-Evet.Haklısın Almeda.Bu gidişle dediğin gibi çocuk esirgeme gidicez duruma bak.Ama napmalıyız ki?
-Off bilmiyorum.Ben sana soruyorum sende bana ama bu iş böyle gitmez ki.
-Bence biz 3-4 gün bi yerlere gidelim.
-Nasıl yani.diyerek kafamda soru işareti oluştu.
-Yani ailelerimizden kaçıcaz bir müddet.Ve bu nedenlede ailelerimiz belki bizi merak edip tekrar bir araya gelebilirler.
-Belki..diyerek noktayı koydum.Zendaya ile ayrıldıktan sonra eve giderken bu konuyu tekrar tekrar düşündüm.Bana göre annem ve babam asla ama asla yeniden bir arada olamazlar.Ama belki benim için endişe altında kalabilirler.Evet kaçmam doğru değil ama ben bunu yapıcam.Eve vardığımda hemen Zendaya'yı arayıp ben bu işe tamam diyorum diyerek telefonu kapattım.Odama çıkıp 2-3 parça kıyafet alıp çantama koydum.Sabah kimse uyanmadan yola çıktım.Zendaya'yı da evden aldım.Zendaya ile evlerimiz yakın bu yüzden zorluk çekmiyorum.Giderken Zendaya'ya..
-Peki nereye gidiyoruz.
-Daha karar vermedim ama aklımda bi yer var.
-Neresi?
-Dayımlara.Hem dayım da yanlız ondanda sır çıkmaz.
-Ya off.Sırf mecburum diye gelicem bak sana güveniyorum.Tamam mı?
- :) Tamam tamam sakin ol.Hadi gidelim.
Evet o akşam çok fazla yanlışlar yaptım.Sizce bunu yapmalımıyım?Zendaya ile gitmelimiyim?Gerçi artık yola çıktım ama siz yinede yorum yapın. :)
Zendaya'nın dayısının evine vardık.Dayısının adı Bob.Zendaya zili çaldı ve dayısı kapıyı açtı ve Zendaya'yayı görünce biraz şaşırdı.İçeri girdiğimizde evin her yerini örümcek ağı sarmış eski püskü bir ev vardı karşımızda.Açıkçası yol yakınken eve geri dönmek istemiştim.Geri döneyim mi yoksa dönmeyim mi sizce?Zendaya'ya doğru "bak sırdaşım sana güvendim sana ya işte ben burda kalamam kalamıcam.." "şiii.Tamam seni anlıyorum burası çok eski ve siz ise zengin bir ailesiniz.Biliyorum istemiyosun ama bana bir şans ver daha sonra karar verirsin.Sadece bir gün." Kararsızım biliyorum bunların hiç birini yapmamalıydım."Off tamam sana bir şans daha vericem"
Evet orda kaldım buna mecburdum.Ertesi sabah olduğunda dayısı bizi sabah 06:00 uyandırdı.Şaşkındım ve ben buna alışık değildim."Günaydın Almeda" "Günaydın" "Rahat uyudun mu?" "ııı şey pek fazla değil.Hemde hiç değil.Ya bak Zendaya ben gerçekten iyi değilim aklım hep ailemde ama.." "Ama onlar seni düşünmüyorlar ve sen onları hala düşünüyorsun kavga ediyorlar bağırıyorlar her şey onlarda ve sen hala onları düşünüyorsun gerçekten sana inanamıyorum Almeda" Bana bağırıyordu bende ona sert bir şekilde."Ya sen ne dediğinin farkında mısın onlar benim ailem kavgada etseler bağırsalarda onların hakları ödenmez" diyerek kapıyı çarpıp çıktım.Arkamdan bağırıyordu ama umrumda değil.Sabah olduğu için eve erkenden vardım yatağıma yatıp sanki hiç biryere gitmemiş gibi kalktım ve aşağıya kahvaltıya indim.Annem ve babam bana bugün çok daha iyi davranıyolardı.Acaba mahkemeye 2 gün kaldı diyemi.? Olabilir.Aman neyse aileme kavuştum ya.
~2 GÜN SONRA~
MAHKEMEDE BEN OLUNCA
-Anlat bakalım kızım annen ve baban niçin kavga ediyorlar?
-Tabi hakim amca.Annem ve babamın neden kavga ettiklerini bilmiyorum ama tahmin edebiliyorum.Annem ve babam birbirlerini çok seviyorlar ama annem birazcık inat yapıyor inat yaptığı içinde hergün dayak yiyiyor.Annem ve babam gerçekten birbirlerini çok seviyorlar lütfen ama lütfen annem ve babamı boşama hakim amca.
-Yani annen inat yapıyor hemde dayak yiyiyor öyle mi?
-Evet hakim amca.Dediğim gibi.
Hakim amca "Karar" diye bağırdığında epey tedirgin olmuştum.Annem ve babam birbirine bakıp bana doğru gülümsediler.
-Yaz Kızım.Teddy Wilson ile Jack Wilson'nun boşanmasına izin verilmememiştir.
Bu sözü duyduktan sonra beni kimse tutamadı.Ayrıca annem ve babamda epey sevinmişe benziyorlardı.
Evet hikayem bu kadar umarım beğenirsiniz? Teşekkür ederim <3 <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Kız
Teen Fiction<3 Ailesini düşünen küçük kız <3 Pek fazla yazamadım ama yinede yorum ve oy atsanız yeter <3