31.

321 17 0
                                    

           ,,tyhle dvě černé tečky?" objasnila, když viděla naše výrazy. Oba jsme přikývli. ,,to jsou srdíčka" stáhla ruku zase zpátky. Zarazila jsem se když mi došlo, co řekla. S Ashem jsme se na sebe podívali. ,,jako... Dvě?" otočila jsem hlavu zpátky na doktorku. ,,ano, dvě" zasmála se a podala mi kapesníky, abych si mohla setřít gel z břicha. ,,budete chtít obrázek?" sedla si za stůl. Pokývala jsem hlavou na náznak souhlasu. Ash dal Luka do sedačky a vzal ji do ruky. Byl zamyšlený a úplně bílý. Možná víc, jak nemocniční stěny a to už bylo co říct. Doktorka mi dala papíry i se snímkem a já si s ní potřásla rukou. ,,jak vidím, tatínka radši nechám" zasmála se nad pohledem na Ashtona. Díval se do země a v ruce svíral sedačku s Lukem. Hned, jak to vyslovila zvedl hlavu a pousmál se na ní. ,,na kontrolu přijďte zase za měsíc. Když by bylo něco v nepořádku, přijďte hned" následně jsme se rozloučili a my vyšli z ordinace. Ash položil sedačku s Lukem na zem a sedl si na jednu ze židlí. ,,tebe to nějak vzalo" dřepla jsem si před něj a vzala ho za ruce. ,,my budeme mít... Dvě" vydechl. ,,tři" kývla jsem k Lukovi. Ashton se rozzářil, jako kdyby mu to došlo až teď a políbil mě. ,,gratuluji" ozval se za námi ženský hlas, když jsme si stoupli na nohy. Byla to ta slečna s přítelem, co přišla po nás. ,,nápodobně" kývla jsem k jejímu bříšku. Ona s úsměvem pokývala hlavou a společně s jejím doprovodem zašla do ordinace.

          ,,tohle" ukázala jsem na dvě srdíčka na ultrazvuku v rukou Luka. Seděl u stolu po mém výslechu, jak bylo na rande a já byla nahnutá přes něj. Rande prý nedopadlo, jak očekával, ale nebyl z toho nějak zdrcený, takže o slečnu asi ani nestál. ,,tohle jsou srdíčka" zašeptala jsem mu do ucha a narovnala se. Čekala jsem, kdy mu to dojde. Luke se prudce otočil, div nespadl ze židle a vykulil na mě oči. ,,srdíčka? To jich je jako víc?" nechápal. Přikývla jsem a na prstech ukázala číslovku dvě. Cukla jsem sebou, když se kluci v obýváku začali smát. Luka jsem od tama odtáhla, abych mu to mohla říct. Luke se zvedl a taky mu chvíli trvalo, než mu to došlo úplně. Stejně jako Ashovi. ,,budu trojnásobný strejda. Krutý" zašeptal a vtáhl mě do objetí.

           ,,jde se chlastat!" zakřičel, když jsme byli v obýváku. ,,tys mu to řekla?" ohrnul spodní ret Ash. Zaklonil hlavu, když jsem přikývla. ,,já mu to chtěl říct sám" dělal uraženého. ,,příště" políbila jsem ho na tvář. ,,no to doufám už ne" reagoval ihned a otočil se ke mně čelem. Zasmála jsem se a rozhlédla se po všech ostatních. Nikdo z nich nechápal, o čem se bavíme. ,,můžu jim to říct já? Můžu, můžu, můžu?" žadonil Ash, jako kdyby mu bylo pět a chtěl zmrzlinu. Přikývla jsem a vzala si do náručí Luka, kterého měl Liam. Ash si stoupl vedle mě, objal mě kolem ramen a pyšně se usmál. ,,tak už to vyklop" řekl nedočkavě Michael. ,,bude nás o dva víc" to vážně trvá chlapům tak dlouho, než jim něco dojde? Ze zadní kapsy kalhot jsem si vyndala dudlík a dala ho Lukovi, protože začal natahovat. ,,to jako že budete mít dvě?" zareagoval první Louis. Oba jsme přikývli. ,,jako vím, že jsi nikdy nebyl na holky na jednu noc, ale nečekal jsem, že budeš jako první otec a ještě k tomu tří dětí" zakroutil hlavou Harry. ,,tata" ozval se do ticha malý Luke. Přes dudlík mu to moc nešlo říct, ale všichni to pochopili a ještě se jim to potvrdilo, když natáhl ruce k Ashovi. ,,má mě radši" vyplázl na mě jazyk a Luka si vzal. ,,on už mluví?" podíval se na mě Luke. ,,a nikdo mi to neřekl?" dodal ublíženě, ale cukaly mu koutky. ,,žárlíš, že už nejsi jediný Luke, co umí mluvit?" dobíral si ho Ní. ,,zatím jsem jediný Luke, co umí zpívat. Vlastně umím zpívat jen já a kluci" kývl ke Calumovi, Michaelovi a Ashovi. Dala jsem si ruku na pusu, abych se nezačala smát. ,,Lucasi!" zvedl se Louis a začal za ním utíkat. Lukova reakce na sebe nenechala dlouho čekat a začal zdrhat. Zayn se zvedl a odešel na zahradu. ,,jdu za ním" oznámila jsem ostatním a následovala Zayna. ,,co se děje?" položila jsem Zaynovi ruce na ramena. ,,já ti nechci kazit radost Kat" otočil se ke mně. ,,zlato a já zase nechci, aby ses trápil, takže mluv" vybídla jsem ho. ,,bolí mě to. Smrt mamky... A teď, když jsi a ještě budeš matka ty, tak je to jen horší" vytáhl si z kapsy kalhot krabičku cigaret a chtěl si zapálit, ale já mu cigaretu vzala. Nesnášela jsem, když kouřil Michael a ještě aby s tím začal Zayn? Vůbec. ,,tohle to nevyřeší" hodila jsem cigaretu na zem a zašlápla ji, načež protočil očima. ,,Zayne podívej se na mě" řekla jsem po chvíli, kdy se vyhýbal očnímu kontaktu. Zavřel oči, ale následně je otevřel a střetl se s mým pohledem. ,,chápu, že tě to bolí. Tvoje mamka byla úžasná žena, kterou jsem měla hrozně moc ráda a nebudu ti lhát. Když jsi mi řekl, že umřela, tak mě to taky zasáhlo. Protože toho dokázala tolik. Vychovala čtyři děti a vidíš kde teď jsi? A to jen díky ní, Zayi. Nepřála by si, aby jsi kouřil, protože to nesnášela. Tak s tím nezačínej. Vždycky si řekni, že musela odejít z tohohle světa, aby udělala nebe ještě lepší. Věř, že se na tebe dívá a určitě by nebyla ráda, kdyby ses trápil. Je z tebe už dospělí člověk. Jsi silný. Já vím, že ty to zvládneš, protože jsi Zayn Malik sakra. Ty se přece nikdy nevzdáváš. Mysli na svoji mamku jako na úžasnou osobu, protože ona taková byla. Chtěla by pro tebe to nejlepší a to určitě není lítost nad její smrtí" Zaynovi se zaleskly oči. Mlela jsem páté přes deváté, ale řekla jsem to, co jsem cítila a hlavně jak mi to přišlo na jazyk. ,,mám tě rád Kat, děkuju" rychle mě objal a zmizel v domě. Modlila jsem se, aby si to vzal k srdci a netrápil se nad tím...

           ,,kluci! Jeden po druhém" křikla jsem, když po mně všichni něco chtěli. ,,kde mám tu bílou košili?" ozval se jako první Luke. ,,ve skříni na ramínku, kde máš sako" poslala jsem ho nahoru. ,,máte mrkve?" Louis, jak jinak. ,,v lednici, to ti mohlo dojít zlato" ukázala jsem na lednici a odstoupila od ní, aby měl volný přístup. ,,můžu hodit všechny lžičky z okna?" sladce se usmál. ,,ať tě to ani nenapadne Liame! Padej" dala jsem mu se smíchem pohlavek a poslala ho z kuchyně pryč. ,,kde mám svůj hřeben?" řekl zoufale Michael. ,,koupelna dole vedle umyvadla" ukázala jsem na dveře od koupelny. ,,máte tu něco k jídlu?" dosedl na židli a hladově hledal něco, co by mohl sníst. ,,to samé co Luis, Nialle. Lednice, nebo si něco objednej. Tady je seznam všech možných čísel, kam můžeš zavolat" podala jsem mu seznam asi o pěti stránkách. ,,kde mám ty černé roztrhané kalhoty?" přiběhl do kuchyně. ,,Calume, po třetí, v tvoji skříni na věšáku" zavraždila jsem ho pohledem. ,,moje ponožky?" rozhodil rukama. ,,na tvojí tašce v pokoji, kde spíš" chtěla jsem odpovídat dál, ale zarazil mě. ,,jsou moje?" založil si ruce na hrudi. Nadechla jsem se, abych mu jednu nevrazila a stoupla si stejně jako on. ,,ponožky s nápisem Harry tu nikdo nemá" poslala jsem ho pryč. Místo toho, abych se starala o Luka, se tu starám o dospělá paka, která neví, kde co je. ,,kde mám dítě?" poškrábal se na zátylku. ,,Ashtone!" vykřikla jsem. ,,kde máš sakra Luka?" rozhlédla jsem se kolem. ,,to bych taky rád věděl... Myslel jsem, že to víš ty" nevinně se usmál. ,,ty jsi jako Luke! Já tě uškrtím Ashtone" odešla jsem z kuchyně a šla najít Luka. ,,taky tě miluju" políbil mě na tvář a hledal se mnou. Každou chvíli měli odejít do baru, aby zapili nové přírůstky a my tu hledáme dítě, úžasné. ,,jako hlídejte si ho. Málem spadl ze schodů" přišel dolů Zayn a v náručí nesl Luka. Nebrečel. Měla jsem chuť Ashe zabít, že ho nehlídal, ale byla jiná věc, která mě zarážela. ,,jak... On nebrečí" řekla jsem nevěřícně. ,,všiml jsem si" zašklebil se. Ashton nás pozoroval s kamenným výrazem. Luke natáhl ruku k jeho paži a prstem přejel po jednom z tetování. Houslový klíč. Usmála jsem se. Pak se přesunul na hruď a zabodl mu prst pod klíční kost, kde měl text písničky. Zayn neměl tričko, takže šly vidět všechna tetování, co měl. ,,jde vidět, že je tvůj syn, Ashi" sklonil hlavu a díval se na Lukův prst, na jeho hrudi. Při té příležitosti mu spadly vlasy do očí a Lukovi taky. Zvedl hlavu a za vlasy ho chytil, načež Zayn sykl. ,,jo, ale geny má i po Lukovi" vzala jsem jeho vlasy z dlaně Luka a následně si ho vzala do náručí. ,,nezapomeň na to" přejela jsem po textu pod jeho klíční kostí. V překladu tam stálo- Žij dokud žiješ, zpívej dokud můžeš a hoď starosti za hlavu. (*jeho tetování jsou smyšlená) S Lukem v náručí jsem odešla do Ashova pokoje, kde jsem ho dala do postele a sedla si k němu.

Můj vysněný život//cz FF✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat