Novi učenik?

42 0 0
                                    

Škola je krenula. Naša rutina ponovo počinje.
Ništa novo se nije dogadjalo. Samo stari sivi hodnici popunjeni debilima i njihovim kikotima, tračevima i ostalo.
Primetila sam nešto što nisam primećivala pre.
Marko i Katarina se često domundjavaju, šapuću nešto, povremeno flertuju, ali taman kada pomisliš biće nečega, Marko nadje novu devojku, a Katarina nekog dečka, čije veze, ne traju ni 2 dana.
David kao i obicno svaki dan neka druga. Kaže da je tako lakše.
David ima svoju sudjenu tako da mu sve ove "damice" ne znače ništa više od obicnih kurvi.
______________________________________

Prošlo je vec nekoliko nedelja škole.
Do sad smo imali samo 5 misija, neke obične pljačke, prenos informacija, tuče...

Anja: "Čula sam da imamo novog učenika u našem odeljenju".

Ja: "Nadam se da neće biti toliko dosadan kao i ostatak školskih kretena".

Profesorka: "Deco imamo novog učenika, Kim Taehyung".

Katarina: "Divno, dobili smo Kineza u razredu".

Profesorka: "Katarina, da te nisam čula više! Taehyung dušo, nadji slobodno mesto".

-Hvala bogu pa se i ovaj skandal završio.
Novi lik je seo na prvo slobodno mesto i profesorka je nastavila sa predavanjem neke jako dosadne lekcije.
Na odmoru sedeli smo na 'našoj' klupi i pričali o nekim nebitnim stvarima.
Novi lik je buljio u Anju većinu vremena.

Anja: " Ako ne prestane da me gleda tako, iskopaću mu oči golim rukama, a onda ih posaditi i zalivati ih kiselinom".

Kristijan: "Odvratna si, jel znaš to?"

Anja: "Hvala tii".

-Ubrzo je zvolilo i bilo je vreme za poslednji čas.
Hvala bogu.
Košarkaški trening je bio odmah posle škole.

-"Vreme je da isprašimo nekoliko zadnjica"

Kiss from a gunWhere stories live. Discover now