- Aš noriu kai ko tavęs paklausti, tai yra man labai svarbu - visą laiką pas mane viduje buvo uraganas, aš nesupratau kas čia darosi, tačiau laukiau jo klausimo. - ar būsi mano mergina? Nori galiu duoti laiko apsispręsti, aš gerbsiu bet kokį tavo apsisprendimą.
- Man nereikia galvoti, aš jau žinau atsakymą - visą laiką aš šypsojausi, o jis tik nervinosi ir žiūrėjo į mane laukdamas mano atsakymo. - taip, aš sutinku būti tavo mergina.
Tada jis stipriai suspaudė mane savo glėbyje, lyg norėdamas niekada nepaleisti manęs iš savo glėbio.
- Aš taip džiaugiuosi, kad tu sutikai. Aš tau turiu dar vieną dovanėlę.
- Ar tu nenustosi manęs stebinęs?
- Nė nesvajok - tai pasakęs jis iš kažkur ištraukė raudoną ryškią dėžutę, jis ją atidarė priekį atsukdamas į mane, ten buvo grandinėlė, ant jos rašė Princess.
- Mano princese, pažiūrėjusi į šią grandinėlę prisiminsi mane ir šį nuostabų vakarą. - Ką aš tesugebėjau , tai tik žiūrėti į jį ir šypsotis.
Aš stebėjausi, kad jis paklausė ar aš noriu būti jo mergina, aš nežinau kaip jis mane apkerėjo, bet sveiko proto mergina nesutiktų susitikinėti su vaikinu, kai žino kad jis yra mergišius ir esa iškrušes daug paleistuvių. Iš vis kai jis esa karšto būdo, bet gal toks pasirodė tik iš pirmo žvilgsnio. Tikiuosi.
Mes apsikabinome ir ilgą laiką tiesiog taip sėdėjome ir stebėjome kaip leidžiasi saulė.
Aš sėdėjau priekyje jo, tarp jo kojų, o jis laikė mane apsikabinęs iš nugaros, aš jaučiausi taip gerai, jaučiausi tokia saugi jo glėbyje.
- Aš jau biški pavargau. - pasakiau kai jau kambaryje pasidarė tamsu ir saulė nusileido
- Galime gulti miegoti jei nori, galime bet galvoju, gal pasiimti kompiuterį? Kokį filmą pažiūrėsime.
- Gera mintis.
- Bet pala, aš turiu geresne mintį - tai pasakęs Zayn paėmė kažkokį pultelį kažką suspaudė ir iš lubų išsitraukė plačiaekranis televizorius
- Visai įspūdinga.
- Aš irgi taip sakau - jis mane tuo prajuokino
- Tik aš tuoj ateisiu - nuėjau į spintą, kad pasiimčiau pižamą, pasiėmusi nuėjau į vonios kambarį, apsiprausiau greitai ir grįžau į lovą, Zayn jau buvo nusirengęs. Aš palindau po bendra didele kaldra, jaučiau šilumą nuo jo kūno. Jis išrinko kažkokį filmą kol aš buvau išėjęs.
- Ką išrinkai?
- Pi Gyvenimas
- Girdėtas kažkur, atrodo turi daug gerų atsiliepimų.
- Taip, čia tas.
Aš atsisėdau prie Zayn, mes abu atsirėmėme į lovos galą ir jis mane apsikabino.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Is It Done, Lietuviskai (Z.M G.H)
RomanceGigi- eilinė mergina Zayn- eilinis vaikinas kuriam nusispjauti į teisykles Jie - skirtingi zmones, kurie atsitiktinai susitiks ir po truputį pamils viena kitą Gigi persikraustys į Londona, ir sutiks jį Zayn Malik, kuriam nusispjauti į viską, išpradž...