Gözlerin Gözlerimde ♡

284 16 3
                                    

Birgün Asiye yolda yürürken karşısına 2 adam çıktı. Asiyenin elindeki çantayı almaya çalıştılar. Asiyenin okul çantasında hiçbir şey bulamayınca çantayı atıp kaçtılar. Asiye eve gittiğinde bu olayları ablasına anlattı. Ablası şok! Asiye bu olayların şokunu atlatıp bir anda yatağında elinde ders kitabı, yanında müzik açılı bir telefon. Ablası Asiyenin yanına gelip yanındaki eşyaları kenara çekti. Üzerini örttü ve daha rahat uyumasını sağladı. Abla yüreği işte 🤗 Ertesi gün Asiye erkenden kalkıp koyulmuştu hemen sofra başına. Hızlı olması lazımdı. Çünkü o gün büyük gündü! Atanma Sınavları! Koş Asiye koş! Yolda giderken bir çocuğa çarptı. Kitaplar yerde ve filmlerdeki sahneler gibi oğlan yerdeki kitapları topluyor, kıza veriyor kız alıyor oğlan zihin açıklığı diliyor falan. Asiyenin istediği meslek öğretmenlikti. Matematik Öğretmenliği 💛 Matematiği seviyordu ve gerçekten iyi olduğu bir dersti. Sınav çıkışı girişte karşılaştığı çocuğu, yani Mustafayı gördü. Ona küçük bir teşekkür etti ve numarasını istedi. 05********* kaydedin 😂😂 Sonra yanağına küçük bir öpücük kondurup gitti.😃 Mustafa çok mutluydu. Eli ayağı titriyordu. Sanki korkmuş usul bir kedicesine.. Gece uyuyamadı Asiye. Onu düşündü.. Mustafayı 😍 Sabah saat 09.00 gibi Mustafayı aradı. Nasılsın? Napıyorsun? gibisinden açıklamalar. Açılmaya çalışacaktı Mustafa Asiye'ye. Ama Asiyenin kabul edip etmeyeceğini hiç bilmiyordu... İlk Görüşte Aşk oldu bu aşk 😘💕 Zaman geçti okul vakti geldi. Bugün Matematik sınavı vardı. Çok çalışmışlardı. Asiye bu sınavı kazanacaktı, kazanmalıydı! Kazanmazsa bütün hayatı etkilenecekti. Matematik Sınavının zamanı geldide çattı. Başladılar sınava. Aslında çok korkutacak birşey yoktu. Yani düşündüğü kadar.. Sınav sonuçları 1 Ocakta açıklanacaktı.

Asiye:
-Ne! 1 Ocak mı? Bu kadar kısa bir sınavı okumak çok mu zor yanii?

Ceyda:
-Boşver yaa. Zaten sadece abartmak için öyle diyolar. Yarın geçerler karneye.

Ceyda Asiyenin en yakın arkadaşıydı. Bütün özelleri birbirlerinde vardı. Çook seviyorlardı birbirlerini 💕🍯 Akşama doğru Mustafa Asiye'yi aradı. Saat 16.00!!! Asiye'ye;
"Seni yemeğe götürebilir miyim?" dedi. Asiyenin eli ayağı titriyordu~ Ne desin masumcasına "Tamam" dedi. Akşam oldu. Zaman çok çabuk geçti. Asiye kıyafet almak için alışverişe gitmişti. Çok güzel bir elbise aldı ve çokta yakışmıştı 😍 Siyah bir elbiseydi. Makyaj yaparken ablası fotoğraf çekmişti 💜

Bu fotoğraf ömrü boyunca unutamayacağı bir fotoğraf oldu Asiyenin 💕 Çünkü Mustafayla buluşacağı gündü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu fotoğraf ömrü boyunca unutamayacağı bir fotoğraf oldu Asiyenin 💕 Çünkü Mustafayla buluşacağı gündü.
Buluşma saatinde Mustafa Asiye'yi almaya gelmişti. Asiye aşağı indi. Mustafa Asiye'yi gördüğünde ağzı açık kaldı.😮 Çok beğenmişti. Asiye ve Mustafa bir balıkçıya geldi. Asiyenin en sevdiğinden 🙈 Balık ekmek yiyeceklerdi. Saat gecenin 1'i olmuştu. Asiye'yle Mustafa balıkçıdan çıkıp tekne turuna gitmişlerdi. Mustafanın çok iyi tanıdığı bir balıkçı arkadaşı vardı. O gezdirdi tekneyle onları. Tekne turu yaklaşık 4 saat sürdü. Bittiğinde Mustafanın evine gittiler. Teknede içtiklerinden dolayı biraz sarhoş olmuşlardı. Yatak odasına gittiler. Asiyenin ablası 52829028373 kez Asiye'yi arasada ulaşamamıştı. Babasına haber vermekte istemiyordu ablası. Anneside yanındaydı. Merakla Asiyenin geri dönmesini bekliyorlardı...
 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 05, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Karadeniz Şahit 🌊Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin