Just A Promise

3 0 0
                                    

Jalan raya yang sedikit lenggang menyenangkan hatiku.Pedal minyak ditekan. Kelajuan Mercedez Benz putih mencecah 120km.. Lalu kereta-kereta yang lembabku potong..

Pandanganku dialihkan ke sebelah kanan.. senyumanku ditarik menghasilkan eyesmile pada mataku yang comel..

Bangunan KRZ holding yang mencecah langit ku pandang sekilas lalu kelajuan kereta diperlahankan..

Signal diberi ke kanan lalu dibuat u-turn pada hujung traffic light .. 'aishh, buat giler betul drift tengah-tengah bandar ni'.

Setelah keretaku diparkir kemas, handbag dicapai  langkah dihayun menuju ke bangunan tersebut. Cermin mata hitam yang sempat ku selitkan pada kolar blouse sebelum keluar kereta tadi dipakai pada mata. Meja Pertanyaanku tuju..

"Ermm, hello? May I ask you KRZ Holding's CEO's room in which floor?"

"Oh, sure miss.. it is in the 13 floor."

"Okey, thanks"

****

"Hello, miss.. can I help you?"  Soal seorang perempuan di sebelah meja. Papan tanda nama yang terletak di atas meja itu ku kerling sekilas 'Jung Irene, the Personal Assistant'

"I wanna meet Choi Sung Cheol who is the CEO here.."

"Have miss made an appointment with him?"

Senyumanku ditarik nipis.. spec hitam tadi dibuka..

****

Sung Cheol pov

Knock knock

"Irene, berapa kali saya nak cakap? I don't want to meet anybody today! So please, don't remind me about the meeting or what! Just cancel it, arraseo?!"

Meja itu dihentak kuat.

'Wow, garangnya..

"Hye, Choi Sung Cheol, long time no see.. miss me?"

Huh?

Sejak bile suara Irene lembut semacam ni?

Mata yang ku arahkan ke komputer sejak tadi dialihkan ke pintu.. Wujudnya satu figura yang berbadan tinggi memakai skirt atas lutut dan berblouse longgar.. spec mata hitam yang terletak pada matanya ditanggal semula.

Wait

Wajah ni..

Wajah yang
"M-min Ah Young?" Jawabku sedikit gagap..









You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 23, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Just A PromiseWhere stories live. Discover now