Sasaran tepat!
Kepala heri berlubang dua.darah membuak ii keluar.matanya terbeliak ke atas.mereka mencari gerangan yang menembak kepala heri.
Rayyan!
Pada masa itu,"shit"carut seorang lelaki.dia baru seronok 'minum' sambil dilayan beberapa gadis gro.
"Hei,kenapa awal sangat keluar"lelaki a.k.a rayyan itu tersenyum sinis di sebalik mask yang dipakai."tak guna!"lelaki itu memegang selaras senapang patah lalu melepaskan beberapa peluru secara rawak.
Rayyan mengelak peluru itu dengan mudah sekali.so easy!"eleh,nenek aku tembak lagi hebat,dasar orang tua kerepot!"ujar rayyan kuat.sengaja nak bagi dengar kat orang tua tu.biar sedar diri sikit ,kubur dah panggil masih nak buat dosa lagi.tak patut ii.
"Wtf!heri ,john"lelaki itu memanggil anak buahnya.senyuman sinis rayyan semakin melebar.
Bang!
Rayyan melepaskan tembakan tepat ke dada kiri lelaki tua itu."ah..ah..k.aa..u ak...an meny..esal"lelaki tua itu menghembuskan nafas terakhirnya disitu."anak buah dan bos sama je.menyesal ii.dah menanah telinga aku dengar"omel rayyan sendirian.
Dia memasuki bilik itu dengan kasar.tiga orang perempuan melihatnya tanpa berkelip.apabila mata mereka turun ke tangan rayyan.
Omg!pistol betul ke tu.mereka menggeletar ketakutan."zack,bob,gemuk bawak semua betina ni.nanti aku menyusul"mereka menganggukkan kepala.
Mereka menggendong perempuan itu macam bawa guni beras."hoi,ingat I beras ke?"marah seorang perempuan yang berpakaian dress separas peha.dress ke baju?.entahlah."diamla betina sundal!"jerkah bob.perempuan itu terdiam.
Langkah rayyan terhenti,dia melihat seorang perempuan yang sedang terikat di kerusi.matanya tertutup rapat.tudung bawalnya sudah renyuk.
Nafsunya tercabar apabila melihat wajah bersih gadis itu.hatinya tertarik untuk mengenali gadis itu.tanpa berfikir panjang,dia meleraikan tali yang mengikat gadis itu lalu mendukungnya perlahan ii.
💖💖💖💖💖💖💖
"Ah,aku kat mana ni"tanya hani mamai."dah bangun?"soal rayyan tanpa menjawab pertanyaan hani.hani memalingkan mukanya ke arah suara itu.Fuyoo!hensem siot mamat ni!aku mimpi ke weh.hani menampar pipinya.auch!sakit .jadi..
Aku tak mimpila.rayyan memandang muka hani .'asal pulak pompuan ni'rayyan mengerutkan dahinya."nama kau apa?"tanya rayyan diingin."nama saya nur hani zulaikha,encik boleh panggil saya hani"ujar hani sambil tersenyum manis .lesung pipit di kedua dua pipinya mulai terserlah.rayyan tergamam sekejap.dia menggelengkan kepalanya lalu berpaling ke tingkap.
"Aku tak tanya pun nama panjang kau"ujarnya diingin.harap je hensem tapi sombong. Hani menjeling."sa..ya kat ma..na ni?"tanya hani cemas.matanya mula berair mungkin ketakutan."kau dekat rumah aku"jawab rayyan."ke..na..pa pu..lak ,sa..ya bo..leh ad..a kat si..ni"kaki hani menggeletar mukanya pucat.
"Aku nak kau' layan 'aku"ujar rayyan sambil tersenyum sinis.hani memegang kepalanya,mana tudung aku?
.perlahan ii air matanya meleleh keluar ."jangan buat apa ii dekat saya."hani merayu apabila melihat rayyan berjalan mendekatinya.hani mengundur mahu melarikan diri.Rayyan menarik rambut hani ."aduh,lepaskanla"rayyan menarik hani ke atas katil lalu dilemparnya kasar."just enjoy it,I know you like this"rayyan tersenyum miang .
YOU ARE READING
MAFIA itu suamiku?!
ActionHani seorang gadis yang tidak bersalah tiba tiba terjebak ke dalam sarang mafia.masa depannya menjadi kelam apabila seorang lelaki yang tidak dikenalinya merampas kesuciannya.