Zamanında bir çok kez hatalar yaptın. Seni seven ve değer veren insanların sözlerini dinlemedin. Kimi zaman yeri geldi sevdiklerinin kalbini kırdın, kimi zaman sevdiklerini dinlemedin ve ardından pişmanlık duygusunu yaşadın. Belki de onları dinleseydin bu olanlar başına gelmeyecekti fakat artık iş işten geçti. Önemli olan geçmişi düşünüp, geçmişte yaptığın hatalarına üzülmek değil geçmişte yaptığın hataların farkına vardıktan sonra o hataları tekrardan yapmamaktır.
Bak dostum. Yaşadığın hayat boyunca bir çok kez hatalar yapacaksın. Yeri gelecek fazla üzülmeyeceksin, yeri gelecek ağlamaktan kendini tutamayacaksın. Önemli olan hata yapman değil hatalarını tekrarlamaman. Bu yüzden yapacaklarını düşünüp kendi canını boşu boşuna sıkmana gerek yok. Sen az hata yapmaya ve eskiden yaptığın hatalarını tekrarlamamaya bakacaksın. Ayriyeten en önemli olan ise; senden yaşça büyük veyahut daha önce o hataları yapmış bir insanın sözlerine kulak asıp o hataları tekrar yapmaman. Burda yaşına göre insanları yargılayamazsın. Senden küçük olupta hayatı boyunca senden daha fazla tecrübeler elde etmiş insanlar var.
Kendini onlardan asla üstün görme!!! Kimin ne yaşayıp yaşamadığını sen daha iyi bilemezsin. Senin burda yapman gereken bilgi sahibi olmak ve pişmanlık duygusunu yaşamamak. İnsanları iyi dinlemesini öğren. Kendi egonu tatmin edeceksin diye kulak asmamamazlık YAPMA! Eğer ki kendini bir bok sanar ve sana değer veren, önemseyen insanların sözlerini dinlemez isen ömrün boyunca PİŞMANLIK YAŞAYACAKSIN. Burda önemli olan senin 100.000 şey bilip onun 1.000 şey bilmesi DEĞİL! Belki sen 100.000 şey biliyor olabilirsin fakat onda olan 1.000 şeyide sen bilmiyor olabilirsin. O yüzden ne kadar çok şey bilsen bile ben biliyorum DEME! ÖĞREN!Bilgi açlığı olsun. Kapabildiğin her şeyi kapmaya ve uygulamaya çalış. İşte o zaman pişmanlık yaşamamaya başladığının farkına varacaksın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana Bir Sır Vereyim Mi ?
EspiritualDİP NOT: "Hayat ve insan arası ilişkiler" ile ilgili ne kadar değerli bilgiler, püf noktalar var ise bu kitapta öğreneceksin...