KÖREBE OYNARKEN KOMİK ANLARIMIZ...

3 1 0
                                    

Adım İbrahim.7. sınıfa gidiyorum.

Okuldan dönüyorduk 2 yakın arkadaşım ve kardeşimle.Kardeşimin adı Yunus.Arkadaşlarımın adı ise Yusuf ve Zafer.Yolda Zafer bana "İbo sizin mahallede körebe oynayak mı?"diye sordu.Yusuf ve Yunus da "Hadi oynayalım be"deyince ben de "İyi tamam"dedim.

Önce Zafer ebe oldu.Hiç bir şey göremiyordu.Zafer 3 e kadar saydı ve oyun başladı.Zafer 5-6 dakika ebe oldu ve en sonunda kardeşim Yunus u yakaladı.Yunus da 3 e kadar saydı ve 2. tur başladı.Yunus 3-4 dakika boyunca dolandı durdu.En sonunda koşarak kovalamaya çalıştı bizi.Koşarken duran arabanın kaportasının alt kısmına ayağı takıldı Yunus da arabanın camına yapıştı.Görmeliydiniz...Sonra Yusuf gönüllü ebe oldu.Yusuf da 3 e kadar saydı ve 3. tur da böylece başlamış oldu.Yusuf çok şaşırtıcı ebe olurken.Mesela düz ilerlerken birden bire sağa veya sola bir yere dönüyor.Çok şaşırıyoruz ve elinden kıl payı kurtuluyoruz.Ha bi de bizim mahallede bi depoya inen küçük merdivenler var.Hani Yusuf düz giderken birden bire sağa veya sola herhangi bir yere döüyordu ya.Tam o merdivenlere doğru ilerlerken birden bire  sağa döndü ve düşmekten kurtuldu son anda.Sonra ben ebe oldum.O turda pek bişey olmadı.Sonra yeniden Zafer ebe oldu.Mahallede yaşayan biri geçerken yoldan Zafer çarpık çarpık hareketler yapıyordu.Zafer e "Zafer bekle insanlar geçiyor" dedik.Adam Zafer e tip tip baktı.Her halde "Bu çocuk sakat"diye geçiriyordu içinden bence.Sonra da babam bizi eve çağırdı ve dağldık.


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 04, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

KOMİK ANLARWhere stories live. Discover now