>>>>>>>>>>>> Pavakarys
Mes visą dieną žiūrėjome filmus, tai man labai patiko, nes jau seniai norėjau praleisti dieną ramiai.
- Žinai ką?
- Ką? - paklausiau aš jo
- Rytoj vakare turbūt atvažiuos mūsų šutvė?
- Ane? Visi?
- Aha, šiandien man rašė Louis, kad pasigedo manęs ir tavęs, taip ir galvojo, kad mes kažkur mes būsime kartu.
- Ir jie buvo teisūs
- Taip, ir jie atvarys su nakvyne.
- Tai štai kaip, atvarys ir Bebe?
- Tai žinoma, kaip gi Louis be jos
- Bent jau bus moteriška kompanija
- O tai tipo tau netinka vyriška kompanija?
- Na, tiktai ne tada kai yra krūva vyrų.
- Tai žinoma, bet svarbu, kad esu ir aš
- Tai žinoma - kartu nusijuokėme.
- Aš kai ką sumąsčiau
- Nu ir ką?
- Mes dar nebuvome nuėję prie jūros - po jo tokių žodžių aš tiesiog pašokau iš savo vietos ir pradėjau džiūgauti.
- Taip, aš labai noriu prie jūros
- Šaunu, tada ruoškis
- Gerai - suklykiau ir nulėkiau ruoštis, aš labai seniai nebuvau prie jūros, prisimenu paskutinį kartą, aš buvau dar maža, tada su tėvais linksmai leidome laiką, tada dar tėvas taip daug nedirbo ir skyrė mums daugiau laiko.
Nuėjus į miegamą susiradau maudomą, kurį įsidėjau. Labai gerai, kad aš jį įsidėjau, nes nežinojau ko laukti, ogi vasara.
Aš susiradau savo juoda su truputuką linijų maudomą, apsirengusi aš įsisukau į rankšluostį.
Kai nusileidau į pirmą aukštą Zayn jau buvo persirengęs, jis atrodė karštai su maudymosi glaudėmis.
- Jau pasiruošusi?
- Taip - džiaugsmingai aš atsakiau, tačiau aš dengiausi rankšluosčiu, nes man buvo gėda prieš jį, nors ir jis matė mane nuogą.
- Nesigėdink saulute - jis prisiglaudęs prie manęs man pasakė
- Aš nedigėdinu - aš pasakiau tai, kas mes abu žinome, kad nėra tiesa.
- Meluoji princese, o dabar eikime. - mes susikibome rankomis ir ėjome link jūros, ji buvo prie pat namų, ji matėsi pro miegamo langą. Kai jau buvome prie pat aš labai jaudinausi, nes jūra man sukelia tokią šilumą ir jaukumą. - einame išsimaudyti - jis pertraukė mano mintis.
- Taip - aš nusimetusi rankšluostį bėgau į vandenį, jis nusekė mano pavyzdžiu
- Palauk - įbrizmadas į vandenį sušaukė jis.
Pasivijęs mane jis apliejo vandeniu ir apsikabino iš nugaros. Keista pagalvjous, kad toks šaltas vaikinas gali taip šiltai elgtis su kažkokia mergina.
Man tai labai patiko, aš jaučiausi saugiai su juo.
- Apie ką galvoji princese? - manęs jis paklausė kai pastebėjo, kad aš užsisvajojau.
- Apie mus.
- Apie mus? Ir ką galvoji apie mus?
- Galvoju, kaip toks šaltas vaikinas kaip tu kaip susidėjo su tokia kaip aš, tu prie kitų toks šaltas, o dabar, toks mielas. Kodėl tu negali būti toks visada?
- Man reikia saugotis.
- Nuo ko?
- Tu saulele ne viską žinai apie mane, aš turiu daug tamsių paslapčių ir negaliu viešai pasirodyti kaip koks zuikutis.
- Kokių dar paslapčių? Jeigu mes pora, negalime nieko slėpti nuo vienas kito.
- Gal kitą kartą?
- Ne
- Ne? Tu man negali vadovauti.
- Gerai, kaip sau nori, negaliu nieko vadovauti ir žinoti apie tave - tai pasakiusi aš ant jo buvau labai pikta, tad išlipau iš vandenio, kad apsišluostyčiau ir eičiau namų link
- Princese nepyk, pasilik
- Tu man negali vadovauti - atsikirtau jam taip pat, kaip jisai man buvo sakęs
- Atsiprašau pricese, aš pasikarščiavau
- Pasikarščiavai? Kaip tau gerai - aš vis dar buvau ant jo pikta, įsiviniojau į rankšluostį ir pasukau namų link. Man pradėjo ristis ašaros.
Susiliejo labai daug emocijų. Aš skubėjau namų link, ką galėjau girdėti, tai tik kaip Zayn šaukė mano vardą.
Ašaros jau liejosi nevaldomai. Aš jaučiau kaip linksta mano kojos ir man daro silpna. Staiga pajaučiau, kad aš krintu ir man svaigsta galva.
YOU ARE READING
Is It Done, Lietuviskai (Z.M G.H)
RomanceGigi- eilinė mergina Zayn- eilinis vaikinas kuriam nusispjauti į teisykles Jie - skirtingi zmones, kurie atsitiktinai susitiks ir po truputį pamils viena kitą Gigi persikraustys į Londona, ir sutiks jį Zayn Malik, kuriam nusispjauti į viską, išpradž...