Prológ

154 15 2
                                    

,,Prečo ste tu prišli?" spýtal sa chladným hlasom Tom Riddle, známejší ako Lord Voldemort.

,,Prišiel som vás požiadať o pomoc. Môžete mi pomôcť rovnako ako ja vám," povedal Gellert Grindelwald.

,,Ako?" Lord Voldemort sa postavil.

,,Chcem zničiť Albusa Dumbledora...," povedal Gellert.

,,No a?" nechápal Lord Voldemort.

,,Vy ho chcete zničiť tiež," povedal Gellert a nastavil ruku.

Lord Voldemort si ho premeral. ,,Chcem ho zničiť," povedal napokon. ,,Ale vám neverím."

,,Vy dobre viete, kto som a čo chcem," povedal Gellert a stále čakal na súhlas Voldemorta.

,,Áno. Musím priznať, že tá predstava ma láka," povedal Voldemort. ,,Spolu by sme toho dokázali omnoho viac."

,,Tak platí?" spýtal sa Gellert.

Voldemort sa na chvíľu zamračil a potom prikývol. ,,Platí."

No ruku mu nepodal. Gellert naňho pozrel. ,,Aký je plán?"

,,Žiaden. Neplánujem," povedal Voldemort. ,,Vy snáď áno?"

,,Väčšinou. Aj keď je mi to nanič, vždy to dopadne inak," povedal Gellert.

Dvere do miestnosti, v ktorej stáli sa otvorili. Obaja sa strhli. Stála tam mladá žena s päťročným dievčatkom.

Miestnosťou preletelo zelené svetlo a žena spadla na zem mŕtva. Dievčatko sa medzitým rozbehlo preč.

Gellert sledoval telo tej ženy. Poznal ju. Z detstva. Striaslo ho, no pred Voldemortom to nedal najavo. S hlasným povzdychnutím obišiel jej mŕtve telo. ,,Je čas naplánovať to."

Voldemort za ním hľadel. Nechápal to. Možno to má pochopiť až neskôr...

Ahojte všetci, čo ste na tento príbeh natrafili. Upozorňujem vás, že veľa vecí tu nebude súvisieť s originálom...
To je asi všetko.
Venované: SweetWiki2 (Snáď sa ti tento príbeh bude páčiť ☺)

Newt Scamander - Grindelwald and VoldemortTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang