Barlas,Hakan'a kaşlarını çatmış bir şekilde bakıyordu.Hiç bir şey demeden sandalyeye oturup tepsideki yemekten yemeye başladı.Ne diyebilirdi ki zaten? 'Hoşlandığım kızdan mı hoşlanıyorsun?' Asla böyle soramazdı.İkisininde davranışlarını gözetlemeye karar verdi.Ayrıca yan yana gelmemelerini sağlamalıydı.Kafasındaki düşüncelerle saniyede bir yemek alıyordu ağzına.Hakan,karşısındaki adamın çok aç olduğunu düşünmüştü.Ama yinede böyle yemek yemesini garipsemişti. "Abi,çok açsan dışardan yemekte söyleyebilirim." diye sordu.
Barlas, Hakan'ın cümlesiyle kendine geldi.Ağzında boş bir alan neredeyse yoktu.Ağzındakileri yavaş yavaş çiğnemeye başladı.Hepsini bitirdiğinde bir bardak su içti ve çatalı masaya bıraktı. "Aç değilim.Sende yemeğini bitir,eve gidelim." Hakan,başıyla onayladıktan sonra yemek yemeye başladı.Sabahtan beri burada olduğu için acıkmıştı.Kendini yemeğe vermişken,Barlas'ın onu izlediğinden habersizdi.
Barlas,Hakan'ın yüzünü ve kendi yüzünü karşılaştırıyordu.Keskin çenesini sıvazlarken,Hakan'ın yuvarlak çenesine gözleri takıldı.Kendisinin çenesi daha güzeldi.Ayrıca mavi gözleri onu çekici kılıyordu;Hakan'ın basit kahverengileri vardı.Tamam,o daha genç olabilirdi ama Barlas daha yakışıklıydı.Hakan,tepsiyi alıp ayağa kalktı.Barlas,bu fırsatı kullanıp onu boydan da süzdü.Son karar olarak;Asi aptal değilse kendisini seçerdi.
"Çıkabiliriz,abi."
Barlas,başını salladıktan sonra sandalyeden kalktı.Hakan'da peşinden geliyordu.Beraber apartmandan çıktıktan sonra Barlas arabanın anahtarını Hakan'a attı.Hakan,Barlas'ın kapısını açmak için hareketlenirken,Barlas ondan önce davranıp kapıyı açtı.Hakan,arabanın etrafından dolanıp şöför kapısını açtığında,başını yukarı kaldırdı.Onları izleyen bir çift mavi göz ile karşılaştı.
Asi,yakalanmanın verdiği duyguyla kızarmıştı.Hala,adamın kahverengilerine kenetlenmişti.Gözlerini kaçırmalı mıydı?Ne yapacağını bilmeden öylece duruyordu.Hakan,gülümseyerek başıyla selam verince, o da aynısını yaptı.Barlas,Hakan'ın neden arabaya binmediğini merak edip camdan dışarı baktı.Hakan'ın gülümseyerek birine selam verdiğini görünce o tarafa baktı.Rüzgar yüzünden savrulan sarı saçları ve gülümseyen mavi gözleri görünce sinirle homurdandı.Hakan arabaya binip arabayı çalıştırırken,Barlas'ta Asi'nin balkondan uzaklaşan bedenini izliyordu.Belkide buraya taşınması iyi olmamıştı.Bu işe bir an önce el atması lazımdı.
"Yarın evde neler yapılacak?"
Hakan,arkaya kısa bir bakış attıktan sonra önüne dönüp cevap verdi. "Oturma odası boyanacak." Barlas derin bir nefes aldıktan sonra "Pekala,bende yardıma geliyorum." dedi.
♦♦
Asi,yatağın içinde titreyen saati ayağıyla yere atti.İş bulamamasına rağmen annesi her sabah erken saate alarmı kurardı.Zeminde susturulmak için beklenen saate kayitsiz kalamayip,kendini yataktan aşağıya sarkitti.Yatağın ilerisinde duran saati parmak uçlarıyla dokunup,yanina cekti.Dakikalardir öten saati sonunda kapatmıştı.İnleyerek doğruldu.Yatağın içinde kendine gelmeyi beklemeye başladı.Sol tarafa doğru kendini yuvarlayip,yatakta oturur pozisyona geldi.Bir gözü açık,bir gözü kapalı banyoya doğru ilerlemeye başladı.Banyo kapisini açtığında,koridorun diğer ucundan duyulan ses ile durdu.Evin kapisi çaliyordu.Komşu olduğunu düşünerek ilerledi.Topuzundan kaçıp önüne düşen saçlarını geriye atıp kapiyi açtı.Karşısında duran iri beden ile bir kaç adım geriledi.Barlas,gülümseyerek onu süzüyordu."Ne işin var burada?" dedi.Kendini gizlemek için kapi arkasina saklanmayi yeni akil etmişti.
Barlas iki kolunu beline yerleştirdi."Boya için yardıma ihtiyacimiz var." Tabiki de yoktu.Amaç,Asi ile vakit geçirmek.
Uyku sersemi olan genç kız,karşısindaki adamin agzindan cikanlari anlamiyordu."Ne boyasi?Nereyi boyayacağız?"
"Barbie'li bir kitap aldim onu."
Asi,Barlas'ın onunla dalga geçtiğini anlayinca kaşlarini çattı.Bu adamin peşini birakmayacağını biliyordu.Gözlerini yere indirdikten sonra,ağzının ucuyla "Tamam,10 dakika sonra oradayim" dedi.Kapiyi kapatirken,araya giren ayak buna müsade etmemişti.Tekrar kapiyi aralayip,Barlas'a bakti.'Ne var?' dercesine kaşlarini havaya kaldirmişti.
Barlas cevap vermeden kapiyi aralayip içeri geçti.Asi,adamin pesinden kapiyi kapatip ilerledi.Tartışmak için oldukça erken bir saatti.Barlas'ın oturma odasina girdigini gordukten sonra kendi bedenini banyoya taşıdı.Banyoda işi bitince direk odasina girip pijamalardan kurtuldu.Siyah bir eşofman altı ve beyaz bir tişört ile hazirdi.Saçlarinida her zamanki gibi topuz yapmişti.Odadan cikip,Barlas'ın yanina gitti."Hazirim" dedikten sonra arkasini dönüp diş kapiya ilerledi.Kapinin üstundeki anahtari alip kapiyi açtı.Barlas'ın önden geçmesi için geriye çekildi.Yanindan geçen iri bedene şaşkınlikla bakti.Bu adamin iri bedenine hala alişamamişti.Barlas çıktıktan sonra kendiside çıkmış, kapiyida kapatmişti.Apartmandan çıkıp,diğer apartmana girerkenden Asi hep arkadaydi.Barlas ile yan yana yürümek istemiyordu ; samimiyet belirtisiydi.
Barlas,evin ziline basarken arkasını dönüp,genç kiza baktı."Oturma odasinda iş ilanlarinin işaretlendiği gazete buldum.İş mi ariyorsun?"
"Evet"
"Himm" Barlas aklina gelenlerle istemeden de olsa gülümsemışti.Asi,adamin ona gülümseyerek bakmasini anlamamıştı.Bu adam sürekli ona gülümseyerek bakiyordu.Kapinin açılmasiyla,dikkatlerini kapiyi açan Hakan'a verdiler.Asi,genc adami görür görmez,büyük bir siritişla "Günaydın" dedi.
"Günaydın."
Barlas,ikili yüzünden yine sinirlenmişti.Birbirlerine siritmalarina uyuz oluyordu.Kapidaki Hakan'ı ittirerek içeri girdi.Diğerleride onu takip etmişti.Salonun ortasinda boya kutulari ve firçalar vardi.Barlas bir tane firçayi alip,hazir boyanin içine soktu.Bir köşeye geçip duvarı boyamaya başladı.Arkasinda onu izleyen ikiliye "Hemen işe başlayın" dedi.İkiside bunu beklermiş gibi bir firça alip boyaya başladılar.
Duvarlari boyayarak ilerliyorlardi.Hakan onlardan uzaklaşırken,Barlas ve Asi birbirlerine yaklaşıyordu.İkiside ortada buluştuklarinda birbirlerine baktilar.Barlas önceden davranıp "Beraber boyayalım burayı" dedi.Asi'de itiraz etmeden başıyla onayladı.
Duvar bitmek üzereyken Asi yüzüne değen ıslaklıkla sıçradı.Barlas elindeki fırça ile gülümsüyordu.Genç kızın çenesini tutup kaldirdi.Boyadiğı kisima bir ressam edasi ile bakiyordu. "Çok,çok güzel oldu,Asi."
Asi kaşlarini çatarken,adam kahkaha atmaya başladı.Sesleri duyup ikiliye dönen Hakan'da,Asi'nin suratini görünce gülmeye başladı.Genç kız fırçayi boya kutusuna daldirdi.Barlas,Asi'nin amacini anlayinca ellerini öne doğru uzatti. "Ellindekini hemen yere birak." Asi,pis bir gülüşle yavaş yavaş adama yaklasiyordu.Barlas her şeyi birakip kaçmaya başladı.
"Buraya gel.O koca kıçına renk vereceğim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ODUNCUK
ChickLitBarlas Karabulut... Soyadı gibi karanlık...Yapabilecekleri sınırsız,sert,güçlü,yakışıklı bir adam.Kurallarını asla yıktırmaz-dı. Sarı saçlı,mavi gözlü,adının anlamı gibi asi bir kız olan Asi ile tanışana kadar yer altının karanlık adamıydı.Şimdilerd...