ZORAKİ kürtaj ☠️
Egemen holdingGenç adam dün gece ağır geçen eğlenceden sonra, kendisine gelemeden şirkete gelmişti.
Her zamanki gibi sert kahvesini istemişti ve şirketin panorama penceresinden dışarıyı izleyip kahvesini yudumladı. Dışarıdan görünen hayır sever iş adamı. Yakışıklı, karizmatik belki tüm genç kızların hayallerini süsleyen adam Yağız Egemen. Sevgi görmeyen adam ne kadar sevgi dolu olabilirdi?Kapısının tıkılanmasıyla transtan çıktı. Kafasını kapıya doğru çevirdi "Gir" dedi tok bir sesle. Kadın kapıyı yavaşça açıp kafasını arasından çıkarttı ve sertçe yutkundu "Yağız bey" diye kekeledi. Genç adam eliyle gel hareketi yapması üzerine çekinerek kapıdan içeriye yavaşça sindi "Bir hanım geldi sizinle görüşmek istiyor" dedi merakla gözlerini kırpıştırdı "Ne yapalım?" diye sordu. Genç adam adımlarını masasına doğru yönlendirdi. Kahve fincanını masaya koyarken başını kadına doğru çevirdi "Kimmiş o?" dedi kaşları çatıldı. Kadın çekinerek boğazını temizledi "Yat gezisi diyin o hatırlar dedi" dedi gergince yanağını içini dişledi. Yağız tıslayarak gülücük sergiledi "Ha şu fahi*e?" dedi gözlerini abartıyla baydı "Derdi neymiş?" diye sordu. Sandalyesine doğru yürüyüp rahat koltuğunu çekti oturdu. İki kolunu masanın üstüne yaslayıp piçimsi gülücük sergiledi. Kadın da temkinli adımlarla Yağız 'ın çalışma masasına doğru yürüdü "Size anlatıcakmış sadece!" dedi içinden şahadet diler gibi gözlerini kapatıp açtı. Yağız bey' le ne zaman konuşsa bunu yapardı. Genç adam bıkkın bir nefes aldı parmaklarıyla masasının çekmecesinin kulpunu kavrayıp açtı. İçinden cüzdanını eline aldı "Bir fahişe ne ister ki" dedi cüzdanını açıp içinden bir tomar kağıt para alıp masaya fırlattı "Al bunları ona ver" dedi şeytansı bir tebessüm sergiledi. Kadın afallayan bakışlarıyla masanın üzerine saçılan paralara baktı "Ama Yağız bey" dedi sesi şaşkın çıktı. Genç adam cüzdanın içinden bir miktar kağıt para daha çıkartıp masaya fırlattı "Bencede az bulur" dedi çenesiyle paraları gösterdi "Hadi şimdi kaybol" dedi sesi sert çıktı. Kadın ürkekçe titreyen elleriyle paraları toparlayıp adımlarını kapıya yönlendirdi. Kapıdan çıkıp kendi odasına girdi. Titreyen ellerini genç kadına doğru uzattı "Bunu size vermemi istedi" dedi sesi titredi. Genç kadın şaşkınlıkla gözlerini kapatıp açtı. Histerik gülerek elinin tersiyle sekreterin elini ittirdi "Başlarım onun ben rüşvetine" diye cırladı. Adımlarını Yağız 'ın odasına yönlendirdi. Asistan ne kadar, genç kadının kolundan tutup çekiştirerek durdurmaya çalışsada. Kapı kolunu parmaklarıyla kavrayıp sertçe açıp içeriye daldı. Yağız tek kaşını kavisle kaldırıp sekreterine "Ne oldu?" der gibi baktı. Kadın sertçe yutkundu "Yağız bey durduramadım" dedi bu sefer kesin ölüm fermanını imzaladı. Genç adam asistanını ters bakışlarıyla çıkması için kapıya yönlendirdi. Yağız yüzünde piçimsi gülümsemeyle sırtını rahatça koltuğuna yasladı "Hatırladım seni" dedi dudaklarını alayla büktü "Odama böyle girmen büyük cesaret doğrusu" dedi sesi alaycı çıktı. Genç kadın tiksinerek yüzünü buruşturdu "O iki zengin züppe arkadaşlarınla çıktığın yat gezisindeki şiddet uygulayıp sabaha kadar becerdiğin kadın" dedi tek kaşını meydan okur gibi kaldırdı. Yağız gözlerini baydı "Ne istiyorsun?" dedi güler gibi sesler çıkattı. Oturduğu yerden yavaşça kalktı. Genç kadının üzerine yürürken sabır diler gibi yumruklarını sıktı "Ederinin fazlasını ogünde aldın" dedi alayla kaşları havalandı "Bugünde sekreterimle yolladım!" dedi tüyler ürperten gülümsemeyle dudakları kıvrıldı. Genç kadın titrek bir nefes aldı "Ben hamileyim" dedi beklentiyle gözlerini kırpıştırdı. Yağız'ın gülümsemesi yanaklarına yayılırken, buz kütlesi bakışlarını genç kadının gözlerine dikti ve ağzından "Ha ha ha" diye alayla nidalar çıktı. Genç kadın sertçe yutkundu afallayan bakışlarıyla baktı "Manyakmısın niye gülüyorsun?" dedi genç adamın bakışlarından ürkmüştü. Genç adamın dudakları sahte ve öfkeli bir gülümsemeyle kıvrıldı "Şu dünyada bir fahi*enin ben hamileyim demesinden daha saçma ve komik bir durum yoktur herhalde" dedi genç kadın alt dudağını ısırdı. Ağlamaması gerekiyordu titrek bir nefesi içine soludu "Ben seninle yatmadan bakireydim" dedi yüzünü ekşiltti "Şerefs*z" diye cırladı. Genç adam alayla gözlerini baydı "Mutlaka" dedi dişlerini çenesini seğriyene kadar sıktı "Aldır" dedi sesi tükürür gibi çıktı. Gözlerinde merhametin zerresi olmayan adamın yüzüne sessizce baktı. Genç adamın gözleri kısıldı, genç kadını süzdü "Hem sizin meslekte hamile olmaz" diye tısladı. Genç kadın dehşetle genç adama bakarken sertçe yutkundu. İşaret parmağı yavaşça kaldırıp aralarına soktu "Hayvansın sen" dedi hiddetle arkasını dönüp kapının kulpunu parmaklarıyla kavrayıp açıp çıktı. Yağız kapının sertçe çarpışmasıyla gözlerini baydı "Ben de enayiyim ya" dedi sesi gürledi. Kıravatını tek eliyle gevşetip masasına doğru yürüdü. Eline cep telefonunu alıp güvenilir adamını aradı..
Bu ka*tağın bir derse ihtiyacı vardı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESARET🔗 (DÜZENLEMEDE)
RomanceKadınlardan nefret eden bir adam ne kadar tehlikeli olabilir? Karanlığın eş anlamı Yağız Egemen.Masum olmayı çocukken unutmuştu. Kalbi de sevdiği renge boyanmış katran gibi kap, kara olmuştu. Ne aşk, ne sevgi, ne vijdan uğramamıştı sol yanına. Karan...