part 16

358 20 6
                                    

Καθως φιλιομασταν παθιασμενα με ξαπλωσε στον καναπε και ξαπλωσε κι αυτος διπλα μου κρατοντας με σφηχτα στην αγκαλια του.Τοτε με μια κινηση αναιβηκα πανω του καθιστη και εγυρα τον κεφαλι μου για να τον φιλησω.Εβαλα τα χερια μου μεσα στην μπλουζα του και ετριβα απαλα τους κοιλιακους του.Τοτε σηκωσα την μπλουζα του και την εβγαλα.Αυτος με την σειρα του εβγαλε τη δικια μου μπλουζα.

~Niall's POV~

Ειχα φοβηθει οταν μου ειπε για τον Λιαμ.Φοβηθηκα μην την χασω.Αφου τελικα τα βρηκαμε και μου εξηγησε τι συναιβει αρχισε να με φιλαει τοσο παθιασμενα που τελικα βρεθηκε πανω μου.Τη στιγμη που της εβγαλα την μπλουζα νομιζω οτι καυλωσα:$ Εχει προσοντα.Λες να το καταλαβε; Ρεζιλι.Δεν καταλαβαινω ομως τι την επιασε και απο τη μια στιγμη που μαλωναμε καταληξαμε εδω.

~ΤΕΛΟΣ POV~

Του εβγαλα το παντελονι αργα και κατευθηνθηκα στην κοιλια του.Ημουν καθησμενη πανω στο μποξερακι του ενω εσκυβα και φιλουσα τους κοιλιακους του.Τοτε εβαλε τα χερια του στο σορτσακι μου και το εβγαλε γρηγορα.Ενω φιλιομασταν,τα χερια του αρχισαν να παιζουν με τα σωμα μου.Αρχικα με χουφτωνε παθιασμενα,μετα τα δαχτυλα του εκαναν βολτες στην κοιλια μου και μετα κατευθηνθηκαν προς το στηθος μου.Μου ξεκουμπωσε το σουτιεν και το εβγαλε.Τοτε ενιωσα το μοριο του.(τι γραφω xD ) Δεν ηξερα οτι μπορω να τον κανω να καυλωσει.Με τα χερια του αρχισε να παιζει με τις ρογες μου.Ανατριχιασα.Συνεχισαμε ασταματητα να φιλιομαστε.Του εβγαλα το μαυρο μποξερακι ενω αυτος εβγαλε το βρακι μου.Τοτε σηκωθηκε απο τον καναπε τυλιγοντας τα ποδια μου γυρο απο την μεση του και πηγαμε στην κρεβατοκαμαρα.

~~~~~~~~~~~~~

Ειχε παει 8 το απογευμα και ακομα κοιμομουν.

Ενα γλυκο φιλι στο μετωπο με ξυπνησε.

"Ει υπναρου." ειπε ο Niall κοιτοντας με στα ματια τοσο γλυκα χαιδευοντας με στο μαγουλο.Γελασα και του πεταξα ενα μαξιλαρι στα μουτρα ενω ημουν ξαπλωμενη και αυτος στηριζοταν στον αγκωνα του.

"Δεν επρεπε να το κανεις αυτο." ειπε.

"Γιατι τι θα μου κανεις;" ειπα πονηρα.

"Δεν θες να ξες." ειπε και αρχησε να με γαργαλαει ξαπλωμενος πανω μου κουκουλομενος με την κουβερτα.

"Συγνωμηη συγνωμη.Ασε μεε." ειπα με το ζορι χασκογελοντας.

"Αν σταματησω τι θα κερδισω;" ειπε βγαζοντας μονο το κεφαλι του εξω απο την κουβερτα εξακολουθωντας να ειναι ξαπλωμενος πανω μου.

"Εμ...ενα φιλακι;"

"Δεν μου φτανει." ειπε και ξαναεβαλε το κεφαλι του μεσα και συνεχισε να με γαργαλαει.

"Χαχαχα ενταξυ πες μου εσυ τι θες."

"Εσενα." ειπε κλεινωντας μου το ματι.Ξαναμπηκε μεσα στα παπλωματα και αρχησε να με φιλαει στην κοιλια ενω εγω ειχα βαλει τα χερια μου πισω απο το κεφαλι του και επλεκα τα δαχτυλα μου στα μαλλια του.Δεν ειχαμε προλαβει να βαλουμε τα ρουχα μας οποτε μολις σηκωσα την κουβερτα συνηδιτοποιησα οτι ημασταν και οι δυο γυμνοι μονο με τα εσωρουχα.Κατεβασε ελαφρα το βρακι μου και αρχισε να φιλαει το κατω μερος της κοιλιας μου βαζοντας μερικες φορες τη γλωσσα του.Οσο εκανε αυτο εγω τραβουσα απαλα μερικες τουφες απο τα μαλλια του και εβγαζα αφθορμητα μικρα βογκητα και ελεγα μερικες φορες ψιθυριστα το ονομα του.Τοτε ηρθε κοντα στο στηθος μου και αφηνε υγρα φιλια παντου ενω εβαλε το χερι του μεσα στο βρακι μου τριβοντας απαλα την 'καβαλα' μου.Ενιωσα ενα δαχτυλο να μπαινει.Τοτε μπηκε και δευτερο.Ειχε καταλαβει οτι ποναω οποτε δεν εβαλε κι αλλο.Απο τον πονο μου γρατζουνουσα την γυμνασμενη πλατη του απαλα.

Ξαπλωσε διπλα μου κλεινωντας με στην αγκαλια του.Τον πηρε ο υπνος και εγω απλα καθομουν και τον κοιτουσα.Ειναι τοσο γλυκος οταν κοιματε.

Change My Mind-greek fanfiction Niall HoranWhere stories live. Discover now