İLK GÜN

92 2 1
                                    

   - Adaaaa !

    Annemin sesi ile irkildim. Güzel ve bir o kadar derin olan uykumdan kalktım. Okulun ilk günüydü. Yapılacak bir sürü iş vardı. Hızla yatagımı toparladım. Hemen duşa girdim. Dalgalı belime kadar olan saçlarımı özenle yıkadım. Banyodan çıkar çıkmaz dolabın önüne geçtim. Özenle yerleştirilmiş olan elbiselerin arasından okula uygun kıyafeti seçmek çok zor olacaktı. Anneme seslendim.

   -  Sence okulun ilk günü için hangisini seçmeliyim? diye bir soru yönelttim.

   Kısa bir süre düşündükten sonra su yeşili, diz üstü ,eteğinin bir kısmı dantel olan elbisemi çıkardı.Dolabın diğer kapağını açarak siyah sandalet ve siyah büyük çantamı elime tutuşturdu. Bu konularda hep annemden yardım alırdım çok  hızlı karar verebiliyordu. Biraz şaşkın bir yüz ifadesiyle anneme teşekkür ettim. Annemin odadan çıkmasının ardından su yeşili iç çamasırlarımı, elbisemi ve ayakkabılarımı giydim. Aynanın karşısına geçtim. Makyaj çantamdan çıkardığım eyeliner, pembe ruj ve yeşil göz kalemiyle makyajımı tamamladım. Saçlarıma maşa attım. Çantamı koluma takarak hızla merdivenleri indim. Ağaçlarla dolu yemyeşil bahçeye çıktım . Annem kahvaltıyı çoktan hazırlamıştı. Masaya oturduk. Peynir , zeytin , yumurta ve portakal suyundan oluşan kahvaltımı yedikten sonra evden çıktım. Kayıt işlemlerini yetiştirebilmek için hızla otobüs durağına doğru yürüdüm. İlk gelen otobüse binip okula doğru yol almaya başladım.

İlk Kalp AğrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin