"Tanıtım"

1.9K 126 71
                                    

Öncelikle belirtmek isterim ki, bu kitap sandığınız aksine ağlayacağınız, ya da üzüleceğiniz bir kitap değildir. Aksine, bol bol gülümseyeceğiniz -yani başarabilirsem eğer- bir kurgu olacaktır.

Eğer hayâl kırıklığına uğrattıysam üzgünüm.

İyi günler.

Hayâl kırıklığına uğrayan okuyucu: "Ben..."

Ben: "İyi günler dedim."

Başla!

"Ne yani, ilk ben mi başlıyorum? Her neyse... Ben Baekhyun. Fesatım. Evet, yanlış okumuyorsun. Fesatım. Her şeyi bilmem gerekir. Yoksa... Anladınız siz. Çok güzelim. Lanet olsun! Ben çok güzelim..."

Başladı yine. Jongdae, sıra sende.

"Ben Jongdae. Akıllıyım, zekiyim, ayrıca yakışıklıyım. Çok yaklışıklıyım. Kavgalar benden sorulur. Kavgaları ben başlatırım. Sanki biraz da çirkefim. Çirkefim! Bu kadar."

"Ben Kyungsoo. Akıllıyım. Bitti!"

Kendini tanıtman gerekiyor Kyung...

"Bitti dedim!"

"Ben Luhan. Güzelim, havalıyım, şıkım. Pembe saçlarım var. Kıvırcık sanki biraz. Ama düz de çok yakıyor. Her neyse, Lise son sınıf öğrencisiyim. Söylemeyi unuttum, zenginim. Evet bu kadar."

Sıra sizde.

"Ben Chanyeol. Agresifim. Şu an bana bunu yaptırdığın için seni dövmek istiyorum. Yapmayacağım. İleride işime yararsın. Bitti."

"Ben Jongin. Lise son sınıf öğrencisiyim... Hadi ama, bunu neden yapıyoruz?"

"Ben Suho. Grubun tek zengini benim. Kaslıyım. İnsan sevmem. Bitti."

"Ben Sehun."

Kaç yaşında olduğunu falan söyle en azından.

"Sana ne?"

En sevdiğin renk.

"Siyah."

Şarkı?

"Dinlemem."

Grubun başı sensin sanırım?

"Boş yapıyorsun. Yapma."

Gidebilirsiniz.

🍁

Evet, eğlenceli mi eğlenceli bir HunHan kurgusuyla sahalardayım. Tanıtımdan anlayacağınız üzere... Gerçekten eğlenceli olacak.

Umarım seversiniz. Sizi seviyorum.

Limerence /HunHanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin