Bab 1

14 0 1
                                    

Tahun ni mereka akan menduduki sijil pelajaran malaysia. Tinggal lagi 3 bulan sahaja. Jadi,mereka semua menumpukan pelajaran dalam kelas masing masing.

Loceng berbunyi menandakan waktu rehat telah bermula. Ayra mengemas peralatannya dan pergi ke kantin bersama rakan rakannya iaitu siti,fifa,pika,hani,husna dan dina

Fifa: weh ayra,masa kita lalu sebelah mamat tu, dia asyik pandang ko je doh !
Siti: eleh,ko macam tak biasa je. Setiap hari do macam ni.
Pika: entah entah dia nak tackle ko kot
Ayra:err mungkinla. Takpe kita tgk je nanti

Ramai yang tahu ayra kini sedang berpunya. Tapi ayra masih lagi melayan lelaki yang tergila gilakannya. Dia bukannya suka sangat,dia cuma nak memainkan perasaan dorg je. So setakat ni,dia tidak pernah lagi mencintai seseorang dengan sepenuh hatinya. Selama ini,ayra couple hanya untuk menghilangkan rasa bosannya sahaja. Apabila ayra clash dengan pakwenya,tak sampai 3 hari dia sudah couple balik. Bak kata orang tukar pakwe macam tukar baju.

Setelah waktu rehat telah habis,mereka masuk ke kelas masing masing. Ayra melihat ada sekeping nota dan coklat ditinggalkan di atas meja dia lalu dia membuka dan membaca nota tersebut. Tak sampai seminit dia dah gelak terbahak bahak !

Siti:eh ko pahal ni tiber je gelak
Ayra:weh cuba ko baca ni ! Nak termuntah aq baca.
Siti:ouh ni mesti mamat tadi kan?
Ayra:entah,taknak tahu dan taknak amik tahu !
Siti:dia mintak couple eh?
Ayra:haah
Siti:so kau nak terima tak ?
Ayra:well aq on jer. Pastu dh tiba masa aq tinggalkanla dia macam yang aq selalu buat kat org sebelum ni.
Siti:ayra,ayra bilalah ko nak stop daripada memainkan perasaan orang. Berdosa tau
Ayra:eh kau ni. Sejak bila jadi ustazah pulak ni. Ha nahla amik coklat ni. Dah muak aq makan. Cuba la dorang ni bgi aq bende yang mahal sikit. Ni tak habis habis coklat ! Bosan tau.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 04, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ayra si playgirlWhere stories live. Discover now