2. Oni biraju partnere

5.7K 156 15
                                    

Udarila sam ga šakom u rame (nadam se ne prejako).

-------------------------

"Šuti" pogledala sam ga ravno u oči očekivajući da će zašutit i okrenut glavu, ali umjesto toga samo se odvalio smijat.

Sjela sam pored njega i sve je bilo normalno dok nije iz dosade počeo prolaziti rukom kroz kosu.

Sjela sam pored njega i sve je bilo normalno dok nije iz dosade počeo prolaziti rukom kroz kosu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tada sam shvatila koliko zapravo dobru kosu ima. Onda sam shvatila koliko dobro miriše..Okej STA MI JE?!?!?!?!
E onda sam se trznula iz misli kada je nastavnica malo glasnije rekla da otvorimo knjige.

M: "Zamišljena, a?" Pitao me listajući knjigu
Ja: "Ahaa"
M: "Nešto smo neraspoloženi odjednom"
Nisam ništa odgovorila
M: "Izvini što si osuđena da sjediš sa mnom, meni ne smeta ali..." stao je kad sam ga pogledala.
M:"Sad me ne bi čudilo da mi opsuješ nešto na kines-na korejskom" ispravio se kad sam promjenila pogled. Shvatio je da je pogriješio na šta sam se samo nasmijala.

Vrijeme je brzo prošlo i već je zvonilo za kraj nastave. Hena i ja smo se dogovorile da poslije škole odemo prošetat i sklopit utiske o prvom danu u školi.
Spremile smk stvari i krenule. Mak i Luka su već odavno otišli bez pozdrava (kao što sam i očekivala), i u učionici je ostalo još samo par osoba spremajući se.

(...)

"I? Kako ti se čini prvi dan?" Pitala sam Henu dok smo sjedale u Mek.
H: "Hmm...poprilično dobro, s obzirom da sjedim sa onom budalom.." mislila je na Luku.
Ja: "Ne bih rekla da ti smeta" namignula sam joj
H: "Bolje ti je da šutiš" pokazala mi je prstom da šutim i zacrvenila se ko paprika.
Ja: "Dobro, evo šutim. Ali vidim ja nešto što ti misliš da ne vidim" pogledala me smrtonosnim pogledom.
H: "A ti? Kako se tebu čini prvi dan?"
Ja: "Sasvim okej, ništa posebno." Rekla sam uzimajući jedan pomfrit.
H: "Aha..a kako ti je kad se Mak onako igra s kosom, a? I to ti je..."sasvim okej"?"
Zagrcnula sam se na pomfritu i počela kašljati kao debil.
H: "Tako sam i mislila.." rekla je sa đavolskim smiješkom u uglu svojih usana.
Ja: "Jesi ti poludila? Jesi li mu vidjela kosu? Masna, prljava, isto metla. Fuj."
Da budemo iskreni kosa mu je sve samo NE prljava i može biti metla al' neka guči svilena metla...
Okej šta ja lupam?! On je samo još jedan srednjoškolac koji iskorištava cure i to je to...
H: "Uglavnom, mislila sam da sutr-" stala je sa pričom i oči širom otvorila.
Ja: "Hena? Jesi okej? Juhuu" mahal sam joj rukom ispred očiju
H: "Mak i Luka...upravo su ušli" rekla je još uvijek otvorenih očiju.
Ja: "GDJE?!"
H: "Tamo" kimnula je glavom i njihovom pravcu
H: "Nemoj se samo ofirno okre-" nije ni završila rečenicu, a već sam se okrenula...da...jedna sam od tih...
Hena me samo pogledala onim pogledom 'Bože uzmi me s kim se ja družim'

(...)

Kada smo završile sa jelom, krenule smo platiti pa kući. Na kasi sam u uglu oka vidjela njih dvojicu kako nas gledaju. Vrag, kakav sam inače, probudio se u meni pa sam odglumila poziv.
"Ej ljubavii"
"Aha, čekaš nas tamo"
"A jooj što nisi prije nazvao, hajde eto nas" pričala sam sama sa sobom.
H: "Ko je to bio?" Upitala je radoznalo
Ja: "Alex" pogledala sam je pogledom da joj dam do znanja da glumi.
H: "A-ahaa, gdje će nas čekat?"
Ja: "Ma standardno, gdje smo se dogovorili."

Platile smo i izašle.
H: "Ok zašto si ovo upravo uradila?"
Ja: "Zar ne misliš da bi ih trebale napraviti malo ljubomornim?" Nasmijala se u znaku da zna šta želim reći.

(...)

Došla sam kući, raspremila se i legla na krevet. Bilo je tek 17h i bilo mi je dosadno...Trening mi je tek u 20h.
Inače, treniram ples, hip-hop da budem precizna. Treniram već 6 godina ali sam se nedavno prebacila u drugi klub. Danas je ponedjeljak, a ponedjeljkom uvijek radimo laganije koreografije tako da jedva čekam. Opet me u mislima prekinula Hena koja također trenira sa mnom.

Ja: "Hal-" pokušala sam se javiti.
H: "LAURA"
Ja: "Molim?!?!"
H: "Znaš li ko trenira s nama??"
Ja: "KO?"
H: "Mak i Luka"
Ja: "A daajj jesi normalna, ajde sad reci aprililili. Prepala si me"
H: "Ozbiljna sam Lau, zar nisi u grupi za trening?" Inače Lau mi je nadimak
Ja: "Debil slučajno sam se izbacila..."
H: "Eh pa trener nam je maloprije napisao poruku da imamo dva nova lika, tačnije nisu novi samo nisu dolazili neko vrijeme i rekao je da se zovu Mak i Luka!! Ne može bit slučajnost još dva lika da se isto zovu!!" rekla je sve to u jednom dahu.
Ja: "O...M...G!!! I JOŠ VEČERAS RADIMO ONE KOREOGRAFIJE GDJE SMO UVIJEK (Tj. Najčešće) U MUŠKO-ŽENSKIM PAROVIMAA AAA!!!"
H: "Jao daaa!!!! Ništa Lau idem se spremat!!! Pusaa" prekinula je, a ja sam počela skakat po sobi.

(...)

Sati je pola 8 i upravo sam krenula na trening. Do tamo mi treba nekih 15 minuta. Inače idem sama jer mi je blizu, a Hena ide sa mamom. Ja živim samo sa tatom. Roditelji su mi se razveli kada sam bila 5. Razred. Ja i moj stariji brat Adrijan smo to u početku podnijeli dobro jer smo bili mali, nismo znali situaciju u kojoj smo se zatekli. On ide u istu školu kao i ja samo je završna godina (4. Razred).

Evo me, nalazim se ispred zgrade u kojoj mi se održava trening. Duboko sam udahnula i ušla. Lift je bio pun pa sam do 4. Sprata išla stepenicama. Zadihala sam se i krenula se nasloniti na zid ali me Hena ugušila svojim zagrljajem. Otišle smo se presvuć i pošto se meni bilo mrsko presvuć čitav dan, došla sam u onom u čemu sam bila u školi ali sam ponijela presvlaku.

 Otišle smo se presvuć i pošto se meni bilo mrsko presvuć čitav dan, došla sam u onom u čemu sam bila u školi ali sam ponijela presvlaku

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Obukla sam trenerku, gore sam još uvijek bila u grudnjaku kada mi je u svlačionicu uletio neki lik.
"Izvini" rekao je i otišao brzinom svjetlosti. Onda sam shvatila da je to bio Mak!!! Usrala sam se živa (izvinite na izrazima). I to još u grudnjaku!!!!
Sad se bojim izać! Kako ću ga pogledat?!?!?!?! Skupila sam hrabrost i izašla. Da bih došla so Hene moram proći pored njih. Njegov pogled sve vrijeme je bio na meni. Četiri riječi. Umrlo. Govno. U. Meni.

Prošla sam i sjela pored Hene. Mogla sam osjetiti Makov pogled na mojoj guzici dok sam prolazila. Fuj. Moju sumnju je potvrdio trener rečenicom "Mak, pogled prema meni, pričam nešto!" Samo sam se nasmijala.

Trener: "Eh pošto su nam se poslije dužeg vremena vratili Mak i Luka. Mak zbog povrede, a Luka zbog putovanja, šta kažete da oni večeras biraju njihove partnere?" Zamalo ga nisam ubila poslije toga. Čula se buka "Daa!!!" "Wuhu!!!" Itd. Itd.

Sjajne smeđe oči [ZAVRŠENA✔]Where stories live. Discover now