42.

264 11 0
                                    

           ,,Kat" vykřikla Tessa a běžela mě obejmout. ,,ahoj Tess" tiskla jsem ji k sobě. ,,konečně tě vidím" odtáhla se na délku paží a pohlédla na Ashe. ,,my jsme se ještě neseznámili. Jsem Tessa" natáhla k němu ruku. ,,Ashton" ruku přijal. To samé se dělo u ostatních. ,,tak na nás" pozvedl skleničku Will. Všichni jsme to zopakovali a vypili to. ,,kdy začneme plánovat svatbu?" nahl se ke mně Ash. ,,svatbu?" vyjekla Tessa, která seděla vedle mě a všichni se na ni podívali. ,,kdy jste to jako chtěli říct?" zahrála naštvanou, ale cukaly ji koutky. ,,nikdy" sykla jsem k ní a všichni se začali smát. ,,taky sis to mohl nechat pro sebe" propletla jsem si s Ashem prsty.

            Hodně se pilo a taky tančilo. Ashe jsem nechala s ostatními "pány" a šla s holkama tančit. ,,pamatujete si ještě naší sestavu, kterou jsme měli jako první na půlnoční překvapení?" křikla Amanda, aby přehlušila hudbu. ,,na to se nezapomíná" zasmály jsme se všechny. ,,jdeme?" zakmitala obočím Vanda. Všechny jsme se se smíchem rozestoupily a začaly. Nebyla chvilka, co bysme se nesmály. Jen mě smích přešel, když mi někdo dal ruce na boky a natlačil se na mě zezadu. ,,co kdyby ses takhle vrtěla na mně?" uhodil mě do nosu jeho dech, který páchl po alkoholu. Chtěla jsem se mu vykroutit, ale držel mě pevně. ,,dej ode mě ty pracky pryč" zavrčela jsem. ,,dám je klidně jinam" jel dolů po mých bocích. ,,tak hele" dupla jsem mu na nohu a když stisk povolil, tak jsem se otočila. Hodně mi připomínal Louise, ale stoprocentně jsem věděla, že to on není. ,,já mám čtyři děti a snoubence, takže jestli na mě ještě jednou sáhneš, tak skončíš s hlavou v záchodě, je ti to jasný?" zakřičela jsem na něj, aby mě přes hudbu slyšel. On na mě hodil naštvaný pohled a odešel otravovat jinou. ,,myslel jsem, že to beze mě nezvládneš" dal mi ruce na boky Ash a políbil mě na krk. ,,jak vidíš" uculila jsem se, vzala ho za ruce a objala se kolem pasu, takže mi dal Ash hlavu na rameno. ,,na tebe můžu sahat jenom já" periferním viděním jsem zahlédla, že se zamračil a sledoval onoho viníka. ,,a já se o tebe musím dělit s fanynkami" prohodila jsem. Chtěla jsem si udržet vážnou tvář, ale nešlo mi to. ,,jsem prostě atraktivní" otočila jsem k němu hlavu se zvednutým obočím. Egoista. Ash se usmál a políbil mě.

            ,,co jsi sakra dělal?" zvedla jsem se od stolu, když se Ash vrátil ze záchoda. Trochu jsem zavrávorala, protože alkohol v krvi mi stoupl, ale na nohou jsem se udržela. Ash si držel o nosu toaletní papír prosáklý krví. ,,může za to ten blbeček, co na tebe hrabal. On skončil hůř"  pokrčil rameny a sedl si. Už nás tu zůstalo jen pár a všichni se na něj koukali. ,,Ashtone jsi jako malý" zakroutila jsem nad ním hlavou, vzala si ze stolu čistý kapesník z balíčku, který tam ležel, oddělala mu ruku a přiložila mu ho k nosu. ,,myslím, se je nejvyšší čas jít" oznámila jsem mu. Jen přikývl, chytl si kapesník sám a stoupl si. Nechápala jsem, proč se pořád musí prát. To, že ho naštval, neznamenalo, že to musí řešit násilím...

            ,,dneska byl nějaký přešlý. Moc nemluvil, pořád usínal a nechtěl vůbec jíst" řekla mi vychovatelka, když jsem si přišla pro Luka. Podívala jsem se na něj. Seděl na lavičce a houpal nožičkami. ,,děkuju" pousmála jsem se na ni a šla k Lukovi. ,,co se děje, zlatíčko?" dřepla jsem si před něj. ,,bolí mě bříško" slyšela jsem dobře? Poprvé řekl ř. Usmála jsem se nad tím a vzala si ho do náruče. ,,půjdeme domů a lehneš si, dobře?" políbila jsem ho nad ouško a on se uvelebil na mém rameni.

             ,,co se stalo?" vzal si ode mě Ash Luka. ,,je mu špatně" pohladila jsem ho po zádech a sundala mu boty. ,,půjdu ho dát do postele. Jo a v obýváku se stala nehoda" nevinně se usmál a zmizel nahoře s Lukem v náručí. Zamračila jsem se a vešla do obýváku. ,,to si děláš srandu" zašeptala jsem si pro sebe a přešla ke zdi. Byly na ní různé malůvky všemi možnými barvami a u rohu seděl malý Ash. Měl celé ruce a bříško pokreslené, protože měl jen plínku. ,,sakra jak jsi ho mohl nechat?" vzala jsem si malého do náruče a otočila jsem se k Ashovi. Opíral se o futra a nevinně se usmíval. ,,tohle dolů nepůjde, budeme to muset přemalovat" přejela jsem prsty přes modrou čáru. ,,jdu ho umýt" obešla jsem ho a zamířila do koupelny. Nebyla jsem na něj naštvaná, možná, že to zjistil, až když byl u konce...

            ,,zlobíš se?" dal mi ruce na boky, když jsem se skláněla nad vanou, kde jsem umývala malého Ashe. ,,po tom včerejšku a dneska ta zeď" otočila jsem na něj hlavu. Kousal si spodní ret a vypadal roztomile. ,,včera jsi se mohl držet. Ta zeď se přemaluje, nic to není" vzala jsem Ashe na ruce, položila ho na pračku na ručník a zabalila ho. ,,kde je Angel a Lauren?" zase jsem si ho vzala do náručí. ,,spí. I Luke už usnul" malý Ash mi také začal usínat v náruči, takže jsem ho donesla do jejich pokojíčku, dala mu plenku, oblékla ho a položila ho, už spícího, do postýlky.

           ,,Dneska Luke řek ř" lehla jsem si za Ashem do postele. ,,fakt?" rozzářily se mu oči. Přikývla jsem a lehla si na jeho hruď. ,,přijde mi, že to bylo teprve nedávno, co udělal první krok a teď už mluví" povzdechla jsem si a přikryla nás. ,,mně taky" políbil mě do vlasů. ,,zítra asi dáme děti zase ke klukům, abysme to mohli přemalovat ne?" vzal mě za ruku a propletl si se mnou prsty. Nechtěla jsem je nechávat u kluků, ale byl to nejlepší nápad, aby se nedadýchali toho sajrajtu z barvy. Mohlo by jim potom něco být...

            ,,z těch vlasů to nejde" stěžoval si Ash a zkoušel si vymýt barvu z vlasů. ,,ukaž to" přešla jsem k němu jen v ručníku. Barvou měl vlasy slepené tak, že nešly oddělit jednotlivé prameny. ,,jak jsi to udělal?" smála jsem se a snažila se mu barvu sundat. ,,au... Já? To ty jsi mi vylila na hlavu zbytek barvy" škubl sebou, když jsem mu omylem za vlasy zatahala. Ďábelsky jsem se usmála. Byla to pravda. Nemohla jsem odolat, to se stává!

            ,,Harry?" naklonila jsem hlavu na stranu, když jsme došli do obýváku ke klukům. Nebyla jsem si jistá, jestli je to vážně on. Otočil se ke mně a já hned poznala ty smaragdy. ,,Kat" zazubil se a objal mě. ,,konečně" skočil ke mně Ní a taky mě objal. ,,co tu děláte?" nevěřila jsem svým očím. ,,koncert" pokrčil nezaujatě rameny Ní a přesunul pohled na Ashe. ,,proč máš bílé vlasy?" nakrčil nechápavě obočí. ,,museli jsme vymalovat obývák, protože Ash pomaloval celou zeď a tady princezna mi na hlavu vylila zbytek barvy" protočil očima a kývl ke mně. Já dělala, že nic a vzala jsem si ze země Angel.  ,,jo a pak jste si dali společnou sprchu a dál to všichni známe" zakřenil se Harry. ,,blbečku" dal mu pohlavek Ash a přitom se smál. ,,Harolde už by sis měl najít slečnu. Samota ti nesvědčí" mile jsem se na něj usmála. ,,kluci?" skousla jsem si spodní ret. Prostě se na to musím zeptat...

Zdravím!❤️
Už se pomalu, ale jistě blížíme ke konci 😶 už jen jedna kapitola a pak epilog🤭

Můj vysněný život//cz FF✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat