Stay Strong

31 1 0
                                    

Ahoj, jmenuji se Ema, ale všichni mi říkají Em. Je mi 17 let. S rodiči žiju v Mullingaru. Moje nejlepší kamarádka je Zoe a nej kámoš Niall Horan.

4.7.2009

POHLED EMY:

,, Ahoj Nialle, dneska jdeme se Zoe do parku na piknic, jdeš taky? Jídla je dost!'' Zpetala jsem se Nialla po telefonu.

,, Jasáááááááááááááááán, jetsli je tam jídlo tak jdu'' Zařval že mi málem prd bubínek.

,, Ok, tak pojd ke mě před dům'' řekla jsem mu a zavěsila

Rychle jsem se šla obléct a nalíčit. Vzala jsem si na sebe fialový top a černé kraťasy.

Najednou někdo zazvonil a já seběhla po schodech a otevřela, za dveřmi na mě koukal Niall se Zoe.

Rychle jsem si vzala černé vansky a zamkla domovní dveře.

POHLED  NIALLA:

,,Čau, jdeme? Už mám hlad.'' řekl jsem a pomohl holkám vzít košík s jídlem.,, Néé že to sníš!'' zasmála se Em. Jí to tak sluší když se směje, pomyslel jsem si.

,,Neboj'' Mrkl jsem na ní a rozesmál se. Po deseti minutách cesty jsme došli do parku a rozhodli se že si roztáhneme deku pod velkou lípou abychom byli ve stínu.

,, Zoe počkej pomůžu ti" chytl jsem jednu stranu deky a položil jí na trávu. Ema vzala košík a otevřela ho. ,, Vemte si, jídla je dost" nabídla nám a já se okamžitě vrhl na borůvkový koláč s drobenkou. ,, Mňaaaaaam" narval jsem si ho do pusy a málem se udusil.

POHLED EMY:

Zasmála jsem se a vyndala jablko a zahryzla jsem se do něj. ,, Mamka pekla" plácla jsem s plnou pusou. Po chvíli jsme za sebou viděli tři nafoukané holky ze školy jak se lepili na ,, populárního" kluka z devítky. ,, Hele támhle je Niall a zase ty dvě kravky" zasmála se jedna z nich a přilepila na Jacka (ten kluk). ,, Hele neser náno" křikl Niall a pousmál se na nás, my mu to oplatily. ,, Ty si budeš dovolovat?" Jack k nám přišel blíž a vypadal dost rozzlobeně. ,, Tak zase klídek jo?! " okřikla je Zoe. ,, Ty se do toho nepleť! " Strčil do ní že málem spadla na zem. ,, Tak to si přehnal" vlepil mu Niall facku..........

POKRAšOVáNí PříšTě....

No je to můj první ff příběh no. :D

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 20, 2014 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Stay StrongKde žijí příběhy. Začni objevovat