Modern Ház: Vártok Reggelig (Te Döntésed #1)

150 10 2
                                    

Habár nagyon féltitek a barátotokat mégis úgy döntötök, vártok reggelig, hisz enyhén részegen a sötétben nem sokra jutnátok. Kihívjátok a rendőrséget és lefekszetek aludni.

Nem sokat aludtatok, hisz mind aggódtatok. Kiért a rendőrség, akik el kezdték átkutatni az erdőt, de nem kellett sokáig, ugyanis rögtön ott volt az erdőbe vezető ösvény elején. Habár az, hogy ott volt, erős kifejezés, ugyanis csak a darabjait találták meg. Rádöbbensz, hogy ha este kimentetek volna még talán segíthettetek volna rajta. Most végezett az egyik rendőr a kihallgatásoddal, mikor egy másik tiszt rohan ki az erdőből.
-Uram! Találtam valamit! - egy cetlit lóbált a kezében. Odaadta a rendőrkapitánynak, aki aztán átadja neked. A cetlin ez áll: "Finom volt a kis barátod. Legközelebb te jössz!" Ledermedsz a félelemtől. A rendőrök biztosítanak a teljes védelemről és be is tuszkolnak egy rendőrautóba, amivel be akarnak vinni a városba, ahol védelem alá kerülnél. Elindultok. Te vagy az utolsó kocsiban, hogy biztosítsák előttetek az utat. Kissé lemaradtok. Kezdesz megnyugodni a kezdeti sokk után, ám ekkor egy óriási szörny szerű állat ugrik ki a bokrok közül és felborítja az autót. Kitépi az ajtót a helyéről és kirángatja a sofőrödet, aztán kettéharapja. Téged is kiszed, majd mielőtt végleg széttépne, még látsz egy kék maszkos fiút előlépni a bokrok közül, vesével a kezében.

Nem élted túl.

Ask the creepypastas és egyéb idiótaságok Donde viven las historias. Descúbrelo ahora