Ep _ 8 ♥♥♥

2.3K 162 6
                                    

အလုပ္မရိွတဲ့ေလးငယ္က baekhyun ကို ေက်ာင္းႀကိဳေက်ာင္းပို႔တ့ဲအလုပ္ကိုလုပ္ရသည္.........
မလုပ္မျဖစ္သူ႕တာ၀န္ပဲေလ.......

Sehun လည္း ကေလးငယ္အေပၚ ဘယ္လိုခံစားခ်က္လဲဆိုတာ မေရရာသလို.... Baekhyun ကလည္း ေလးငယ္ကြၽန္ေတာ့္ကိုခ်စ္ရဲ႕လားလို႔တစ္ခြန္းမေမးခဲ့ပါဘူး.......
သူ႕ဘက္ပဲ ခ်စ္ေနရရင္ေက်နပ္ပါပီဆိုတဲ့ ကေလးငယ္.....
ေလးငယ္ဟာ သူ႕အပိုင္ျဖစ္သြားပီဆိုတာနဲ႔တင္ သူဟာ ကံအေကာင္းဆံုးလူသားျဖစ္ေနပီ.......

ကေလးငယ္အေပၚခံစားခ်က္က မေရရာတာလား မျမင္တာလား
အသက္၃၃ႏွစ္ေရာက္ေနပီ အခ်စ္အေၾကာင္း ဂဂနနေသခ်ာမသိတဲ့ ေလးငယ္ကို သွ်န္သွ်န္ပဲ ေျပးပီး ထိပ္ေခါက္လိုက္ရမလား...... မျဖစ္ေသးပါ.... ဘိုဘိုဟုရဲ႕ နဂါးမ်က္ေစာင္းကိုမခံႏိုင္ပါ......

တဂရ္ဆို ေသာက္ကေလးေလးက ခ်စ္တတ္လာေအာင္ျမဴဆြယ္သင့္တယ္မလား
ေရးရင္းနဲ႔ ေဒါသေတြထြက္လာပီ မျဖစ္ေသးပါ သွ်န္သွ်န္ဆိုတာ အိေႁႏၵႀကီးတဲ့သူ.........

တီေလးေနရာမွာ သွ်န္သွ်န္အစား၀င္မယ္ ျဖစ္တယ္မလား....
မျဖစ္လည္းျဖစ္တယ္..... Oh Sehun နဲ႔ Byun Baekhyun တို႔ ကေလးရေရး သွ်န္သွ်န္႔အေရးပဲ......

မွတ္မိေသးလား နယ္ကဧည့္သည္ကို ပိုက္ဆံေပးေခၚထားတယ္ဆိုတာ....
အဲ့ဒါ Fujoshi အလုပ္.... ခံစားခ်က္ေတြေပါက္ထြက္လာေအာင္ အခြၽန္နဲ႔ မ လိုက္တာပဲ.....
ဟာ သွ်န္သွ်န္က black card နဲ႔ ေဘာစိပဲ လို႔မထင္လိုက္နဲ႔....
Susu ဆီက ငွားထားတာ ပီးရင္ ျပန္ေပးပါတဲ့ သူ႕လင္က Laptop ၀ယ္ခိုင္းေနပီတဲ့ ....တကတည္း အျဖစ္သည္းေနလိုက္ၾကတာ

လက္ထပ္ပီးရင္ေတာ့ ဟန္းနီးမြန္းေတာ့ထြက္သင့္တယ္မလား......
ဒီကသွ်န္သွ်န္က ႏွစ္ေယာက္တည္း လြတ္လြတ္လပ္လပ္ေနေစခ်င္လို႔ စီစဥ္ေပးပါမယ္ေျပာတာကို ကေလးငယ္ေက်ာင္းရိွတယ္ မရဘူးတို႔ဘာတို႔
ျငင္းလာေတာ့ ယူတို႔ ဟန္းနီးမြန္းမထြက္ခ်င္ေန အဓိကက ႏွစ္ေယာက္တည္းျဖစ္ေနဖို႔အေရးႀကီးတယ္... အဲ့ေတာ့ သွ်န္သွ်န္တစ္ေယာက္တည္း ဟန္းနီးမြန္းထြက္မယ္......

အငယ္ေတြကို ခရီးထြက္မယ္ေျပာပီး luggage ကိုဆြဲကာ ခပ္တည္တည္ပဲထြက္လာလိုက္တယ္...... ခရီးက ႏွစ္မိနစ္ေတာင္မၾကာလိုက္ဘူးေရာက္သြားပီ.... ေဘးခ်င္းကပ္အိပ္မွာ သူတို႔ဘာလုပ္တယ္ ဘာကိုင္တယ္ check မယ္ေလ.......
လက္ကနာရီကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့  ၁၁ခြဲ အေတာ္ပဲ ဒီအခ်ိန္ဆို အိပ္ဖို႔ျပင္ေနေလာက္ၿပီ......

လေးငယ်.... (Completed) Where stories live. Discover now